Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zwager flikkert overal chilisaus overheen
En soep.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mosterds is voor kroket, bitterbal en worstebroodjes
En alles met kaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Geloof wat je wil gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijk om te geloven
En gehaktbal met jus, aardappels met Jusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Dit inderdaad, mosterd verpest echt alles.quote:
Oh ja.quote:
Dat soort types zien er lief uit, maar slopen je in bed als ze de kans krijgenquote:
Niks. Is handig om gelijk namen te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:coco wat ging je eigenlijk opzoeken lol?
Want je vind het niet gezellig hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit nu op het punt dat het mij geen zak uitmaakt wie wint.
Als het maar binnen 90 min gaat gebeuren.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
Geen behoefte om een maxi-merel of maxi-pimpelmees account aan te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Conclusie voor bijna alles. Tijd om alle mosterd haters te weren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja.
En om je varkenshaas mee te besmeren (en te bestrooien met paprikapoeder) en dan bakken
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want je vind het niet gezellig hier?
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Kan ik geloven jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Lekker juist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.
Morgen kan je hele tijd slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Slaapwelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag...
Slaapwel moppies![]()
Morgen gewoon hier om te kletsen?
Er hoeft geen voetbal te zijn en? Het gaat prima met, dus ook prima zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |