Zie post boven jequote:
Tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In een dronken bui op vakantie laten zetten...
Haha. Ohnee. Ja. Nooit dronken, maar ik doe niet moeilijk over een plaatje meer of minder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In een dronken bui op vakantie laten zetten...
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.quote:
Er tegen aan lopen?quote:
Ja bij bloednames kunnen ze er wat vanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.
Maar geen oordeel hoor ik stop met vervelend doen. Echt niks voor mij maar kan voor veel mensen best mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ohnee. Ja. Nooit dronken, maar ik doe niet moeilijk over een plaatje meer of minder.
@Coco moet ingrijpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
Daarvan kan ik inmiddels de tekst van een liedje uit mijn hoofdquote:
En ik voor hun.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.
Waarom 2x Zwitserland in de poll?quote:
Dat mag ook wel na 30 jaar oefenenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarvan kan ik inmiddels de tekst van een liedje uit mijn hoofd
Al 2x besproken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x Zwitserland in de poll?
ik zeg altijdquote:
Laat op de afspraak.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x Zwitserland in de poll?
Ik mis @Pisces29 en @Jojoortjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
ik zeg altijd
hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd
Het blijft wennen bij voetjebal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
ik zeg altijd
hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd
Dat kan ook bij Europeanen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |