Het gehandicapte nichtje van Maikol.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hield/houdt toch van minderjarige meisjes?
Goed punt, Peru/Bolivia/Chili dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
die bouwen een stadion op 5km hoogte zodat ze thuis alles winnen, valsspelers.
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gehandicapte nichtje van Maikol.
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:04 schreef Gretzl het volgende:
Hoop nu het meest op een finale België - Colombia, maar die kans is natuurlijk klein![]()
Argentinië verdient geen tweede wereldtitel op rij, 2x moeten vissen tegen zowel Egypte als Kaapverdië zijn geen cijfers voor een kampioen [ afbeelding ]
Spanje met 0 tegengoals een nieuwe titel, stiekem gun ik dat dit sterrenteam van Luis de la Fuente nu ook wel.
Probleem is dat ze vaak tegen elkaar spelen en elkaar allemaal die Argentijnse trekjes aanleren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.
Dit kan niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijven
Finale
België - Engeland en België wint
Of een Ander land - Engeland en Engeland wint!
Nee, dat is wel een effectieve manier om vriendschappen te verbrekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn ze geen vrienden meer.
De dartwereld kent een grote rivaliteit tussen Michael van Gerwen en Jelle Klaassen. Deze vete ontstond in 2012. Jelle Klaassen stuurde toen een foto van zijn geslachtsdeel naar de schoonzus van Van Gerwen. Hierdoor ontstond er diepe haat tussen beide darters.quote:
Maar telkens als ik in Engeland ben heb ik het naar mijn zin daar in die kroegenquote:
Of het was geen mug maar een rode duivelquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie een mug over mijn PC scherm kruipen . Sla ik die dood zit er bloed op mijn scherm. OF die heeft mij net geprikt of mijn buren.
Leuk feitje, Jelle Klaassen was ook een Ajax supporter.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De dartwereld kent een grote rivaliteit tussen Michael van Gerwen en Jelle Klaassen. Deze vete ontstond in 2012. Jelle Klaassen stuurde toen een foto van zijn geslachtsdeel naar de schoonzus van Van Gerwen. Hierdoor ontstond er diepe haat tussen beide darters.
Dat is toch een keer leuk, een fluke? Bovendien, Haaland met de beker zou echt niet misstaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het de Noren het meest, maar dat zou een enorme fluke zijn. Dus ik hou het op Spanje of Frankrijk
Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Ik bedacht me dat tijdens het sporten ik wilde het toch even delen
Je vind de wielrenreclames wel leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Griekenland was geen leuke fluke.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch een keer leuk, een fluke? Bovendien, Haaland met de beker zou echt niet misstaan.
Zijn vrouw is zelfs érg fanatiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje, Jelle Klaassen was ook een Ajax supporter.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?
Was? Tot hij in zag op minderjarige met een beperking te vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Je vindquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vind de wielrenreclames wel leuk?
Welke club support hij nu?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Jaa ik gun het Engeland ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijven
Finale
België - Engeland en België wint
Of een Ander land - Engeland en Engeland wint!
Een van de meest memorabele EK's. Maar Noorwegen is toch wel wat niveautjes hoger dan Griekenland in 2004 was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |