Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Is er om 3 uur ook nog een wedstrijd? Mijn dag en nacht ritme is toch al fucked
Hahahahahaquote:
Zal jou eens prikken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende: Word hier gewoon in m'n vingers geprikt. Kut muggen.
Honkbal jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Nee. Ik ga met I will find you beginnen, even kijken hoelang de ogen open blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Hopelijk was het lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Jullie waren net op tijd:
[ link | afbeelding ]
Top 2000 topic is ook verzuurd als De Bankzitters of Suzan & Freek weer langskomen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
TDF is beetje verzuurd omdat veel lieden daar een hekel hebben aan Pogi.
Hopelijk smaakt ie beter dan hij eruit ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's altijd met pizza.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk smaakt ie beter dan hij eruit ziet.
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoorquote:
@Lenny77 kijk zo kan het ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die hebben veel mensen gemist.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoor
Geef daarvoor de FIFA maar de schuld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoor
Slaap lekker makkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier tijdens deze vierde helft
Zesde kwart bedoel je.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier tijdens deze vierde helft
Och ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik zie ook wel dat het geen kunstwerk isquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verpest zijn moment nu niet.
Bekkenstootjequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Och ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik zie ook wel dat het geen kunstwerk is
kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddelquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen zo'n muggenstekker halen helpt dat en is dat niet slecht voor de gezondheid
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zienquote:
Pardonquote:
Benchwarmers is een leuke filmquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top 2000 topic is ook verzuurd als De Bankzitters of Suzan & Freek weer langskomen.
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zien
Zal keertje proberen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddel
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benchwarmers is een leuke film
Je bent zelf een Benchwarmer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benchwarmers is een leuke film
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuutquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd
Nee nu heb ik al deze teringsaaie rotzooi niet voor niks bekeken ik wil ook penalty's nu
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |