Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolerequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is 200 piek nou voor jou. Kleingeld toch?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Je krijgt dan een halve punt voorsprong
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Die gaat dwars door het ISS danquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef silverhill het volgende:
JezusLaat die gast maar geen penal nemen
Het zijn tijden hè.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolere
Zo voelt het ook echt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
Wedstrijden met een lage xG kunnen toch best leuk zijn hoor
[ x ]
Dat idee hadden wij kenners zelf ook wel dat het een hele slechte pot is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Je hebt het hoop ik niet over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopenquote:
Ik had 1-1 dus dit is prima.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef OmniRocket het volgende:
1-0 voor Colombia is heel slecht voor mijn scorito
Kabouter Plop was mijn jeugdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |