Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolerequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is 200 piek nou voor jou. Kleingeld toch?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Je krijgt dan een halve punt voorsprong
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Die gaat dwars door het ISS danquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef silverhill het volgende:
JezusLaat die gast maar geen penal nemen
Het zijn tijden hè.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolere
Zo voelt het ook echt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
Wedstrijden met een lage xG kunnen toch best leuk zijn hoor
[ x ]
Dat idee hadden wij kenners zelf ook wel dat het een hele slechte pot is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Je hebt het hoop ik niet over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopenquote:
Ik had 1-1 dus dit is prima.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef OmniRocket het volgende:
1-0 voor Colombia is heel slecht voor mijn scorito
Kabouter Plop was mijn jeugdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopen
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennesquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopen
Condooms zijn toch goedkoper.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennes
En dan denk je nu zijn we er, maar die kleine aap klopt op zeker nog een meier uit mn zak als we er zijn. Altijd tegen mij
Heb jij ook Plop in de Wolken gezien in de biosquote:
Ik heb een vrienden met samengestelde gezinnen met 5 of 6 kinderen. Dat is toch niet te doenquote:
Scheuren altijd. Mokerdikke lul gespotquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Condooms zijn toch goedkoper.
Beide niet doorquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eigenlijk zover dat ze die pingels ook in hun reet mogen steken.
Idd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een vrienden met samengestelde gezinnen met 5 of 6 kinderen. Dat is toch niet te doen
Of scherpe nagels.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scheuren altijd. Mokerdikke lul gespot
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijtenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef Zorro het volgende:
Dommelde ik daar gewoon een beetje weg zeg.
Ik zit nu klaar voor de strafschoppen. Lucifers om de ogen open ne houdem
Hebben ze daar die waterval?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennes
En dan denk je nu zijn we er, maar die kleine aap klopt op zeker nog een meier uit mn zak als we er zijn. Altijd tegen mij
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eigenlijk zover dat ze die pingels ook in hun reet mogen steken.
Ik mis mijn resultaatplee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |