niet manifesteren aubquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Voor zwitserland graag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PLquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg is nu zo trots als een pauw dat er een Belgische coach naar het Championship gaat.
Zo'n inkoppertje kon niet onbenut blijven.quote:
Zoiets moet je in de ochtend kijken wanneer je fris bij hoofd bent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Thanks, ik zet em op mijn lijstje!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benchwarmers is een leuke film
Slim, ik haal de pizza altijd in een keer eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijven
Vies varken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgen weer naar de markt om een lekker vers kippelingetje op te halen.
Laat het je smaken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat doe ik donderdag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ransaapquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Clement? Al was dat ook meer CS zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PL
Ik zou zeggen Kompany maar die degradeerde gewoon met Burnly
OOOh hij schijnt goed te zijn dit jaar. Morgen is de visboer hier op het plein. Goei tip!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik donderdag.
Maar dan nieuwe haring.
Weltrustequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben wel klaar met deze wedstrijd
Halve haangod.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat kibbeling van kip?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie snoepen er maar op los hè. Ik had vandaar een broodje kip teriyaki van zo'n kraam maar dat was niks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik donderdag.
Maar dan nieuwe haring.
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverredomme wat lekker..ga gewoon 3 porties halen.
Wat is 200 piek nou voor jou. Kleingeld toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Even wat tickets gekocht voor 2 dagjes weg met de kleine Himmler. ¤200 lichter
Wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Je krijgt dan een halve punt voorsprong
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Of 1 grote portie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverredomme wat lekker..ga gewoon 3 porties halen.
Dit verhaal heb ik eerder gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Wat zit jij te drinken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |