kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddelquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen zo'n muggenstekker halen helpt dat en is dat niet slecht voor de gezondheid
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zienquote:
Pardonquote:
Benchwarmers is een leuke filmquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top 2000 topic is ook verzuurd als De Bankzitters of Suzan & Freek weer langskomen.
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zien
Zal keertje proberen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddel
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benchwarmers is een leuke film
Je bent zelf een Benchwarmer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuutquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd
Nee nu heb ik al deze teringsaaie rotzooi niet voor niks bekeken ik wil ook penalty's nu
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Jullie waren net op tijd:
[ link | afbeelding ]
niet manifesteren aubquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Voor zwitserland graag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PLquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg is nu zo trots als een pauw dat er een Belgische coach naar het Championship gaat.
Zo'n inkoppertje kon niet onbenut blijven.quote:
Zoiets moet je in de ochtend kijken wanneer je fris bij hoofd bent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Thanks, ik zet em op mijn lijstje!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slim, ik haal de pizza altijd in een keer eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijven
Vies varken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgen weer naar de markt om een lekker vers kippelingetje op te halen.
Laat het je smaken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat doe ik donderdag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ransaapquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Clement? Al was dat ook meer CS zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PL
Ik zou zeggen Kompany maar die degradeerde gewoon met Burnly
OOOh hij schijnt goed te zijn dit jaar. Morgen is de visboer hier op het plein. Goei tip!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik donderdag.
Maar dan nieuwe haring.
Weltrustequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben wel klaar met deze wedstrijd
Halve haangod.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat kibbeling van kip?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |