Wij mochten de kabelbaan destijds niet in want onweer. was het enige waar we voor kwamen.quote:
Je kunt NU gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijten
Jij hebt vast ook vieze gaten in je sokkenquote:
Draag geen sokken. Net zoals Robert Doornbos godquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook vieze gaten in je sokken
Dit was echt een ultieme strontpot.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:
"Maar die aanval is er een waarvan we zoveel van hebben gezien in deze uitermate teleurstellende wedstrijd."
Niet overdrijven Grueter, het is geen ijshockey
Wat loopt hij te klagen inderdaad. Het is geen Paraguay ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:
"Maar die aanval is er een waarvan we zoveel van hebben gezien in deze uitermate teleurstellende wedstrijd."
Niet overdrijven Grueter, het is geen ijshockey
Als je na 120 minuten gelijk staat ben je gewoon even goed. Dus ik geef ze beiden evenveel kans tegen Argentiniëquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch maar voor Colombia, die geef ik net wat meer kans tegen FC Messi
Het is dat er een 4e official was. Maakte deze wedstrijd het kijken nog waardquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bezig de term oogaids niet licht maar...
Daar zitten geen abo's bijquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 10.00
Stukje aflopende zaak genot @:zipportal
Hij heeft de grootste donateur weggejaagd (lol)quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
De staanplaats is weer voor een jaar betaald.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
Gewoon twee gelijkwaardige teams die niet als een kip-zonder-kop gingen aanvallen. Ze willen allebei heel graag de kwartfinale bereiken, daarom nemen ze minimale risico'squote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat loopt hij te klagen inderdaad. Het is geen Paraguay ofzo
Ik heb al 20 euro's aan abbo's uitgedeeld. Dat zijn ook inkomsten hequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
Die 10 abbotjes lolquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten geen abo's bij
Dankzij capu komen we de winter wel door
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Op naar tweakersquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we vooral hopen dat FOK! er nog lang is.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoIk totaal niet eigenlijk maar ook dat was kut ja. Alleen dat was lachen omdat die lui zo debiel deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |