SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oh ja dat red je dan wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er dit jaar mijn wasmachine, droger, vaatwasser, bed + hoop andere Ikea meuk en laptop mee betaald, denk het wel
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euroquote:
Oh damn.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
Bij mij is het de enige supermarkt in het dorp, dus kom er vrijwel dagelijksquote:Op maandag 6 juli 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.
Of chocolade repen met dit spul.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond ze erg lekker. Ben dol op die koekjes.
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat red je dan wel ja.
en doe je welles die acties , dat je dan ineens zo vee punten krijgt je als iets doet?
Nou heel lang is ook wel overdreven maar denk zeker wel 2 jaar ofzo.quote:
Geen idee, een deel ervan is ook wel van de Amex welkomstbonussenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaan
Hmm, nee denk niet specifiekquote:Op maandag 6 juli 2026 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzo
Fles straks ook na een pak bastognekoekenquote:
1 pak kan hij prima aanquote:Op maandag 6 juli 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles straks ook na een pak bastognekoeken
Losse thee is vaak zoveel lekkerder.quote:
de nieuwe T kwam binnen en bij mijn plankje kwamen 8 soorten zwarte T's, dus even testen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Losse thee is vaak zoveel lekkerder.
Ik heb gewoon een zakje nu
Lidl heb ik ze net gekocht.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef drakin het volgende:
Nou wil ik ook bastognekoeken, zijn ze ergens in de aanbieding?
Wel voor zodra mijn maag het weer doet
Ik heb losse thee in de verkoop gehad, wat over datum raakt is voor mezelf en is nog prima van kwaliteit.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nieuwe T kwam binnen en bij mijn plankje kwamen 8 soorten zwarte T's, dus even testen.
Was ook bezig om de hoeveelheid bosvruchtenzakjes te verminderen die ik nog in huis heb, maar idd dat is toch minder lekker.
Lang niet geweest, ff langs na werkquote:
datums op T en kruiden is zukke onzin.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb losse thee in de verkoop gehad, wat over datum raakt is voor mezelf en is nog prima van kwaliteit.
Ik gebruik ook gerust theezakjes die al jaren over datum zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datums op T en kruiden is zukke onzin.
Op de pindakaas kan ik me er ook totaal niet druk om maken
Klopt, maar ik wil geen boete en zelf ook lekkere thee.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datums op T en kruiden is zukke onzin.
Op de pindakaas kan ik me er ook totaal niet druk om maken
Smaakt het nog een beetje?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Onze Jumbo heeft deze niet:
[ afbeelding ]
En zag ze nu bij de Lidl dus moest ze wel meenemen.
Ben geen fan van deze variant.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Onze Jumbo heeft deze niet:
[ afbeelding ]
En zag ze nu bij de Lidl dus moest ze wel meenemen.
Je kan het voor de eerste keer kopen, dan weet je nog niet hoe het smaaktquote:
voor de verkoop is het idd andersquote:Op maandag 6 juli 2026 13:56 schreef drakin het volgende:
Klopt, maar ik wil geen boete en zelf ook lekkere thee.
O_oquote:Er zijn ook smaakjes die ik expres achterhield
Ik wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben geen fan van deze variant.
ik ben sowieso al geen groot fan van bastogne koekenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben geen fan van deze variant.
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben sowieso al geen groot fan van bastogne koeken
Ook lekker.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
beter zijn koeken die stijf staan van de roomboter
Boterkoekquote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
En/En is beter dan Of/Of.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
Tuurlijk kan dat laatste.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet altijd
haring of slagroomtaart kan, haring en slagroomtaart niet.
Lekker is anders, maar het kan wel.quote:
heb je het al eens geprobeerd?quote:
Nee, ik wil wel een keer vissticks met vanillevla proberenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel een keer vissticks met vanillevla proberen
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
wel diepvries spinazie a la creme, toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.
bloepspinaziequote:Op maandag 6 juli 2026 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel diepvries spinazie a la creme, toch?
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.
Jij bent raar.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Zouden ze op het seizoen inspelen?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://puurcomfort.nl/pr(...)riant=57173504688393
Zie dat hij spontaan duurder is geworden
er kijkt iets me aanquote:
ja vergroot dat oog ook nog evenquote:
Waarom zou je niet durven, ze kunnen je hooguit afwijzenquote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nu die cc aanvraag doen maar durf niet
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulierquote:Op maandag 6 juli 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet durven, ze kunnen je hooguit afwijzen
Ja, dat lijkt me geen goed idee.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulier
Dan moet je dus niet liegen op dat formulierquote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan kan ik hem niet aanvragenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet liegen op dat formulier
Ja weet niet of je een jaaropgaaf moet meesturen of gewoon zeggen 'ja hoor, ik verdien genoeg'quote:
Mafifaquote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/wk-voet(...)tvankelijk~abfd497d/
Goh.
Zetten ze je meteen het land uitquote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een creditcard maatschappij die bevoegdheid heeft.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je meteen het land uit
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je meteen het land uit
MaFIA, MaFIFA, gaat lekker.quote:
Excel.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zoek een goede app om mij uitgaven bij te houden.
hebben jullie tips?
nee hequote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je lesje nog niet echt geleerd.
Macht corrupteertquote:Op maandag 6 juli 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MaFIA, MaFIFA, gaat lekker.
Voor de vaste kosten gebruik ik "subscriptions". Appje ooit geregeld doen het in de aanbieding was.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef bitterbal het volgende:
heb eigenlijk nie echt een idee wat ik hier per maand nu uitgeef
ja betaal hier alles cash dus die bank optie werkt niet echt. Heb natuurlijk nog dingen zoals spotify maar enige grote uitgave in nl is de zorgverzekeringquote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de vaste kosten gebruik ik "subscriptions". Appje ooit geregeld doen het in de aanbieding was.
Verder heeft mijn bank wel een redelijke app waarbij je het kan doen en kunt indelen qua categorie.
quote:De Amerikaanse president Donald Trump erkent dat hij met FIFA-voorzitter Gianni Infantino sprak over de rode kaart van de Amerikaan Folarin Balogun.
ja daar zitten de grote jongens hequote:Op maandag 6 juli 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien Dubai maar overwegen ook
Cash is alleen voor criminelen, dat maakt het ook meteen lastiger om bij te houden.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja betaal hier alles cash dus die bank optie werkt niet echt. Heb natuurlijk nog dingen zoals spotify maar enige grote uitgave in nl is de zorgverzekering
ik zal naar die app kijken
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank tochquote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cash is alleen voor criminelen, dat maakt het ook meteen lastiger om bij te houden.
Heeft je bank ook niet een optie om het bij te houden? Ik schrik er altijd van wat er naar boodschappen gaat dus dan kijk ik niet meer.
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank toch
Dan moet je het daarna nog met de hand bij gaan houden. Kun je niet gewoon met je telefoon betalen daar tegenwoordig?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank toch
Krijgt ze gewoon onder de deur geschoven.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeftquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?
Aan eten?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeft
sommige zaken wel maar meeste zaken rekenen 3% toeslag bij cc betalingen, plus het is echt een cash maatschappij. Met de thaise bankrekening kon ik ik trouwens wel overal betalen maar ja dat gaat niet meerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je het daarna nog met de hand bij gaan houden. Kun je niet gewoon met je telefoon betalen daar tegenwoordig?
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?quote:
dan is excel je beste optie. En dagelijks bijhoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeft
Drinken? Snacks?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?
ja heb nu een app gevonden waar ik het handmatig in baht kan toevoegen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is excel je beste optie. En dagelijks bijhouden
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik helemaal niet zo goedkoop leef als ik denk
Pluche flamingo's, ledlampjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?
paarse krokodillenquote:
nee vandaag was wel erg duur. Das geen nrmale gang van zaken wat we vandaag hebben uit gegeven. totaal was dubbel maar we hebben gesplit.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:
maar goed je geeft dagelijks een euro of 30 uit aan eten?
Infantiel gewoon.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/wk-voet(...)tvankelijk~abfd497d/
Goh.
Weg met die hele kutfifa joh. Overal schijt aan, ongelofelijk. Hele zootje kan zo de kachel in.quote:
Duidelijke taal.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weg met die hele kutfifa joh. Overal schijt aan, ongelofelijk. Hele zootje kan zo de kachel in.
tisser nu weer mis met de tour?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, en de Tour is ook geen reet meer aan zo. Lekker rustige zomer zo.
Wimbledon volg je niet?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
achquote:
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadselquote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie omgeving/kastelenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadsel
Ja, is rap beslist.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het überhaupt nooit begrepen. De helft van de etappes kan schriftelijk afgedaan worden tot de laatste kilometers, met als enige uitzondering een eventuele geslaagde ontsnapping. De bergetappes kunnen dan nog wel interessant zijn, maar daar ben je na 2 of 3 etappes ook wel klaar mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadsel
24 uurs races zijn toch ook de meeste uren niks aan.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het überhaupt nooit begrepen. De helft van de etappes kan schriftelijk afgedaan worden tot de laatste kilometers, met als enige uitzondering een eventuele geslaagde ontsnapping. De bergetappes kunnen dan nog wel interessant zijn, maar daar ben je na 2 of 3 etappes ook wel klaar mee.
En ik kijk 24 uurs races.
Chinezen weer die het niet 'begrijpen'?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:
zapte even en kwam weer eens bij Border Security uit... Blijft toch mooi hoe opgefokt mensen zijn als ze zelf fouten maken.
Moet je nagaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24 uurs races zijn toch ook de meeste uren niks aan.
net 1 uit Zwitserland...quote:Op maandag 6 juli 2026 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinezen weer die het niet 'begrijpen'?
Echt he. Hartstikke moeilijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
net 1 uit Zwitserland...
ze begreep het ook niet en had daarom maar nee ingevuld... dat er boven dat formulier staat als je het niet begrijpt vul dan ja in of vraag iemand oid... en dat er op de hele weg vanuit het vliegtuig tot de controle meerdere afvalbakken staan met uitleg over voedsel blabla dat is zo ontzettend onduidelijk...
Je onderschat de gemiddelde domheid van de mens. En dan is de helft van de mensen nog achterlijker dan dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
net 1 uit Zwitserland...
ze begreep het ook niet en had daarom maar nee ingevuld... dat er boven dat formulier staat als je het niet begrijpt vul dan ja in of vraag iemand oid... en dat er op de hele weg vanuit het vliegtuig tot de controle meerdere afvalbakken staan met uitleg over voedsel blabla dat is zo ontzettend onduidelijk...
uhuh... en nu komt de volgende aflevering... maar hierbij zitten in elk geval al 2 in het voorstukje dat ik al ken... dus maar weer verder zappenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Hartstikke moeilijk.
En daarna kom jij hahaatjesquote:Op maandag 6 juli 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat de gemiddelde domheid van de mens. En dan is de helft van de mensen nog achterlijker dan dat.
Wij hebben een Siemens gekocht. Echt net een halve week oud. Een WG46G2ZKNL. Siemens is algemeen goed is onze ervaring.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:26 schreef Flory- het volgende:
We moeten een nieuwe wasmachine![]()
Maar welke???
De oude heeft 1600 toeren en kan 8 kg in.
Liefst weer een Bosch, al heb ik liever niet al die extra meuk erop.
Wat hebben/adviseren jullie?
Is zusje van Bosch ofzo toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben een Siemens gekocht. Echt net een halve week oud. Een WG46G2ZKNL. Siemens is algemeen goed is onze ervaring.
9 kilo en 1600 toeren.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is zusje van Bosch ofzo toch?
Hoeveel inhoud en toeren?
Mja vind Miele echt te duur.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Miele is de beste.
Maar ik heb een AEG die het ook al 15 jaar prima doet hoor
Wij waren in totaal 900 euro kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja vind Miele echt te duur.
Ben ook nog aan het twijfelen over repareren maar bijna 10jr oud..
hangt er vanaf wat er aan de hand is. Bij mijn AEG waren een paar maanden geleden de koolborsteltjes compleet versleten. Nieuwe koolborsteltjes (150 incl werk) en hij kan er weer 15 jaar tegenaanquote:Op maandag 6 juli 2026 19:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja vind Miele echt te duur.
Ben ook nog aan het twijfelen over repareren maar bijna 10jr oud..
Is hij zonder wasmiddel dosering?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij waren in totaal 900 euro kwijt.
Heb er al voor gebeld maar vertrouwde het reparatiebedrijf niet dus weer afgebeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat er aan de hand is. Bij mijn AEG waren een paar maanden geleden de koolborsteltjes compleet versleten. Nieuwe koolborsteltjes (150 incl werk) en hij kan er weer 15 jaar tegenaan
Wij hadden hem via coolblue gevonden ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hij zonder wasmiddel dosering?
Kan hem hier niet vinden op coolblue, misschien nl versie
ben wel toe aan een soort van sabbatical maarja, heb ik de centen niet voorquote:
Ik heb er een paar maanden geleden eentje van LG gekocht, op zich wel een prima ding, alleen nogal enthousiaste muziekjes met aanzetten en dergelijkequote:Op maandag 6 juli 2026 19:26 schreef Flory- het volgende:
We moeten een nieuwe wasmachine![]()
Maar welke???
De oude heeft 1600 toeren en kan 8 kg in.
Liefst weer een Bosch, al heb ik liever niet al die extra meuk erop.
Wat hebben/adviseren jullie?
quote:Op maandag 6 juli 2026 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ben wel toe aan een soort van sabbatical maarja, heb ik de centen niet voor
heel overtuigend ditquote:Uw internationale zending bevindt zich nu in ons sorteercentrum. Voordat wij de bezorging kunnen inplannen, dient u een korte verificatie uit te voeren via uw persoonlijke pagina..
Dit neemt minder dan een minuut in beslag en versnelt de verwerking van uw pakket.
Rond de controle binnen 48 uur af, zodat we uw pakket op het gewenste moment kunnen leveren. Open de beveiligde link hieronder om door te gaan.
Track & trace-code
CB528******NL
Ben vooral benieuwd naar toerental en inhoud, is 1400 rpm genoeg? Is 8 kg echt nodig?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden geleden eentje van LG gekocht, op zich wel een prima ding, alleen nogal enthousiaste muziekjes met aanzetten en dergelijke
1400rpm is zat imhoquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar toerental en inhoud, is 1400 rpm genoeg? Is 8 kg echt nodig?
Enzo
Ik heb er zelfs eentje van 11 kgquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar toerental en inhoud, is 1400 rpm genoeg? Is 8 kg echt nodig?
Enzo
Onze was komt er een stuk droger uitquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Enzo
Genoeg is het zeker, maar best niet minder kg denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
1400rpm is zat imho
8Kg is erg afhankelijk van je huishouden.,.
in mn uppie en met 2 personen zou dat genoeg moeten zijn denk ik
Hmm LG nooit aan gedacht, wel lekker 11 kgquote:Op maandag 6 juli 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs eentje van 11 kgKwam ook wel omdat die heul veul goedkoper was dan een kleinere. Deze heb ik https://www.lg.com/nl/was(...)nes/f4wr3011s3w/buy/
quote:
Kan alleen niet meer terugvinden waarom die toen zo goedkoop was bij mij (429), zal wel uitverkoop of iets zijn geweestquote:Op maandag 6 juli 2026 20:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm LG nooit aan gedacht, wel lekker 11 kg
Toen alles nog goedkoop wasquote:Op maandag 6 juli 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan alleen niet meer terugvinden waarom die toen zo goedkoop was bij mij (429), zal wel uitverkoop of iets zijn geweest
Heb dat ding nog geen half jaar johquote:Op maandag 6 juli 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen alles nog goedkoop was
Ohwquote:
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aanquote:Op maandag 6 juli 2026 20:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Genoeg is het zeker, maar best niet minder kg denk ik.
eerst leeg neerzetten danquote:Op maandag 6 juli 2026 20:19 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen bij nader inzien bang dat dat misschien geen lang leven heeft hier.
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Vind die 11 op zich wel handig, kan ik het beddengoed en alles beschermhoezen in 1 keer doen ipv dat het in 2 keer moetquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Dat is misschien geen gek idee. Ik zou het dan neerzetten waar nu de ventilator staat maar dat is ook vlak voor het kattenluikje dus ik hoop niet dat ze dan elke keer erin vliegt als ze er langs loopt.quote:
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkelquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef Ama het volgende:
Eens bedenken hoe ik dit jaar wel iets van een kerstboom hier neer kan zetten. Hoeft niet groot te zijn.
En ja ik weet het is nu zomer.
*insert Fransje*quote:
Nou en.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkel
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeukquote:
Nietes.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeuk
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net Encanto op Disney + gezien.
Was leuk en nu wil ik een Lego setje van die film
Pablo woonde ook in een betoverd huis in Colombiaquote:De film gaat over een familie genaamd Madrigal, die in een betoverd huis in de bergen van Colombia woont.
Als je het maar niet over Bruno Sars gaat hebbenquote:
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo met volle borst mee zingen met het Spaanse Volkslied. ALLES VOOR EEN JANKENDE CRISTIANO
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken.Ik wil zaterdag ook Noorwegen - Engeland kijken.
Geen idee wat er ineens mis is met mij lol.
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALAquote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthouden
Zeg, doe eens rustigquote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALA
Ze hebben ook een nieuwe WK versiequote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd.
Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook een nieuwe WK versie![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja klopt, heb het ook al de hele dag in mijn kopquote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat jankenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ze de shirts kapot trekken hebben ze een kleermaker als scheidsrechter
Die kans is best aanwezig.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat janken
Ja dat doet die sowieso wel aan het einde van de wedstrijd, of ze nou winnen of verliezenquote:
Hoe danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-een-gewonde.html dat ziet er nou niet echt stevig uit
Lijkt haast wel alsof die ontploft isquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-een-gewonde.html dat ziet er nou niet echt stevig uit
en om dit soort opmerkingen is de reactiefunctie bij nu uitgeschakeld bij deze berichten... pure speculaasquote:
Denk dat als je dat daar zou posten het een vrij milde reactie zou zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en om dit soort opmerkingen is de reactiefunctie bij nu uitgeschakeld bij deze berichten... pure speculaas
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nu ook
Kut Odido
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:
frikandel in het vet gooienquote:Op maandag 6 juli 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
ok, eens kijken of ik nog wat ga eten als alternatief voor avondeten
het vet staat opgeborgen, en geen zin om te pakken, ik pak een boterham met kaas ofzoquote:
Hoezo klik je op die link danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Gewicht: 0,64 kg
Afmetingen: 16 x 5 x 24 cm
Had meer verwacht
hij kan dat heel goed inschattenquote:
Heb daar een zandbakomgeving voor om eens lekker te klooienquote:
Vaak zijn de mails zelf al zo gammel als de pestquote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb daar een zandbakomgeving voor om eens lekker te klooien
Soms zitten scamsites zo slecht in elkaar dat je ze goed kan pesten.
Vorige keer werden de gegevens direct via de Telegram api naar een groep gestuurd. Ik had dus gewoon de sleutel van die bot en kon die gebruiken om van alles naar die groep te sturen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn de mails zelf al zo gammel als de pest
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef bitterbal het volgende:
heb eigenlijk nie echt een idee wat ik hier per maand nu uitgeef
Kun je daar curryratten bestellen?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Zit ook een Indiase dierenwinkel op dat domein.
Daar hebben ze tegenwoordig vertaalmachientjes voorquote:
Zo lang het duurt jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch heerlijk als je niet naar geld hoeft te kijken.
Kan ik bevestigen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig vertaalmachientjes voor
Ik ben slecht in boekhouden dus dat doe ik sowieso al nietquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was weer genietenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe was je weekend eigenlijk Nattekat? Nog een move kunnen maken?
dat is alleen echt heerlijk als je nooit meer naar geld hoeft te kijken...quote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of toch nietquote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1-1 man is goed op weg naar een goede score.
Maar dan zou Kat een juiste voorspelling hebben gedaanquote:
Heb ik al een flink aantal vanquote:Op maandag 6 juli 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan zou Kat een juiste voorspelling hebben gedaan
Dat was toch geen verrassing, ja die gratis penalty voor Brazilië dan, eigenlijk had Haaland gewoon een hattrick moeten makenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al een flink aantal van
1-2 winst van Noorwegen was de mooiste.
Ik wil gewoon af en toe wat leuks kopen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben slecht in boekhouden dus dat doe ik sowieso al niet
Jaquote:
Ik had zaterdag ook een feestje, wonderbaarlijk genoeg daarna geen hoofdpijn. Word echt te oud voor dat soort dingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was weer genieten
Volgens mij ook meer bier gezopen dan de afgelopen 11 maanden bij elkaar opgeteld, topshow.
Jammer dat het noorden van Nederland niet de boodschap had meegekregen dat het droog moest blijven alleen, maar los van wat kleine miezerbuitjes was het bijna perfect weer.
Geen moves
Maar wel vanavond een like ontvangen, en dat is geen verkeerde, dus misschien toch nog wat.
Moet ik nog uitpakkenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil gewoon af en toe wat leuks kopen.
Hoe is je macbook?
ik ook, heel af en toe mag dat ookquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil gewoon af en toe wat leuks kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |