1400rpm is zat imhoquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar toerental en inhoud, is 1400 rpm genoeg? Is 8 kg echt nodig?
Enzo
Ik heb er zelfs eentje van 11 kgquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar toerental en inhoud, is 1400 rpm genoeg? Is 8 kg echt nodig?
Enzo
Onze was komt er een stuk droger uitquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Enzo
Genoeg is het zeker, maar best niet minder kg denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
1400rpm is zat imho
8Kg is erg afhankelijk van je huishouden.,.
in mn uppie en met 2 personen zou dat genoeg moeten zijn denk ik
Hmm LG nooit aan gedacht, wel lekker 11 kgquote:Op maandag 6 juli 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs eentje van 11 kgKwam ook wel omdat die heul veul goedkoper was dan een kleinere. Deze heb ik https://www.lg.com/nl/was(...)nes/f4wr3011s3w/buy/
quote:
Kan alleen niet meer terugvinden waarom die toen zo goedkoop was bij mij (429), zal wel uitverkoop of iets zijn geweestquote:Op maandag 6 juli 2026 20:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm LG nooit aan gedacht, wel lekker 11 kg
Toen alles nog goedkoop wasquote:Op maandag 6 juli 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan alleen niet meer terugvinden waarom die toen zo goedkoop was bij mij (429), zal wel uitverkoop of iets zijn geweest
Heb dat ding nog geen half jaar johquote:Op maandag 6 juli 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen alles nog goedkoop was
Ohwquote:
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aanquote:Op maandag 6 juli 2026 20:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Genoeg is het zeker, maar best niet minder kg denk ik.
eerst leeg neerzetten danquote:Op maandag 6 juli 2026 20:19 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen bij nader inzien bang dat dat misschien geen lang leven heeft hier.
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Vind die 11 op zich wel handig, kan ik het beddengoed en alles beschermhoezen in 1 keer doen ipv dat het in 2 keer moetquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Dat is misschien geen gek idee. Ik zou het dan neerzetten waar nu de ventilator staat maar dat is ook vlak voor het kattenluikje dus ik hoop niet dat ze dan elke keer erin vliegt als ze er langs loopt.quote:
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkelquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef Ama het volgende:
Eens bedenken hoe ik dit jaar wel iets van een kerstboom hier neer kan zetten. Hoeft niet groot te zijn.
En ja ik weet het is nu zomer.
*insert Fransje*quote:
Nou en.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkel
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeukquote:
Nietes.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |