Heb dat ding nog geen half jaar johquote:Op maandag 6 juli 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen alles nog goedkoop was
Ohwquote:
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aanquote:Op maandag 6 juli 2026 20:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Genoeg is het zeker, maar best niet minder kg denk ik.
eerst leeg neerzetten danquote:Op maandag 6 juli 2026 20:19 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen bij nader inzien bang dat dat misschien geen lang leven heeft hier.
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Vind die 11 op zich wel handig, kan ik het beddengoed en alles beschermhoezen in 1 keer doen ipv dat het in 2 keer moetquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 8 zou wel minimaal zijn voor mij persoonlijk.. zit je zo aan
Dat is misschien geen gek idee. Ik zou het dan neerzetten waar nu de ventilator staat maar dat is ook vlak voor het kattenluikje dus ik hoop niet dat ze dan elke keer erin vliegt als ze er langs loopt.quote:
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkelquote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef Ama het volgende:
Eens bedenken hoe ik dit jaar wel iets van een kerstboom hier neer kan zetten. Hoeft niet groot te zijn.
En ja ik weet het is nu zomer.
*insert Fransje*quote:
Nou en.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal joh, er liggen nog niet eens kruidnoten in de winkel
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeukquote:
Nietes.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is honderdmiljoenmiljard keer belangrijker dan kerstmeuk
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net Encanto op Disney + gezien.
Was leuk en nu wil ik een Lego setje van die film
Pablo woonde ook in een betoverd huis in Colombiaquote:De film gaat over een familie genaamd Madrigal, die in een betoverd huis in de bergen van Colombia woont.
Als je het maar niet over Bruno Sars gaat hebbenquote:
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo met volle borst mee zingen met het Spaanse Volkslied. ALLES VOOR EEN JANKENDE CRISTIANO
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken.Ik wil zaterdag ook Noorwegen - Engeland kijken.
Geen idee wat er ineens mis is met mij lol.
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALAquote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthouden
Zeg, doe eens rustigquote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALA
Ze hebben ook een nieuwe WK versiequote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |