quote:Op maandag 6 juli 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net Encanto op Disney + gezien.
Was leuk en nu wil ik een Lego setje van die film
Pablo woonde ook in een betoverd huis in Colombiaquote:De film gaat over een familie genaamd Madrigal, die in een betoverd huis in de bergen van Colombia woont.
Als je het maar niet over Bruno Sars gaat hebbenquote:
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo met volle borst mee zingen met het Spaanse Volkslied. ALLES VOOR EEN JANKENDE CRISTIANO
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken.Ik wil zaterdag ook Noorwegen - Engeland kijken.
Geen idee wat er ineens mis is met mij lol.
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALAquote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je de tekst van dat volkslied hebt onthouden
Zeg, doe eens rustigquote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JALALALALALALALALAAALAALALALALALALA
Ze hebben ook een nieuwe WK versiequote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd.
Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook een nieuwe WK versie![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja klopt, heb het ook al de hele dag in mijn kopquote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat jankenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ze de shirts kapot trekken hebben ze een kleermaker als scheidsrechter
Die kans is best aanwezig.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat janken
Ja dat doet die sowieso wel aan het einde van de wedstrijd, of ze nou winnen of verliezenquote:
Hoe danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-een-gewonde.html dat ziet er nou niet echt stevig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |