SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oh ja dat red je dan wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er dit jaar mijn wasmachine, droger, vaatwasser, bed + hoop andere Ikea meuk en laptop mee betaald, denk het wel
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euroquote:
Oh damn.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
Bij mij is het de enige supermarkt in het dorp, dus kom er vrijwel dagelijksquote:Op maandag 6 juli 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.
Of chocolade repen met dit spul.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond ze erg lekker. Ben dol op die koekjes.
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat red je dan wel ja.
en doe je welles die acties , dat je dan ineens zo vee punten krijgt je als iets doet?
Nou heel lang is ook wel overdreven maar denk zeker wel 2 jaar ofzo.quote:
Geen idee, een deel ervan is ook wel van de Amex welkomstbonussenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaan
Hmm, nee denk niet specifiekquote:Op maandag 6 juli 2026 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzo
Fles straks ook na een pak bastognekoekenquote:
1 pak kan hij prima aanquote:Op maandag 6 juli 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles straks ook na een pak bastognekoeken
Losse thee is vaak zoveel lekkerder.quote:
de nieuwe T kwam binnen en bij mijn plankje kwamen 8 soorten zwarte T's, dus even testen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Losse thee is vaak zoveel lekkerder.
Ik heb gewoon een zakje nu
Lidl heb ik ze net gekocht.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef drakin het volgende:
Nou wil ik ook bastognekoeken, zijn ze ergens in de aanbieding?
Wel voor zodra mijn maag het weer doet
Ik heb losse thee in de verkoop gehad, wat over datum raakt is voor mezelf en is nog prima van kwaliteit.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nieuwe T kwam binnen en bij mijn plankje kwamen 8 soorten zwarte T's, dus even testen.
Was ook bezig om de hoeveelheid bosvruchtenzakjes te verminderen die ik nog in huis heb, maar idd dat is toch minder lekker.
Lang niet geweest, ff langs na werkquote:
datums op T en kruiden is zukke onzin.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb losse thee in de verkoop gehad, wat over datum raakt is voor mezelf en is nog prima van kwaliteit.
Ik gebruik ook gerust theezakjes die al jaren over datum zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datums op T en kruiden is zukke onzin.
Op de pindakaas kan ik me er ook totaal niet druk om maken
Klopt, maar ik wil geen boete en zelf ook lekkere thee.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
datums op T en kruiden is zukke onzin.
Op de pindakaas kan ik me er ook totaal niet druk om maken
Smaakt het nog een beetje?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Onze Jumbo heeft deze niet:
[ afbeelding ]
En zag ze nu bij de Lidl dus moest ze wel meenemen.
Ben geen fan van deze variant.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:55 schreef Ama het volgende:
Onze Jumbo heeft deze niet:
[ afbeelding ]
En zag ze nu bij de Lidl dus moest ze wel meenemen.
Je kan het voor de eerste keer kopen, dan weet je nog niet hoe het smaaktquote:
voor de verkoop is het idd andersquote:Op maandag 6 juli 2026 13:56 schreef drakin het volgende:
Klopt, maar ik wil geen boete en zelf ook lekkere thee.
O_oquote:Er zijn ook smaakjes die ik expres achterhield
Ik wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben geen fan van deze variant.
ik ben sowieso al geen groot fan van bastogne koekenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben geen fan van deze variant.
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben sowieso al geen groot fan van bastogne koeken
Ook lekker.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
beter zijn koeken die stijf staan van de roomboter
Boterkoekquote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
En/En is beter dan Of/Of.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te droog.
Tuurlijk kan dat laatste.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet altijd
haring of slagroomtaart kan, haring en slagroomtaart niet.
Lekker is anders, maar het kan wel.quote:
heb je het al eens geprobeerd?quote:
Nee, ik wil wel een keer vissticks met vanillevla proberenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel een keer vissticks met vanillevla proberen
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
wel diepvries spinazie a la creme, toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.
bloepspinaziequote:Op maandag 6 juli 2026 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel diepvries spinazie a la creme, toch?
quote:Op maandag 6 juli 2026 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst aardappels met spinazie eten, dan op hetzelfde bord de vissticks en voor je ze allemaal op hebt de vanillevla er bij in het bord.
Jij bent raar.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Zouden ze op het seizoen inspelen?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://puurcomfort.nl/pr(...)riant=57173504688393
Zie dat hij spontaan duurder is geworden
er kijkt iets me aanquote:
ja vergroot dat oog ook nog evenquote:
Waarom zou je niet durven, ze kunnen je hooguit afwijzenquote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nu die cc aanvraag doen maar durf niet
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulierquote:Op maandag 6 juli 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet durven, ze kunnen je hooguit afwijzen
Ja, dat lijkt me geen goed idee.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulier
Dan moet je dus niet liegen op dat formulierquote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulier
ja dan kan ik hem niet aanvragenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet liegen op dat formulier
Ja weet niet of je een jaaropgaaf moet meesturen of gewoon zeggen 'ja hoor, ik verdien genoeg'quote:
Mafifaquote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/wk-voet(...)tvankelijk~abfd497d/
Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |