SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oh ja dat red je dan wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er dit jaar mijn wasmachine, droger, vaatwasser, bed + hoop andere Ikea meuk en laptop mee betaald, denk het wel
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euroquote:
Oh damn.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik nu Premium Economy tickets heb voor 60k miles + 500 euro ipv 2600 euro
Bij mij is het de enige supermarkt in het dorp, dus kom er vrijwel dagelijksquote:Op maandag 6 juli 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.
Of chocolade repen met dit spul.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond ze erg lekker. Ben dol op die koekjes.
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat red je dan wel ja.
en doe je welles die acties , dat je dan ineens zo vee punten krijgt je als iets doet?
Nou heel lang is ook wel overdreven maar denk zeker wel 2 jaar ofzo.quote:
Geen idee, een deel ervan is ook wel van de Amex welkomstbonussenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enhoe snel heb je die 60k miles gespaard?
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die miles bijkopen bedoel je? Nee dat heb ik nog nooit gedaan
Hmm, nee denk niet specifiekquote:Op maandag 6 juli 2026 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als je dit boekt dat je dan zoveel miles krijgt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |