Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook een nieuwe WK versie![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja klopt, heb het ook al de hele dag in mijn kopquote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit blijft echt verschrikkelijk in je hoofd hangen.
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat jankenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ze de shirts kapot trekken hebben ze een kleermaker als scheidsrechter
Die kans is best aanwezig.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral wachten tot Ronalde een keertje gaat janken
Ja dat doet die sowieso wel aan het einde van de wedstrijd, of ze nou winnen of verliezenquote:
Hoe danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-een-gewonde.html dat ziet er nou niet echt stevig uit
Lijkt haast wel alsof die ontploft isquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)and-een-gewonde.html dat ziet er nou niet echt stevig uit
en om dit soort opmerkingen is de reactiefunctie bij nu uitgeschakeld bij deze berichten... pure speculaasquote:
Denk dat als je dat daar zou posten het een vrij milde reactie zou zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en om dit soort opmerkingen is de reactiefunctie bij nu uitgeschakeld bij deze berichten... pure speculaas
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nu ook
Kut Odido
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:
frikandel in het vet gooienquote:Op maandag 6 juli 2026 22:23 schreef mschol het volgende:
ok, eens kijken of ik nog wat ga eten als alternatief voor avondeten
het vet staat opgeborgen, en geen zin om te pakken, ik pak een boterham met kaas ofzoquote:
Hoezo klik je op die link danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Gewicht: 0,64 kg
Afmetingen: 16 x 5 x 24 cm
Had meer verwacht
hij kan dat heel goed inschattenquote:
Heb daar een zandbakomgeving voor om eens lekker te klooienquote:
Vaak zijn de mails zelf al zo gammel als de pestquote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb daar een zandbakomgeving voor om eens lekker te klooien
Soms zitten scamsites zo slecht in elkaar dat je ze goed kan pesten.
Vorige keer werden de gegevens direct via de Telegram api naar een groep gestuurd. Ik had dus gewoon de sleutel van die bot en kon die gebruiken om van alles naar die groep te sturen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn de mails zelf al zo gammel als de pest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |