Zetten ze je meteen het land uitquote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja straks bellen ze en dan heb ik gelogen op het formulier
Ik geloof niet dat een creditcard maatschappij die bevoegdheid heeft.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je meteen het land uit
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je meteen het land uit
MaFIA, MaFIFA, gaat lekker.quote:
Excel.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zoek een goede app om mij uitgaven bij te houden.
hebben jullie tips?
nee hequote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je lesje nog niet echt geleerd.
Macht corrupteertquote:Op maandag 6 juli 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MaFIA, MaFIFA, gaat lekker.
Voor de vaste kosten gebruik ik "subscriptions". Appje ooit geregeld doen het in de aanbieding was.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef bitterbal het volgende:
heb eigenlijk nie echt een idee wat ik hier per maand nu uitgeef
ja betaal hier alles cash dus die bank optie werkt niet echt. Heb natuurlijk nog dingen zoals spotify maar enige grote uitgave in nl is de zorgverzekeringquote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de vaste kosten gebruik ik "subscriptions". Appje ooit geregeld doen het in de aanbieding was.
Verder heeft mijn bank wel een redelijke app waarbij je het kan doen en kunt indelen qua categorie.
quote:De Amerikaanse president Donald Trump erkent dat hij met FIFA-voorzitter Gianni Infantino sprak over de rode kaart van de Amerikaan Folarin Balogun.
ja daar zitten de grote jongens hequote:Op maandag 6 juli 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien Dubai maar overwegen ook
Cash is alleen voor criminelen, dat maakt het ook meteen lastiger om bij te houden.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja betaal hier alles cash dus die bank optie werkt niet echt. Heb natuurlijk nog dingen zoals spotify maar enige grote uitgave in nl is de zorgverzekering
ik zal naar die app kijken
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank tochquote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cash is alleen voor criminelen, dat maakt het ook meteen lastiger om bij te houden.
Heeft je bank ook niet een optie om het bij te houden? Ik schrik er altijd van wat er naar boodschappen gaat dus dan kijk ik niet meer.
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank toch
Dan moet je het daarna nog met de hand bij gaan houden. Kun je niet gewoon met je telefoon betalen daar tegenwoordig?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je alles cash betaald dan gaat het niet via de bank toch
Krijgt ze gewoon onder de deur geschoven.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeftquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat cash geld moet toch ergens vandaan komen? Of pin jij dat niet braaf?
Aan eten?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeft
sommige zaken wel maar meeste zaken rekenen 3% toeslag bij cc betalingen, plus het is echt een cash maatschappij. Met de thaise bankrekening kon ik ik trouwens wel overal betalen maar ja dat gaat niet meerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je het daarna nog met de hand bij gaan houden. Kun je niet gewoon met je telefoon betalen daar tegenwoordig?
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?quote:
dan is excel je beste optie. En dagelijks bijhoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan natuurlijk wel bij houden hoeveeld geld ik uit de automaat haal maar dan weet je nog niet waaraan je het uitgeeft
Drinken? Snacks?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?
ja heb nu een app gevonden waar ik het handmatig in baht kan toevoegen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is excel je beste optie. En dagelijks bijhouden
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik helemaal niet zo goedkoop leef als ik denk
Pluche flamingo's, ledlampjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er iets anders om het aan uit te geven daar dan?
paarse krokodillenquote:
nee vandaag was wel erg duur. Das geen nrmale gang van zaken wat we vandaag hebben uit gegeven. totaal was dubbel maar we hebben gesplit.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:52 schreef Nizno het volgende:
maar goed je geeft dagelijks een euro of 30 uit aan eten?
Infantiel gewoon.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/wk-voet(...)tvankelijk~abfd497d/
Goh.
Weg met die hele kutfifa joh. Overal schijt aan, ongelofelijk. Hele zootje kan zo de kachel in.quote:
Duidelijke taal.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weg met die hele kutfifa joh. Overal schijt aan, ongelofelijk. Hele zootje kan zo de kachel in.
tisser nu weer mis met de tour?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, en de Tour is ook geen reet meer aan zo. Lekker rustige zomer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |