Daar hebben ze tegenwoordig vertaalmachientjes voorquote:
Zo lang het duurt jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch heerlijk als je niet naar geld hoeft te kijken.
Kan ik bevestigen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig vertaalmachientjes voor
Ik ben slecht in boekhouden dus dat doe ik sowieso al nietquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was weer genietenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe was je weekend eigenlijk Nattekat? Nog een move kunnen maken?
dat is alleen echt heerlijk als je nooit meer naar geld hoeft te kijken...quote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of toch nietquote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1-1 man is goed op weg naar een goede score.
Maar dan zou Kat een juiste voorspelling hebben gedaanquote:
Heb ik al een flink aantal vanquote:Op maandag 6 juli 2026 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan zou Kat een juiste voorspelling hebben gedaan
Dat was toch geen verrassing, ja die gratis penalty voor Brazilië dan, eigenlijk had Haaland gewoon een hattrick moeten makenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al een flink aantal van
1-2 winst van Noorwegen was de mooiste.
Ik wil gewoon af en toe wat leuks kopen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben slecht in boekhouden dus dat doe ik sowieso al niet
Jaquote:
Ik had zaterdag ook een feestje, wonderbaarlijk genoeg daarna geen hoofdpijn. Word echt te oud voor dat soort dingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was weer genieten
Volgens mij ook meer bier gezopen dan de afgelopen 11 maanden bij elkaar opgeteld, topshow.
Jammer dat het noorden van Nederland niet de boodschap had meegekregen dat het droog moest blijven alleen, maar los van wat kleine miezerbuitjes was het bijna perfect weer.
Geen moves
Maar wel vanavond een like ontvangen, en dat is geen verkeerde, dus misschien toch nog wat.
Moet ik nog uitpakkenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil gewoon af en toe wat leuks kopen.
Hoe is je macbook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |