Wimbledon volg je niet?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, en de Tour is ook geen reet meer aan zo. Lekker rustige zomer zo.
achquote:
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadselquote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie omgeving/kastelenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadsel
Ja, is rap beslist.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het überhaupt nooit begrepen. De helft van de etappes kan schriftelijk afgedaan worden tot de laatste kilometers, met als enige uitzondering een eventuele geslaagde ontsnapping. De bergetappes kunnen dan nog wel interessant zijn, maar daar ben je na 2 of 3 etappes ook wel klaar mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom mensen nog naar dat doping evenement kijken is mij een raadsel
24 uurs races zijn toch ook de meeste uren niks aan.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het überhaupt nooit begrepen. De helft van de etappes kan schriftelijk afgedaan worden tot de laatste kilometers, met als enige uitzondering een eventuele geslaagde ontsnapping. De bergetappes kunnen dan nog wel interessant zijn, maar daar ben je na 2 of 3 etappes ook wel klaar mee.
En ik kijk 24 uurs races.
Chinezen weer die het niet 'begrijpen'?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:
zapte even en kwam weer eens bij Border Security uit... Blijft toch mooi hoe opgefokt mensen zijn als ze zelf fouten maken.
Moet je nagaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24 uurs races zijn toch ook de meeste uren niks aan.
net 1 uit Zwitserland...quote:Op maandag 6 juli 2026 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinezen weer die het niet 'begrijpen'?
Echt he. Hartstikke moeilijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
net 1 uit Zwitserland...
ze begreep het ook niet en had daarom maar nee ingevuld... dat er boven dat formulier staat als je het niet begrijpt vul dan ja in of vraag iemand oid... en dat er op de hele weg vanuit het vliegtuig tot de controle meerdere afvalbakken staan met uitleg over voedsel blabla dat is zo ontzettend onduidelijk...
Je onderschat de gemiddelde domheid van de mens. En dan is de helft van de mensen nog achterlijker dan dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
net 1 uit Zwitserland...
ze begreep het ook niet en had daarom maar nee ingevuld... dat er boven dat formulier staat als je het niet begrijpt vul dan ja in of vraag iemand oid... en dat er op de hele weg vanuit het vliegtuig tot de controle meerdere afvalbakken staan met uitleg over voedsel blabla dat is zo ontzettend onduidelijk...
uhuh... en nu komt de volgende aflevering... maar hierbij zitten in elk geval al 2 in het voorstukje dat ik al ken... dus maar weer verder zappenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Hartstikke moeilijk.
En daarna kom jij hahaatjesquote:Op maandag 6 juli 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat de gemiddelde domheid van de mens. En dan is de helft van de mensen nog achterlijker dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |