En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou wat fijn!!!! De loopfietsjes kunnen met dbm mee! Arme jongen wordt straks finaal uitgelachen, huur gewoon een fiets voor hem daar hij kon prima op zijn mountainbike!
😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij gaat het goed zo!
Je moet de topictitel zingen zoals het liedje Ice Ice Baby van Vanilla Ice 😉
🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
Ja ze gooit ze daar weg, lekker met je gescheurde handdoek aan het zwembad.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij gaat het goed zo!
Je moet de topictitel zingen zoals het liedje Ice Ice Baby van Vanilla Ice 😉
🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
Haha dat was de bedoelingquote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣
Bij mij ook!quote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣
🤣🤣quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef AnnArt het volgende:
Vissies, forelletjes, chickies.... wat een stoere gozerT die Maarten Geerts. 🙄
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
😂😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zei mcw nou in de podcast dat ze kalmeringsmiddelen slikt?
In ‘niet sporten’ is ze gelukkig al goed getraind.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.
Ik denk dat ze in een gat valt als ze een dag niet heeft gewassen.
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.
Ik denk dat ze in een gat valt als ze een dag niet heeft gewassen.
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Morgen vertrekken ze pas ergens in de middag want eerst nog een afspraak om 13 uur 🫠 Ik gok op donderdag terug! Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
Aah top als je nog een baby wil ook 👍quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.
2 per persoon? Voor 5 dagen zou ik er zelfs maar 1 doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
En voor 3 personen, 5 dagen hoeveel handdoeken praat je dan over dat je zoveel meer ruimte in de auto hebt? Max 15 toch? En dan reken ik heel ruim
Ohhh waar zegt ze dat?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Mooi topic titel! Stelletje stalkers zijn we zegt DBM 😂😂😂
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.quote:
Op haar insta.quote:
...om dr lastig te vallen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)
Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
Ah, ik zie het nu, had eroverheen gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
Ze hebben allemaal een eigen Nintendo switch... en die zal zeker wel mee gaan! En de tablets en de lol poppetjes en overig kleuter meukquote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassen
Nee ik bedoelde het niet specifiek naar ons, gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
🤭😂quote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
...om dr lastig te vallen?
Door de hele tijd de wasmachines bezet houden? De handdoeken op te kopen in het winkeltje?
Hij lijkt gympjes aan te hebben. Super schattig maar niet direct geschikt als schoentjes als ze leren lopen. Dan is een zachtere zool geschikterquote:Op zondag 5 juli 2026 23:51 schreef Post-its het volgende:
Ik vraag me ook af of M. van Sanneke wel geschikte schoenen aan heeft om te leren lopen.
Al een aantal dagen complete radiostilte...quote:Op zondag 5 juli 2026 21:40 schreef Loveischocolala het volgende:
Mies is echt stil op wat reclame dingen na
Ja, heeft ze ook al in een eerdere podcast genoemdquote:Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zei mcw nou in de podcast dat ze kalmeringsmiddelen slikt?
Dat is wel vaker, als ze iets leuks te doen heeft in het weekend post ze daarna een terugblik.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Stelletje stalkers? Euhhh is dat niet de bedoeling dan als je alles op insta gooit dat je volgers kijken?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)
Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
Zouden meer influencers mogen doen.quote:Met heel veel pijn en moeite schrijf ik dit bericht. Maar mijn online leven gaat stoppen. In grote lijnen komt het er op neer dat ik er niet goed mee om kan gaan. Dus ik kies voor mijzelf en mijn gezin. En kies ervoor om offline te gaan leven en te genieten van mijn omgeving. Goodbye!
Nee ze gaat alleen volgens mij heeft haar man geen vakantie nogquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat zegt dbm nou, alleen met de kindjes? Of bedoelt ze dat dr man ook mee gaat, als derde kind?
Als het het eerste is dan geef ik dr een dag.
Ik vond het ook pijnlijk om te zien. Dat korte filmje liet alles zien. Ze is zo onzeker en angstig en durft gewoon niets met hem te ondernemen. Dat kindje krijgt niets aan stimuli doordeweeks als zij alleen met hem is.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:37 schreef Lodelie het volgende:
M van Sanneke kan gewoon nog niet goed zelf lopen.
Hij kan aan de hand stappen, zoals je begint met lopen. Maar echt zelf lopen, kan hij (nog) niet.
Dus hij moet lekker thuis oefenen, maar ja... Dat zit er met Sanneke niet in ben ik bang. Hij wordt vastgesnoerd in de buggy en moet naar winkels.
En zo met hem over die kinderboerderij lopen is goed bedoelt, maar dat is ook geen oefenen, hij blijft met zn gewicht hangen aan de handen van Dion. Zo vindt hij niet zelf zn evenwicht.
Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe incapabel zij zijn als ouders.
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
Niet veel denk ik. Er gaat vast een tray RedBull mee. De auto gister al ingepakt, voor 4 dagen weg, het zal aan mij liggen, maar voor een midweek heb je echt amper iets nodig. Maar zij gaat het presteren dat ze morgen al moet wassen gok ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal ze überhaupt geslapen hebben vannacht?
Ja want stel je voor dat er mensen zijn die haar gaan stalken? AM doet dat ook weer straks ' ik deel het pas achteraf' en dan wel de route enzo laten zien. Een beetje interessant doen, meer is het niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Een ziekenhuisafspraak verzetten? We hebben het over DBM he.. Die maakt liever nog een extra afspraak dan dat ze hem verzet.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
Je kunt vaak pas om 15.00 in je accommodatie. Geen idee of je voor die tijd al toegang hebt tot een zwembad (als dat er al is)quote:Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik het filmpje zie bij Ridewithlocals.is gaat AM het best zwaar krijgen.
Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Ik zie het al voor mij, DBM krijgt telefoontje op de camping, Flip krijgt een paniekaanval, voor 18.00 zijn ze weer thuis in Friesland 😅🙈quote:Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.
Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Je zal maar grof geld betaald hebben en bij AM in de groep zittenquote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Was het echt een nichtje dat pleegkind?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.
Kan ook zomaar. De logeerpartij van haar nichtje het pleegkind wist ze ook buiten beeld te houden.
Ja maar wel leuk voor ons!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Was het echt een nichtje dat pleegkind?
Eens. Ik heb het idee dat als ze op stap is ze veel sneller post dan als ze thuis is. Of dat ook samenvalt met de momenten dat ze de kinderen heeft?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.
En kalmeringsmiddelen zijn ook een hele bekende combinatie samen met cocaïne dus dat ze daaraan zit verbaasd me helemaal niets.
Nogmaals, allemaal aannames van mijn kant en zo etc etc. Maar ik herken zo ontzettend veel in haar gedrag. Er is ook filmpje op insta van die podcast van geloof rond 10/11/12 juni hoe ze daarin aan het ratelen is en tig keer die lipgloss opsmeert en haar neus ophaalt. Die is zo high als een vlieger daar.
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)quote:Op maandag 6 juli 2026 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..
Interessantdoenerij is haar niet vreemd he?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)
Dat boek over pleegzorg wat ze toen ook ineens naar voren school...
Maar dan plaats je dat toch niet zelf op je insta? Of wel maar dan met de tekst “ik dacht dat hij een foto ging maken.” Ik vrees echt dat ze zo is..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:38 schreef AnnArt het volgende:
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?
*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
Als en ik zeg als ik voor social media op de foto moet dan wil ik er ook op mn voordeligst op staan😅. En anders gaat zo'n foto direct de prullenbak in👍quote:Op maandag 6 juli 2026 10:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Maar dan plaats je dat toch niet zelf op je insta? Of wel maar dan met de tekst “ik dacht dat hij een foto ging maken.” Ik vrees echt dat ze zo is..
Lijkt mij uitgesloten een pleegkind, AM is niet geïnteresseerd in mensen of dieren, het zal hooguit een nichtje zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)
Dat boek over pleegzorg wat ze toen ook ineens naar voren school...
Ik herinner mij nog goed die keer oefenen in het bos. Hoe vaak zij wel niet stil stond..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er worden ook filmpjes van de tochten geplaatst op insta van die organisatie. Al vraag ik me af of die ook de kneuzen laten zien, want geen reclame. Maar je ziet wel beelden van de omstandigheden denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog goed die keer oefenen in het bos. Hoe vaak zij wel niet stil stond..
Maar dat gaan wij allemaal niet zien joh. We horen achteraf weer hoe fantastisch het was en dat ze het echt wel kon. Daar doet ze het voor.
Nee, want zij ging op doktersrecept naar de mcdonalds vanwege de darmen van flip/flap.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Nou zo spannend bij DBM en hoe moet ze het nu doen met eten, want om 12 uur gaan ze richting Leeuwarden en dan naar de camping en daar is alleen maar een cafetaria. Dus McD of cafetaria, maar dat is niet gezond. Gewoon een paar boterhammen smeren en een paar appels meenemen komt niet in haar op? Ik zou ook beginnen met McD, kan ze morgen meteen naar de Hap met een verstopt kind.
En haar haar ook zo slonzig daar. Ze ziet er echt wel onder invloed van iets uit..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:31 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik heb het even terug gekeken van die lipgloss ja en zo hyper…. Wow. Echt niet gezond
Dan ben ik wel benieuwd wat er voor wondermiddel in McD voer zit, een soort poepgarantie zoals de muesli van AM ?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee, want zij ging op doktersrecept naar de mcdonalds vanwege de darmen van flip/flap.
Wat maakt t nou uit? Ga een keer naar de mcdonalds en zeik niet zo. De rest van de week kan je toch normaal doen? Het is niet alsof zij anders zo weinig calorieën eet.
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪quote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Nou zo spannend bij DBM en hoe moet ze het nu doen met eten, want om 12 uur gaan ze richting Leeuwarden en dan naar de camping en daar is alleen maar een cafetaria. Dus McD of cafetaria, maar dat is niet gezond. Gewoon een paar boterhammen smeren en een paar appels meenemen komt niet in haar op? Ik zou ook beginnen met McD, kan ze morgen meteen naar de Hap met een verstopt kind.
Bij iedere keer dat ze mee moeten boodschappen doen en wassen, krijgen ze vast een LOL poppetje. Vrijdag huurt DBM vast een aanhanger voor alle meuk die ze gekocht heeft inclusief 1749 knuffels per kind.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪
Hoe zal ze het daar doen met boodschappen halen? Dan moeten flip en flap mee en dat geeft vaak error. En een moeder die geen nee kan zeggen en er dus heel veel onnodige extra's in de kar liggen
Ze heeft meegelezenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Tja wat boeien al haar stories??? Het is treurig, lachwekkend, gênant, verbazingwekkend maar boeiend of interessant nooit.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM: wat boeit het de volgers nou dat Maarten al naar zijn werk is vertrokken (we zagen hem wegrijden ja) omdat hij een afspraak heeft in Rotterdam?
MCWquote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze heeft gister boodschappen gedaan, dat moet mee en dan heeft ze op de terugweg meer plek over in de auto. De handdoeken blijven ook achter. Al geloof ik er weinig van dat zij voor 5 dagen eten meeneemt, normaal zijn de weekboodschappen ook met 2 dagen op.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪
Hoe zal ze het daar doen met boodschappen halen? Dan moeten flip en flap mee en dat geeft vaak error. En een moeder die geen nee kan zeggen en er dus heel veel onnodige extra's in de kar liggen
Ik heb ook van die mouwen, handig hè 🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Lodelie het volgende:
Wat een wereldprobleem van dbm:ze komt om 17:00 uur en dan moeten ze eten en boodschappen doen. En daar gaat ze NU over nadenken.
Ze had boodschappen mee kunnen nemen, ze had eten kunnen koken en mee kunnen nemen.
Ze kan soep opwarmen met stokbrood, ei bakken, tosti maken, brood maken, kant en klaarmaaltijd halen, broodje hamburger.
Ik schud het zomaar uit mijn mouw he...
Waar? Wat voor korting? Ik ga ook zo naar de Hema🤑quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef Lodelie het volgende:
Oh jongens, ik ga bijna onderweg (😜), naar de Hema en nu deelt Sanneke een kortingscode!
Wat een top influencer
Ze maakt het zichzelf zo onnodig moeilijkquote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Miezemuis76 het volgende:
Oh jongens, ik ga heel voorzichtig uit de meelees modus...
Jullie weten niet hoe ik hier altijd zit te genieten van al jullie beschouwingen!
Gezellig, gewoon meeschrijven hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Miezemuis76 het volgende:
Oh jongens, ik ga heel voorzichtig uit de meelees modus...
Jullie weten niet hoe ik hier altijd zit te genieten van al jullie beschouwingen!
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze maakt het zichzelf zo onnodig moeilijk
Ik lig hier in een deuk want ik zie het zo voor me, morgenochtend een story dat Flipje niet naar de wc kon, maar het zal niet door de Mac komen hoor, uiteraard niet! En ze komt weer thuis op karakter.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat verlopen 🫣
Precies dit! Haha zo begreep ik het ookquote:Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
tja, klinkt logisch he, behalve voor DBM,moeilijk doen over mc donald of snackbarquote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat verlopen 🫣
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft gister boodschappen gedaan, dat moet mee en dan heeft ze op de terugweg meer plek over in de auto. De handdoeken blijven ook achter. Al geloof ik er weinig van dat zij voor 5 dagen eten meeneemt, normaal zijn de weekboodschappen ook met 2 dagen op.
edit; Ow ik lees dat ze pas om 17 uur aankomt? Dan was ik zeker vanmorgen al eerder vertrokken en dan moet ze kennelijk weer boodschappen doen. Terwijl ze gisteravond deelt dat ze boodschappen heeft gedaan en er geen boodschappen mee terug gaan. Maar 4 uur van huis? Vorig jaar was Brabant ook al zo'n lange wereldreis waar ze 4 uur over deden.
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻quote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zit die Wieteke wel allemaal weer dwars he? Wat een parel
DBM is niethet scherpste mes in de la, en plannen en vooruit denken (in oplossingen) lukt haar nietquote:Op maandag 6 juli 2026 11:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.
Maarja ADHD (ole ole) he🤓
Nee iedereen moet gewoon z'n kritiek voor zich houden zodat zij zich niet beperkt voelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
Het raakt haar.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen danquote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De afstandsbediening van de dildocamera werkt heel goed! Volgens AM dan.
Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..
Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?
Ben benieuwd.
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..
Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?
Ben benieuwd.
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂quote:Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rustquote:Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.
Ja en een keer uit eten met een vriend ofzo, pizza bestellen, bij vrienden eten etc.. Maar misschien heeft ze wel een hele grote pan chili achter gelaten voor hem, met ananas en worst erdoor, heerlijk en hoeft hij nergens meer aan te denken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rust
En vorige week zei ze dat ze maandag (vandaag dus) pas kon bellen met het ziekenhuis over haar zoon en nu hebben ze een afspraak IN het ziekenhuis. Ze kletst maar wat.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
DBm praat ook alles door elkaar zou ze dat nu zelf niet in de gaten hebben?
Eerst zegt ze om 13.00 uur een afspraak te hebben en daarna door te rijden naar het park .
10 uur later zegt ze dat ze om 12 uur
Wegrijden en dat ze daarvoor nog een afspraak heeft.
Ik heb gehoord dat er gemalen kinderen i de hamburgers zit. Ik weet niet of dat ook iets over die muesli zegt 😂quote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat er voor wondermiddel in McD voer zit, een soort poepgarantie zoals de muesli van AM ?
Ja, ook dat nog. Met dikke handschoenen het juiste knopje indrukken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen dan
Gaat toch niet werken op de motor? Plus ze heeft handschoenen aan, ik neem aan dat die over de pols komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ben benieuwd.
Zeker met de motoriek van stuntvrouw AM. Laat haar de handen maar aan het stuur houden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔
Welkom!quote:Op maandag 6 juli 2026 12:24 schreef Miemieser het volgende:
Hi, ik lees ook al een lange tijd mee en ga ook voorzichtig meeschrijven.
Het ging hier ook wel eens over Josinewille, die heeft denk ik een midlifecrisis. Elk weekend naar feestjes 🙈
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kopquote:Op maandag 6 juli 2026 12:32 schreef Miezemuis76 het volgende:
Die afstandsbediening bij AM, wat een armoe toch ook. De meisjes gezellig aan het kletsen in de bakfiets en AM alleen maar druk met haar nieuwe speeltje. Ik vind het echt verdrietig.
Je weet wel gelijk wie het is ( zelfs als je je bril niet op hebt🤣)quote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kop
Ja joh, ik neem veel producten mee als ik een weekje wegga zoals zout, peper, boter etc maar zeker ook eten mee voor de eerste dag! Hoe moeilijk kan je het jezelf maken?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Lodelie het volgende:
Wat een wereldprobleem van dbm:ze komt om 17:00 uur en dan moeten ze eten en boodschappen doen. En daar gaat ze NU over nadenken.
Ze had boodschappen mee kunnen nemen, ze had eten kunnen koken en mee kunnen nemen.
Ze kan soep opwarmen met stokbrood, ei bakken, tosti maken, brood maken, kant en klaarmaaltijd halen, broodje hamburger.
Ik schud het zomaar uit mijn mouw he...
Nou zeker te weten dat ik gluren op hun insta!quote:Op maandag 6 juli 2026 10:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er worden ook filmpjes van de tochten geplaatst op insta van die organisatie. Al vraag ik me af of die ook de kneuzen laten zien, want geen reclame. Maar je ziet wel beelden van de omstandigheden denk ik.
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅quote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kop
Bij een foto moment kijk je normaliter naar de camera. Hier stond ze verdwaasd om zich heen re kijken.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:38 schreef AnnArt het volgende:
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?
*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:
[..]
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅
Ik vind de beelden niet echt mooi. Vervormd.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:
[..]
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅
Als het niet past of werkt krijgt Maarten de schuld. En krijgt hij na de vakantie alsnog een paar dagen silent treatment want haar content verpest.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |