abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221252630
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Miezemuis76 het volgende:
Oh jongens, ik ga heel voorzichtig uit de meelees modus...
Jullie weten niet hoe ik hier altijd zit te genieten van al jullie beschouwingen!
Gezellig, gewoon meeschrijven hoor
pi_221252647
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze maakt het zichzelf zo onnodig moeilijk
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
  maandag 6 juli 2026 @ 11:20:47 #103
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221252866
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Ik lig hier in een deuk want ik zie het zo voor me, morgenochtend een story dat Flipje niet naar de wc kon, maar het zal niet door de Mac komen hoor, uiteraard niet! En ze komt weer thuis op karakter.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221252946
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:

[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat verlopen 🫣
pi_221252954
Het zit die Wieteke wel allemaal weer dwars he? Wat een parel
pi_221252989
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
pi_221253058
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
Precies dit! Haha zo begreep ik het ook
pi_221253071
quote:

[..]
tja, klinkt logisch he, behalve voor DBM,moeilijk doen over mc donald of snackbar
pi_221253073
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze heeft gister boodschappen gedaan, dat moet mee en dan heeft ze op de terugweg meer plek over in de auto. De handdoeken blijven ook achter. Al geloof ik er weinig van dat zij voor 5 dagen eten meeneemt, normaal zijn de weekboodschappen ook met 2 dagen op.

edit; Ow ik lees dat ze pas om 17 uur aankomt? Dan was ik zeker vanmorgen al eerder vertrokken en dan moet ze kennelijk weer boodschappen doen. Terwijl ze gisteravond deelt dat ze boodschappen heeft gedaan en er geen boodschappen mee terug gaan. Maar 4 uur van huis? Vorig jaar was Brabant ook al zo'n lange wereldreis waar ze 4 uur over deden.
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.

Maarja ADHD (ole ole) he🤓
  maandag 6 juli 2026 @ 12:00:49 #110
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221253169
quote:
Het zit die Wieteke wel allemaal weer dwars he? Wat een parel
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
pi_221253225
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.

Maarja ADHD (ole ole) he🤓
DBM is niethet scherpste mes in de la, en plannen en vooruit denken (in oplossingen) lukt haar niet
I can't help it, if I'm lucky
pi_221253231
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
Nee iedereen moet gewoon z'n kritiek voor zich houden zodat zij zich niet beperkt voelt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221253238
Jezus die beelden bij AM, ben je 50 wil je zulke filmpjes maken voor je volgers.

Die Wieteke of whatever waar heeft zij het over? Hier is ze amper benoemd en helemaal niet met die woorden, zoekt ze net als Maxine toen aandacht?
pi_221253248
De afstandsbediening van de dildocamera werkt heel goed! Volgens AM dan.

Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..

Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?

Ben benieuwd.
pi_221253261
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het raakt haar.
Maar commentaar doet haar niets.

Ofzo.

Er zit ook een ‘delete account’ knop op insta. Of je post niks meer. Maar het zal wel een soort van verslaving zijn.
pi_221253270
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..

Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?

Ben benieuwd.
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen dan
pi_221253287
quote:

Ben benieuwd.
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔
pi_221253293
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂
pi_221253337
Hi, ik lees ook al een lange tijd mee en ga ook voorzichtig meeschrijven.

Het ging hier ook wel eens over Josinewille, die heeft denk ik een midlifecrisis. Elk weekend naar feestjes 🙈
pi_221253343
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.
pi_221253353
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rust
pi_221253368
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rust
Ja en een keer uit eten met een vriend ofzo, pizza bestellen, bij vrienden eten etc.. Maar misschien heeft ze wel een hele grote pan chili achter gelaten voor hem, met ananas en worst erdoor, heerlijk en hoeft hij nergens meer aan te denken.
pi_221253370
DBm praat ook alles door elkaar zou ze dat nu zelf niet in de gaten hebben?
Eerst zegt ze om 13.00 uur een afspraak te hebben en daarna door te rijden naar het park .
10 uur later zegt ze dat ze om 12 uur
Wegrijden en dat ze daarvoor nog een afspraak heeft.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221253384
Die afstandsbediening bij AM, wat een armoe toch ook. De meisjes gezellig aan het kletsen in de bakfiets en AM alleen maar druk met haar nieuwe speeltje. Ik vind het echt verdrietig.
pi_221253448
Ik zie niets raars bij Sanneke, als je met kind stil staat , die rustig om zich heen kijkt dat kan toch .
Waarom moet ze de pas er in hebben als hij rustig naar de koeien kijkt?
We hoeven niet elke filmpje te analyseren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221253458
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
DBm praat ook alles door elkaar zou ze dat nu zelf niet in de gaten hebben?
Eerst zegt ze om 13.00 uur een afspraak te hebben en daarna door te rijden naar het park .
10 uur later zegt ze dat ze om 12 uur
Wegrijden en dat ze daarvoor nog een afspraak heeft.
En vorige week zei ze dat ze maandag (vandaag dus) pas kon bellen met het ziekenhuis over haar zoon en nu hebben ze een afspraak IN het ziekenhuis. Ze kletst maar wat.
pi_221253462
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat er voor wondermiddel in McD voer zit, een soort poepgarantie zoals de muesli van AM ? :')
Ik heb gehoord dat er gemalen kinderen i de hamburgers zit. Ik weet niet of dat ook iets over die muesli zegt 😂
pi_221253512
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen dan
Ja, ook dat nog. Met dikke handschoenen het juiste knopje indrukken.

Maar misschien doet ze dat alles als ze stilgevallen is stil staat om van het uitzicht te genieten/instructies krijgt.
pi_221253521
En gezellig, nieuwe meeschrijvers! 🥳
Welkom.
pi_221253527
quote:

Ben benieuwd.
Gaat toch niet werken op de motor? Plus ze heeft handschoenen aan, ik neem aan dat die over de pols komen.

Ze schrijft ook dat ze denkt dat ze vast mooie beelden gaat maken. En dat is volgens mij dus echt de clue he. Ze denkt alleen aan de beelden die ze maken zal en waarmee ze dan weer oneindig content mee kan maken 🙈
pi_221253568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔
Zeker met de motoriek van stuntvrouw AM. Laat haar de handen maar aan het stuur houden.
pi_221253571
Ha! Met alle nieuwe meeschrijvers durfde ik het ook aan. Ben overigens nog steeds aan het schuddebuiken door rigor mortis op het paard. Wat een parel.

Bij Sanneke zie ik vaak één volger heel positief en meelevend reageren op haar stories, maar met een overduidelijk AI-plaatje. Ik vraag me echt al lange tijd af of zij dit zelf is, of gewoon iemand die haar profielfoto door Chat heeft gegooid.
  maandag 6 juli 2026 @ 12:58:22 #133
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221253639
Welkom alle nieuwe meeschrijvers!!
pi_221253643
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:24 schreef Miemieser het volgende:
Hi, ik lees ook al een lange tijd mee en ga ook voorzichtig meeschrijven.

Het ging hier ook wel eens over Josinewille, die heeft denk ik een midlifecrisis. Elk weekend naar feestjes 🙈
Welkom!

Leuk, nieuwe meeschrijvers!
pi_221253653
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:32 schreef Miezemuis76 het volgende:
Die afstandsbediening bij AM, wat een armoe toch ook. De meisjes gezellig aan het kletsen in de bakfiets en AM alleen maar druk met haar nieuwe speeltje. Ik vind het echt verdrietig.
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kop
pi_221253671
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Je weet wel gelijk wie het is ( zelfs als je je bril niet op hebt🤣)
pi_221253712
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Lodelie het volgende:
Wat een wereldprobleem van dbm:ze komt om 17:00 uur en dan moeten ze eten en boodschappen doen. En daar gaat ze NU over nadenken.

Ze had boodschappen mee kunnen nemen, ze had eten kunnen koken en mee kunnen nemen.
Ze kan soep opwarmen met stokbrood, ei bakken, tosti maken, brood maken, kant en klaarmaaltijd halen, broodje hamburger.

Ik schud het zomaar uit mijn mouw he...
Ja joh, ik neem veel producten mee als ik een weekje wegga zoals zout, peper, boter etc maar zeker ook eten mee voor de eerste dag! Hoe moeilijk kan je het jezelf maken?
pi_221253725
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Er worden ook filmpjes van de tochten geplaatst op insta van die organisatie. Al vraag ik me af of die ook de kneuzen laten zien, want geen reclame. Maar je ziet wel beelden van de omstandigheden denk ik.
Nou zeker te weten dat ik gluren op hun insta!
pi_221253739
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅
pi_221253833
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:38 schreef AnnArt het volgende:
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?

*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
Bij een foto moment kijk je normaliter naar de camera. Hier stond ze verdwaasd om zich heen re kijken.
pi_221253841
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:

[..]
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?
pi_221253934
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:

[..]
Ik vind de beelden niet echt mooi. Vervormd.
pi_221253944
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?
Als het niet past of werkt krijgt Maarten de schuld. En krijgt hij na de vakantie alsnog een paar dagen silent treatment want haar content verpest.
pi_221254134
2 van die grote meiden in de bakfiets en een chagrijnig kijkende moeder. Dat beeld is toch oscar waardig🥰🥰. Dit had niemand toch willen missen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 06-07-2026 13:31:15 (Taalfout ) ]
pi_221254139
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
pi_221254216
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef Lalaland79 het volgende:
2 van die grote meiden in de bakfiets en een chagrijnig kijkende moeder. Dat beeld is toch oscar waardig🥰🥰. Dit had niemand toch willen missen?
Als een bezetene trappend ook altijd.
Goud!🤣
pi_221254219
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
Ik moest lachen!

Nu moet ik zeggen dat ik er nu mega zin in heb die 6 weken... maar weet ook dat ik er over een week of 4 anders over denk 🤣😂 (en pas over 2 weken vakantie)
pi_221254226
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ig naam?
pi_221254268
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als het niet past of werkt krijgt Maarten de schuld. En krijgt hij na de vakantie alsnog een paar dagen silent treatment want haar content verpest.
+ blokkeren!
pi_221254300
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zeker met de motoriek van stuntvrouw AM. Laat haar de handen maar aan het stuur houden.
😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')