abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221251313
Ja dbm gaat inderdaad alleen met de kindjes. Zo effing stoer!!!! (Vond ze zichzelf toen ze dit boekte)
pi_221251372
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 06:37 schreef Lodelie het volgende:
M van Sanneke kan gewoon nog niet goed zelf lopen.

Hij kan aan de hand stappen, zoals je begint met lopen. Maar echt zelf lopen, kan hij (nog) niet.
Dus hij moet lekker thuis oefenen, maar ja... Dat zit er met Sanneke niet in ben ik bang. Hij wordt vastgesnoerd in de buggy en moet naar winkels.
En zo met hem over die kinderboerderij lopen is goed bedoelt, maar dat is ook geen oefenen, hij blijft met zn gewicht hangen aan de handen van Dion. Zo vindt hij niet zelf zn evenwicht.

Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe incapabel zij zijn als ouders.

Ik vond het ook pijnlijk om te zien. Dat korte filmje liet alles zien. Ze is zo onzeker en angstig en durft gewoon niets met hem te ondernemen. Dat kindje krijgt niets aan stimuli doordeweeks als zij alleen met hem is.

Daar moet hulpverlening thuis in, zowel jeugd als volwassen.
Een behandeling voor haar individueel gaat niets doen, ze heeft totaal de capaciteit niet om te profiteren van behandeling en dat om te zetten in het dagelijks leven thuis.
Samen met haar doen, uitleg geven ahv ad hoc situaties, doen ipv denken.
M naar de psz zodat hij wordt uitgedaagd en positieve leerervaringen op doet en lekker kan ontwikkelen.

Mijn handen jeuken als ik dit zie.
Maar zij gaat niet aan de bel trekken voor hulp. Als niemand uit hun omgeving zich daar tegen aan bemoeit blijft dit voorlopig nog zo. Met alle risico's van dien voor M, zowel op gebied van zijn ontwikkeling als in de opvoeding.

Maar er zal ergens vandaag wel weer een filmpje komen waarin ze weer lekker honend anderen afzeikt, alles weer beter weet, met een arrogante/boze blik in de camera kijkt en weg is mijn medeleven al weer 🤣
pi_221251404
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.
pi_221251410
M van Sanneke loopt inderdaad echt nog niet en morgen ook nog niet. Sommige kinderen zijn wat later (al loopt hij allang volgens moeders) maar die moeten misschien wat meer gestimuleerd worden.. o wacht…
pi_221251432
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:02 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
pi_221251499
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.

Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
pi_221251517
Zal ze überhaupt geslapen hebben vannacht?
pi_221251535
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal ze überhaupt geslapen hebben vannacht?
Niet veel denk ik. Er gaat vast een tray RedBull mee. De auto gister al ingepakt, voor 4 dagen weg, het zal aan mij liggen, maar voor een midweek heb je echt amper iets nodig. Maar zij gaat het presteren dat ze morgen al moet wassen gok ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 06-07-2026 08:57:50 ]
pi_221251546
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Ja want stel je voor dat er mensen zijn die haar gaan stalken? AM doet dat ook weer straks ' ik deel het pas achteraf' en dan wel de route enzo laten zien. Een beetje interessant doen, meer is het niet.
pi_221251593
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Een ziekenhuisafspraak verzetten? We hebben het over DBM he.. Die maakt liever nog een extra afspraak dan dat ze hem verzet.
pi_221251599
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
Je kunt vaak pas om 15.00 in je accommodatie. Geen idee of je voor die tijd al toegang hebt tot een zwembad (als dat er al is)
pi_221251600
Als ik het filmpje zie bij Ridewithlocals.is gaat AM het best zwaar krijgen.

Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
pi_221251607
En AM: wat boeit het de volgers nou dat Maarten al naar zijn werk is vertrokken (we zagen hem wegrijden ja) omdat hij een afspraak heeft in Rotterdam?
pi_221251618
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.
Kan ook zomaar. De logeerpartij van haar nichtje het pleegkind wist ze ook buiten beeld te houden.
pi_221251629
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.

Ik zie het al voor mij, DBM krijgt telefoontje op de camping, Flip krijgt een paniekaanval, voor 18.00 zijn ze weer thuis in Friesland 😅🙈
pi_221251665
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.
En kalmeringsmiddelen zijn ook een hele bekende combinatie samen met cocaïne dus dat ze daaraan zit verbaasd me helemaal niets.
Nogmaals, allemaal aannames van mijn kant en zo etc etc. Maar ik herken zo ontzettend veel in haar gedrag. Er is ook filmpje op insta van die podcast van geloof rond 10/11/12 juni hoe ze daarin aan het ratelen is en tig keer die lipgloss opsmeert en haar neus ophaalt. Die is zo high als een vlieger daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 06-07-2026 09:24:26 ]
pi_221251671
quote:

Je zal maar grof geld betaald hebben en bij AM in de groep zitten
pi_221251682
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.
Kan ook zomaar. De logeerpartij van haar nichtje het pleegkind wist ze ook buiten beeld te houden.
Was het echt een nichtje dat pleegkind?
pi_221251684
quote:

Ja maar wel leuk voor ons!
pi_221251694
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Was het echt een nichtje dat pleegkind?
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..
pi_221251695
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja maar wel leuk voor ons!
Zeker!
pi_221251717
Ik heb het even terug gekeken van die lipgloss ja en zo hyper…. Wow. Echt niet gezond
pi_221251718
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.
En kalmeringsmiddelen zijn ook een hele bekende combinatie samen met cocaïne dus dat ze daaraan zit verbaasd me helemaal niets.
Nogmaals, allemaal aannames van mijn kant en zo etc etc. Maar ik herken zo ontzettend veel in haar gedrag. Er is ook filmpje op insta van die podcast van geloof rond 10/11/12 juni hoe ze daarin aan het ratelen is en tig keer die lipgloss opsmeert en haar neus ophaalt. Die is zo high als een vlieger daar.
Eens. Ik heb het idee dat als ze op stap is ze veel sneller post dan als ze thuis is. Of dat ook samenvalt met de momenten dat ze de kinderen heeft?
Maar dan ook Iris die zit te hinten op het gebruik van pillen/poeders en spugen. Wil ze familie op deze manier waarschuwen of is het alleen maar MCW in een slecht daglicht zetten? Slaat allebei nergens op, want als je je zorgen maakt zoek dan gewoon contact met de familie.
pi_221251734
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)
Dat boek over pleegzorg wat ze toen ook ineens naar voren school...
pi_221251746
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?

*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')