Ik vond het ook pijnlijk om te zien. Dat korte filmje liet alles zien. Ze is zo onzeker en angstig en durft gewoon niets met hem te ondernemen. Dat kindje krijgt niets aan stimuli doordeweeks als zij alleen met hem is.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:37 schreef Lodelie het volgende:
M van Sanneke kan gewoon nog niet goed zelf lopen.
Hij kan aan de hand stappen, zoals je begint met lopen. Maar echt zelf lopen, kan hij (nog) niet.
Dus hij moet lekker thuis oefenen, maar ja... Dat zit er met Sanneke niet in ben ik bang. Hij wordt vastgesnoerd in de buggy en moet naar winkels.
En zo met hem over die kinderboerderij lopen is goed bedoelt, maar dat is ook geen oefenen, hij blijft met zn gewicht hangen aan de handen van Dion. Zo vindt hij niet zelf zn evenwicht.
Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe incapabel zij zijn als ouders.
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:02 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Heeft ze vandaag geen (telefonische) afspraak met de KNO arts? Ze zei vorige week iets dat ze maandag pas kon bellen en dan pas hoorde of haar zoon geopereerd mocht worden. In dat geval zou ik zorgen dat ik al op het park was, kinderen in de speeltuin en moeders bellen. Als je na 13u pas vertrekt uit Friesland ben je de dag kwijt, tenzij ze gewoon in Friesland op vakantie gaat maar volgens mij niet.
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
Niet veel denk ik. Er gaat vast een tray RedBull mee. De auto gister al ingepakt, voor 4 dagen weg, het zal aan mij liggen, maar voor een midweek heb je echt amper iets nodig. Maar zij gaat het presteren dat ze morgen al moet wassen gok ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal ze überhaupt geslapen hebben vannacht?
Ja want stel je voor dat er mensen zijn die haar gaan stalken? AM doet dat ook weer straks ' ik deel het pas achteraf' en dan wel de route enzo laten zien. Een beetje interessant doen, meer is het niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:04 schreef opwegnaar het volgende:
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
Een ziekenhuisafspraak verzetten? We hebben het over DBM he.. Die maakt liever nog een extra afspraak dan dat ze hem verzet.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als het een afspraak op locatie was had ik hem verzet. Ze heeft de vakantie een paar weken geleden geboekt dus tijd zat. En idd als hij telefonisch is, of zorgen dat je op bestemming bent of neem dan rond die tijd een pauze en doe dan je belletje. Kunnen de kinderen hun ook even energie kwijt.
Je kunt vaak pas om 15.00 in je accommodatie. Geen idee of je voor die tijd al toegang hebt tot een zwembad (als dat er al is)quote:Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik het filmpje zie bij Ridewithlocals.is gaat AM het best zwaar krijgen.
Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Ik zie het al voor mij, DBM krijgt telefoontje op de camping, Flip krijgt een paniekaanval, voor 18.00 zijn ze weer thuis in Friesland 😅🙈quote:Op maandag 6 juli 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Als het weer met een KNO arts is en op locatie, hoe gaat ze dat doen als ze zelf en Flip weer een paniekaanval hebben ervan? Vorige week waren ze zogenaamd compleet van de leg en dan zouden ze nu doorrijden naar de camping? Dan was vorige week dus lariekoek.
Pas na 13 naar je bestemming, ik vind dat altijd zonde van mijn dag, helemaal de eerste dag. Maar voor haar is het toch al zo spannend allemaal, zo ver zal ze niet van huis gaan.
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Je zal maar grof geld betaald hebben en bij AM in de groep zittenquote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Was het echt een nichtje dat pleegkind?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ze krijgt het zwaar, of ze heeft buiten beeld alsnog geoefend en kan spontaan wel goed genoeg rijden.
Kan ook zomaar. De logeerpartij van haar nichtje het pleegkind wist ze ook buiten beeld te houden.
Ja maar wel leuk voor ons!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Was het echt een nichtje dat pleegkind?
Eens. Ik heb het idee dat als ze op stap is ze veel sneller post dan als ze thuis is. Of dat ook samenvalt met de momenten dat ze de kinderen heeft?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik merk dat ook wel vaker dan is het eerst een overload aan stories en posts hoe geweldig alles is en helemaal verliefd met Tim, alles zo leuk en mooi met de kinderen en reisjes en alles. Dan zit ze dus volgens mij een paar dagen aan de witte poeder. En dan krijgt ze daarna een come down, dan zal ze er een paar dagen niet aan zitten en dan voel je je hartstikke kut en wordt er niets gepost en ligt ze bij te komen.
En kalmeringsmiddelen zijn ook een hele bekende combinatie samen met cocaïne dus dat ze daaraan zit verbaasd me helemaal niets.
Nogmaals, allemaal aannames van mijn kant en zo etc etc. Maar ik herken zo ontzettend veel in haar gedrag. Er is ook filmpje op insta van die podcast van geloof rond 10/11/12 juni hoe ze daarin aan het ratelen is en tig keer die lipgloss opsmeert en haar neus ophaalt. Die is zo high als een vlieger daar.
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)quote:Op maandag 6 juli 2026 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wás er wel een pleegkind, of logeerde het nichtje een tijdje bij hen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |