2 per persoon? Voor 5 dagen zou ik er zelfs maar 1 doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
En voor 3 personen, 5 dagen hoeveel handdoeken praat je dan over dat je zoveel meer ruimte in de auto hebt? Max 15 toch? En dan reken ik heel ruim
Ohhh waar zegt ze dat?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Mooi topic titel! Stelletje stalkers zijn we zegt DBM 😂😂😂
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.quote:
Op haar insta.quote:
...om dr lastig te vallen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)
Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
Ah, ik zie het nu, had eroverheen gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
Ze hebben allemaal een eigen Nintendo switch... en die zal zeker wel mee gaan! En de tablets en de lol poppetjes en overig kleuter meukquote:Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassen
Nee ik bedoelde het niet specifiek naar ons, gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
🤭😂quote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
...om dr lastig te vallen?
Door de hele tijd de wasmachines bezet houden? De handdoeken op te kopen in het winkeltje?
Hij lijkt gympjes aan te hebben. Super schattig maar niet direct geschikt als schoentjes als ze leren lopen. Dan is een zachtere zool geschikterquote:Op zondag 5 juli 2026 23:51 schreef Post-its het volgende:
Ik vraag me ook af of M. van Sanneke wel geschikte schoenen aan heeft om te leren lopen.
Al een aantal dagen complete radiostilte...quote:Op zondag 5 juli 2026 21:40 schreef Loveischocolala het volgende:
Mies is echt stil op wat reclame dingen na
Ja, heeft ze ook al in een eerdere podcast genoemdquote:Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zei mcw nou in de podcast dat ze kalmeringsmiddelen slikt?
Dat is wel vaker, als ze iets leuks te doen heeft in het weekend post ze daarna een terugblik.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Stelletje stalkers? Euhhh is dat niet de bedoeling dan als je alles op insta gooit dat je volgers kijken?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)
Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
Zouden meer influencers mogen doen.quote:Met heel veel pijn en moeite schrijf ik dit bericht. Maar mijn online leven gaat stoppen. In grote lijnen komt het er op neer dat ik er niet goed mee om kan gaan. Dus ik kies voor mijzelf en mijn gezin. En kies ervoor om offline te gaan leven en te genieten van mijn omgeving. Goodbye!
Nee ze gaat alleen volgens mij heeft haar man geen vakantie nogquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat zegt dbm nou, alleen met de kindjes? Of bedoelt ze dat dr man ook mee gaat, als derde kind?
Als het het eerste is dan geef ik dr een dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |