En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou wat fijn!!!! De loopfietsjes kunnen met dbm mee! Arme jongen wordt straks finaal uitgelachen, huur gewoon een fiets voor hem daar hij kon prima op zijn mountainbike!
😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij gaat het goed zo!
Je moet de topictitel zingen zoals het liedje Ice Ice Baby van Vanilla Ice 😉
🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
Ja ze gooit ze daar weg, lekker met je gescheurde handdoek aan het zwembad.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Volgens mij gaat het goed zo!
Je moet de topictitel zingen zoals het liedje Ice Ice Baby van Vanilla Ice 😉
🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
Haha dat was de bedoelingquote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣
Bij mij ook!quote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣
🤣🤣quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef AnnArt het volgende:
Vissies, forelletjes, chickies.... wat een stoere gozerT die Maarten Geerts. 🙄
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
😂😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Zei mcw nou in de podcast dat ze kalmeringsmiddelen slikt?
In ‘niet sporten’ is ze gelukkig al goed getraind.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.
Ik denk dat ze in een gat valt als ze een dag niet heeft gewassen.
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.
Ik denk dat ze in een gat valt als ze een dag niet heeft gewassen.
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Morgen vertrekken ze pas ergens in de middag want eerst nog een afspraak om 13 uur 🫠 Ik gok op donderdag terug! Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
Aah top als je nog een baby wil ook 👍quote:Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |