abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221246309
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En dan ook nog vragen welke winkel een bepaalde nijntje heeft, toen zou ik reageren stel dat hij in het noorden van Friesland of her zuiden van Limburg ze heeft vlieg je daar dan naartoe?
Zou me niks verbazen, zo hysterisch is ze wel
pi_221246336
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind dat je overdrijft. Dit uitje lijkt me als doel ‘leuk voor M ‘ te zijn. Want gras en dieren.
En dan eten ze misschien een ijsje. Nou nou poeh poeh.
Mogelijk gemaakt door Dion!
En nee, natuurlijk ging het niet alleen om dat ijsje. Die had ze anders thuis wel rustig weggewerkt op de bank 🤪

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaatje35 op 05-07-2026 19:08:57 ]
pi_221246394
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Werd dit letterlijk gezegd? Dan zou dat wel heel veelzeggend zijn, en ook verklaren waarom ze zo mager is terwijl ze al dat eten wegwerkt.
Ja, dwz ik heb het zo gehoord.
pi_221246492
Sanneke kan het ook gewoon niet. Ergens heel triest.
Hoe hulpeloos ze daar staat terwijl Dion eens filmt. Ze kan niets met een kind. Hopelijk blijft het er bij één, dat is al erg genoeg.
pi_221246525
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:56 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Wil papa Geerts verder online adverteren/bekend worden met zijn grillmaster skills? Dan kan hij wel een samenwerking opstarten met de broer van. Depappavan volgt online de broer van nog.
Heb ik hierin iets gemist? Want een tijdje geleden promootte AM “de broer van” toch nog vrolijk als: hij is nog vrijgezel?

Of is hij inmiddels ook net zo schofterig aan de kant geschoven als haar ouders? Uiteraard dan wel verpakt als diepgaande marketingstunt voor het opstel boek van de bestsellerauteur?

Blijf het krom vinden. Zeker omdat rond de tijd dat L. geboren werd haar moeder volgens mij nog de énige was die ze volledig vertrouwde met haar kinderen qua oppassen of achtervang. Maar goed, in het boek lees je daar dan weer weinig over, terwijl ze destijds volgens mij riep dat het er wél over zou gaan.

Maar misschien heb ik ergens een hoofdstuk overgeslagen.
pi_221246531
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
Hoe hulpeloos ze daar staat terwijl Dion eens filmt. Ze kan niets met een kind. Hopelijk blijft het er bij één, dat is al erg genoeg.
Dit viel mij ook op. Ze weet gewoon niet wat ze met hem moet. Ik vind het ook heel triest. Voor het kind welteverstaan. Met Sanneke en Dion heb ik geen medelijden. Bewust voor een kind kiezen terwijl je nét te horen hebt gekregen dat je autisme hebt vind ik het toppunt van egoïsme. Ze had eerst zichzelf moeten uitvinden, ze liep toen namelijk al vast.
pi_221246550
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:16 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Heb ik hierin iets gemist? Want een tijdje geleden promootte AM “de broer van” toch nog vrolijk als: hij is nog vrijgezel?

Of is hij inmiddels ook net zo schofterig aan de kant geschoven als haar ouders? Uiteraard dan wel verpakt als diepgaande marketingstunt voor het opstel boek van de bestsellerauteur?

Blijf het krom vinden. Zeker omdat rond de tijd dat L. geboren werd haar moeder volgens mij nog de énige was die ze volledig vertrouwde met haar kinderen qua oppassen of achtervang. Maar goed, in het boek lees je daar dan weer weinig over, terwijl ze destijds volgens mij riep dat het er wél over zou gaan.

Geen idee of hij vrijgezel is.
Ik kijk weleens op zijn pagina grillenmetwouter. Wat zijn burgerlijke staat is heb ik geen idee van 😉
pi_221246675
quote:

[..]

Ik denk dat de broer zelf gekozen heeft om het contact met AM te vebreken, volgens mij ook met het boek te maken
pi_221246806
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Kaassouffle uit de koekenpan
Liever dit dan eend 😖
pi_221246835
quote:

[..]

Door het verbreken van het contact met haar ouders zijn AM en haar broer ook gebrouilleerd.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221246859
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:46 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens. Leuk dat Dion dat doet :)

Als Sanneke dingen zou doen met het doel dat het leuk is voor Mijan, zou ze dat doordeweeks ook wel doen.
Vorig weekend hadden ze toch nog ruzie over die kinderboerderij? En nu staat ze er? Je zou bijna denken dat Dion haar heeft omgekocht met een ijsje.

Misschien ben ik iets te gekleurd als het om Sanneke gaat, maar ik kan echt niks positiefs bij haar bedenken.
Precies dit ja!
pi_221246870
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is dan weer anders dan je ‘uitjes hebben altijd eten als doel’
Wij verschillen daarin van mening, dat kan ook prima. Ik ben alsnog van mening dat haar uitjes altijd een doel moeten hebben dat met voeding of eten/drinken te maken moeten hebben.

Kijk alleen al waar ze doordeweeks heen gaat. Ze gaat zoals hier al aangegeven ook was nooit naar de kinderboerderij. Het is altijd eten kopen óf kleding waar ze meer dan voldoende van heeft. Het is gewoon best wel obsessief. Maar dat vind ik. En jij mag natuurlijk vinden dat dit heel erg normaal gedrag is. :)
pi_221246909
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
Ze ziet er gewoon verloren uit zo, heel triest
pi_221246927
Die foto van Debbie op haar 16e 🫣
pi_221246990
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:02 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Mogelijk gemaakt door Dion!
En nee, natuurlijk ging het niet alleen om dat ijsje. Die had ze anders thuis wel rustig weggewerkt op de bank 🤪
Denk ik niet. Ik denk dat zij eten echt als een uitje ziet. Een pannekoek kan ze ook thuis maken en op de bank eten maar ze vind het veel leuker om de pannekoek ergens te gaan eten. Om maar even een voorbeeld te noemen.

( Ik vind Pannekoeken restaurants echt overpriced overigens. :@ Voor wat bloem, nog en ei en nog wat goedkope ingrediënten. Maar misschien is dat een onpopulaire mening. :D )
pi_221247090
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tim, en ze kennen elkaar al 20 jaar. Bij wie lazen we dat eerder?
pi_221247164
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hahha huhhhh ik zou haar echt in geen 100 jaar herkend hebben

Wel geinig foto's uit die tijd, wat zagen we er uit he
I can't help it, if I'm lucky
pi_221247166
Vissies, forelletjes, chickies.... wat een stoere gozerT die Maarten Geerts. 🙄
pi_221247220
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Denk ik niet. Ik denk dat zij eten echt als een uitje ziet. Een pannekoek kan ze ook thuis maken en op de bank eten maar ze vind het veel leuker om de pannekoek ergens te gaan eten. Om maar even een voorbeeld te noemen.

( Ik vind Pannekoeken restaurants echt overpriced overigens. :@ Voor wat bloem, nog en ei en nog wat goedkope ingrediënten. Maar misschien is dat een onpopulaire mening. :D )
Ik ga er ook niet hee!
  zondag 5 juli 2026 @ 20:47:34 #295
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_221247245
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:54 schreef Sstt1993 het volgende:
Als ik naar M. kijk vind ik hem best instabiel voor een kindje van die leeftijd.
Wel een leuk uitje voor hem!
Ook niet raar voor een kindje die weinig of niets meemaakt in een week en alleen maar bij zijn moeder inde woonkamer zit.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221247297
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Hoogbegaafd? Sinds wanneer? Ik neem dat met een korrel zak zout hoor.
Die is echt niet hoogbegaafd
pi_221247298
Moet de oudste van minibelle nu weer allerlei hb onderzoeken krijgen/ doen? Om het passend te houden op het VWO? Of lees ik het verkeerd?
pi_221247439
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Die is echt niet hoogbegaafd
Neuh ik ook niet, maar ja niet bij alle hoogbegaafden komt het er lekker uit natuurlijk. Dus het zou theoretisch kunnen. Maar bij haar zie ik het niet nee.
pi_221247515
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt bizar dat ze nog een kind wil, en sneu voor de kinderen ook. En hoe gaat ze dat dan doen, dan kan ze niet meer spontaan overal naartoe, laat op stap etc?
Stoppen met zuipen en andere dingen.
pi_221247527
Haha Maarten depappavan met zijn grillcontent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')