abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221242014
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 08:53 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Samenvatting Podcast:
- Gelul over hoe ze elkaar hebben leren kennen, volgden elkaar al eerder, maar ontmoetten elkaar IRL op een of ander event waar ze beiden iets hadden van "Wat doen we hier". ((Je werd betaald om er te zijn, duhh))
- Iris was de eerste die behoorlijke vragen stelde en 'losging' over de poly, toen het net was begonnen. Maar niet richting Koen, wel richting Sjaak. Michelle kon alleen maar dit: :o
- Vraag werd gesteld: Wat zijn de 2 beste eigenschappen van de ander: Uiteraard was Michelles antwoord over Iris volledig in Michelles dienst. Iris vindt het mooi dat Michelle 'intens geniet' van ALLES. En ze vindt dat Michelle veel meer moet kunnen (?) en veel insprirerender moet zijn (?).
- Verbeterpunt in eigen karakter: Iris wilt een ander niet verbeteren. Ze laten elkaar in elkaars waarde. Michelle denkt dat Iris haar een ongeleid projectiel vindt, maar Iris krijgt een knalrode kop en ontkent het glashard. Uiteindelijk is Iris' grootste irritatie aan Michelle dat ze niet slaapt (?) Michelle vindt het irritant aan Iris dat Iris aan het moederen is en veel vragen stelt. Iris is te zorgzaam.
- Michelle is nog niet helemaal gescheiden, die scheiding moet er nog doorheen komen.
- Ze was 2,5 maand alleen geweest na het uit elkaar gaan en daarna kwam ze samen met degene waarop ze (al eerder) verliefd was geworden. Ze was in de laatste periode van de poly al alleen. En dat hebben mensen niet gezien en heeft ze niet verteld dus kunnen we haar dat niet kwalijk nemen. Dus voor 'het verhaal' is Michelle degene die vreemd is gegaan (????) met de persoon waarmee ze later alsnog een relatie kreeg. En dat verhaal neemt ze. Er zat meer omheen, maar dat is niet relevant (meer).
- Iris vindt het mooi dat Michelle niet alles deelt uit respect naar de vader van haar kinderen. Iris weet niet of ze hetzelfde zou doen, maar er uiteindelijk wel zou komen. ((Onderhuids heb ik het idee dat er inderdaad héél veel speelt en speelde, waar wij geen weet van hebben.))
- Michelle accepteert de rol van slechterik |:( (ok?)
- Dan komt er een bizar gebrabbel over haters
- Iris scrolde door top100 podcasts en ziet dat de keuze reuze is. ((Iedereen en z'n moeder start er 1))
- Gebrabbel over Iris' delulu zijn en sence of time (dit was volledig in het Engels)
- Heleboel veren in elkaars reet
- Blablabla
- Welke eigenschap van de ander zouden ze wel willen: Iris zou Michelles naïviteit willen hebben (roze bril). Michelle zou Iris' verstand willen hebben. Niet IQ, maar het verstandige ((Zeg dat dan))
- Mooiste herinneringen aan elkaar: het dagje weg met Omoda (?) een lunch in Althea, met de kinderen samen optrekken. En een boottocht en iets met een groene trui.
- Michelle wilt echt nog een 5e kind met Tim, een 2e leg, de broedsheid straalt ervan af.
- Er is een filmpje waar ze Can't Fight The Moonlight nadoen in een bar, maar die mag niet gepost worden.
- Blabla veren in de reet
- Bla
- Koen heeft de kinderen ong. 2,5 a 3 dagen in de week, dus Michelle heeft ze vaker.
- Ze waarderen beiden de tijd weg van de kinderen, het was een leerproces
- Afsluitend: Ze gaan rijdend naar Moreira via Parijs

Opvallende dingen:
1) Iris blijft proberen om Michelle bepaalde uitspraken te ontlokken over haar ex-relatie
2) Michelle kan zó goed over zichzelf lullen, echt verbijsterend

Zo, nu ga ik mijn oren & ogen schoonmaken :+
Haha goed samengevat. Ik vond het nog wel opvallen dat ze soort bevestigd wat wij altijd zeggen. Slecht voor zichzelf zorgen, stoned van de kalmeringsproducten, maximaal willen leven en geen verantwoordelijkheden willen dragen.
Maaaaaar nu is ze weer de oude hoor
pi_221242082
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:45 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Haha goed samengevat. Ik vond het nog wel opvallen dat ze soort bevestigd wat wij altijd zeggen. Slecht voor zichzelf zorgen, stoned van de kalmeringsproducten, maximaal willen leven en geen verantwoordelijkheden willen dragen.
Iedere week is ze weer 'de oude'. Ik weet niet precies naar welke versie ze dan refereert. Zij heeft zoveel (mentale) issues.

In de podcast zegt ze:
quote:
Nee, maar dat snap ik voor het verhaal ben ik degene die vreemd ging en die uiteindelijk een relatie kreeg met de persoon waar ze mee vreemd ging. Dat is zeg maar de story en die neem ik, want dat is inderdaad
ook de realiteit
. En dat daar nog een stuk bij zit, dat is maar goed, dat is verder niet meer relevant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221242084
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Het is bij Sanneke in ieder geval geen raadsel waar haar gewicht vandaan komt.

Veel eten, ongezond relatie met eten, veel ongezond eten en weinig bewegen.

Zo'n ziekelijke obsessie met eten die vrouw. Eigenlijk is dat ook een soort van eetstoornis ben ik bang.

En voor dat dit gedacht wordt: Niet iedereen met overgewicht kan er iets aan doen. Soms zijn het daadwerkelijk andere factoren zoals medicatie, chronische ziekte e.d.
Er bestaat zoiets als binge eating disorder. Obsessief met eten, eten als cooping, vooral ongezonde dingen.

Geen idee of ze dat heeft of dat ze gewoon echt te weinig om handen heeft en niet gehinderd wordt door enige intelligentie.
pi_221242306
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:50 schreef Cyan het volgende:

[..]
Iedere week is ze weer 'de oude'. Ik weet niet precies naar welke versie ze dan refereert. Zij heeft zoveel (mentale) issues.

In de podcast zegt ze:
[..]

Haha.. RealityFBI gooit dat dus ook even op de socials. Steek maar in je zak MW.
pi_221242319
Zit die vrouw bij HVK op de story met de hand voor het gezicht omdat ze niet op beeld wil?
pi_221242334
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:51 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Er bestaat zoiets als binge eating disorder. Obsessief met eten, eten als cooping, vooral ongezonde dingen.

Geen idee of ze dat heeft of dat ze gewoon echt te weinig om handen heeft en niet gehinderd wordt door enige intelligentie.
Van alles een beetje zullen we maar zeggen.

Wat vermoeiend dat eeuwige gezeur van d'r 😫 Muggen, warm, vliegen, losse nagel.
En weer om tips vragen en als ze did krijgt heeft mevrouw áltijd een weerwoord!!
pi_221242350
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:21 schreef Miepje77 het volgende:
Zit die vrouw bij HVK op de story met de hand voor het gezicht omdat ze niet op beeld wil?
Dat denk ik oook
pi_221242432
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:45 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Wat mij ook opviel in de podcast dat mbt het ‘moederen’ van Iris dat Michelle zei dat Iris vroeg: heb je geslapen, heb je al gegeten, heb je vandaag al gespuugd?? Van de stress of bewust?
En volgens mij hintte Michelle ook op middelen naast kalmeringspillen maar daar werd verder niet op ingegaan.
pi_221242510
Wat eten ze allemaal voor dingen bij de Geertsen 😖 oké ik ben geen alle dieren liefhebber maar eten kinderen echt eenden hartjes 🤯
pi_221242625
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef Die_van_verderop het volgende:
Gerapporteerd, maar waar een gekleide aubergine niet in beeld mag zal Meta dit wel weer oké vinden 🙄.
Ik ook
pi_221242628
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat eten ze allemaal voor dingen bij de Geertsen 😖 oké ik ben geen alle dieren liefhebber maar eten kinderen echt eenden hartjes 🤯
Ben jij abonnee? Ik zie dit niet?

En zouden de (jongere) kinderen weten wat ze eten?
pi_221242659
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ben jij abonnee? Ik zie dit niet?

En zouden de (jongere) kinderen weten wat ze eten?
Nee joh! Zag het bij Maarten!

Ik vraag het me af, eet het zelf niet eens hoor. Ik eet alleen kip en rund 😱 en niet heel veel en geen poespas als ingewanden 😂 dus beetje pussy daarin.. dus vraag me echt af of die kinderen dit eten🤓
pi_221242696
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat mij ook opviel in de podcast dat mbt het ‘moederen’ van Iris dat Michelle zei dat Iris vroeg: heb je geslapen, heb je al gegeten, heb je vandaag al gespuugd?? Van de stress of bewust?
En volgens mij hintte Michelle ook op middelen naast kalmeringspillen maar daar werd verder niet op ingegaan.
Oh ja! Deze vrouw is veel verder heen dan ze zelf weet. Of nou ja.....Ze lijkt er ergens trots op.
Ze kickt op het feit dat ze domme keuzes maakt, dat ze altijd iemand anders nodig heeft, dat ze niet kan slapen, dat ze niet kan/wil eten enz.

Ik vraag me soms echt af of ze zelf doorheeft wat voor dubbele verhalen zij verteld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joleinuitdestad op 05-07-2026 14:06:51 ]
pi_221242833
Gaat DBM een wereldreis maken? Even nog voor de vakantie langs bij opa en oma? Ze gaat 4 a 5 dagen? Weg?
pi_221243307
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 10:45 schreef Weerikier het volgende:
Dat filmpje van HVK met die dochter op glitter hakken , wijdbeens op een krukje met de tong eruit, kan echt, echt, echt niet! Ik heb het gerapporteerd.
Waarmee rapporteer je dat? Welk item?

Het is echt vreselijk.
pi_221243341
H
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:18 schreef Shuri het volgende:

[..]

Het is echt vreselijk.
Hij is er bij mij af, of komt dat omdat ik gerapporteerd heb?
pi_221243346

[ Bericht 100% gewijzigd door Iris2.0 op 05-07-2026 14:20:33 ]
pi_221243407
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:19 schreef Iris2.0 het volgende:
H
[..]
Ja, dan zie je het niet meer.
pi_221243409
quote:
H
[..]
Ja als je rapporteert zie je hem niet meer.
pi_221243410
quote:
H
[..]
Als je het hebt gerapporteerd kun je het inderdaad niet meer zien.
pi_221243421
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:18 schreef Shuri het volgende:

[..]

Het is echt vreselijk.
Ik heb het gerapporteerd als seksuele uitbuiting oid. Als het maar beoordeeld wordt.
pi_221243428
Ik heb het gerapporteerd ook
pi_221243434
Ook gerapporteerd als seksuele uitbuiting, 18-. Maar zie de story nog steeds.
pi_221243452
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze zei iets als in dat mensen dan denken dat ze aan de drugs zou zitten.
De vorige podcast was ze nog into de drugs. Zal ze wel het nodige commentaar op hebben gehad en bedacht hebben achteraf dat dat niet zo slim was.

Ze is hoogbegaafd verteld ze en ze heeft veel kennis. Ze kan het alleen niet toepassen. Ook is ze naïef. En ze zou meer rust willen, maar ze heeft het nodig om te fladderen en zij en Timmie kunnen gewoon niet op tijd naar huis als het gezellig is.

En dat wil nog een kind. Want het is toch wel naar dat ze dan nu samen is met de man waar ze al 20 jaar mee bevriend is, waar ze altijd al te veel van hield maar toch ieder hun eigen pad waren gegaan enzo en dat ze dan nu samen zijn maar geen kindje samen zouden krijgen.

Iris vind het een mooie eigenschap dat Michelle altijd haar hart volgt. Ik denk dat ze bedoelde dat Michelle altijd haar poes volgt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kaatje35 op 05-07-2026 14:41:12 ]
pi_221243476
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Ze is hoogbegaafd verteld ze en ze heeft veel kennis. Ze kan het alleen niet toepassen. Ook is ze naïef. En ze zou meer rust willen, maar ze heeft het nodig om te fladderen en zij en Timmie kunnen gewoon niet op tijd naar huis als het gezellig is.
Hoogbegaafd? Sinds wanneer? Ik neem dat met een korrel zak zout hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')