Jet valt qua leeftijd overal tussen net als Guus , maar ze wordt gedwongen door AM om hele dagen met haar kleine zusje te spelen , en met dingen die Lot aan kanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:06 schreef AnnArt het volgende:
[..]
En dit doe je SAMEN met je 4 jaar jongere kleuterzusje, anders gaat die aandacht eisen bij haar moeder. En die heeft me-time met haar ereader op de bank. J zit in de Geertsen-greep, bedient door AM.
Ik geloof vast dat er nooit aandacht zonder camera is , of zeer weinig , als er wat gebeurd wordt eerst de telefoon erbij gepaktquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:31 schreef Kaatje35 het volgende:
En de jongste kreeg fysieke aandacht. Fijn voor dat meisje.
Erg jammer dat het wéér voor de camera was en wéér over de buik van AM moest gaan.
MCWquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:18 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw's hand trilt helemaal bij dat stukje waar ze vertelt over dat ze geen functioneringsgesprekken kan voeren. Ze zal vast ook geen nee kunnen zeggen tegen haar kinderen. Wordt nog wat, met allemaal pubers thuis straks.
Dank je! Ik wilde net in de tuin aan de slag en tegelijkertijd de podcast proberen te luisteren. Niet meer nodig. Tuin wel, podcast niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:53 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Samenvatting Podcast:
- Gelul over hoe ze elkaar hebben leren kennen, volgden elkaar al eerder, maar ontmoetten elkaar IRL op een of ander event waar ze beiden iets hadden van "Wat doen we hier". ((Je werd betaald om er te zijn, duhh))
- Iris was de eerste die behoorlijke vragen stelde en 'losging' over de poly, toen het net was begonnen. Maar niet richting Koen, wel richting Sjaak. Michelle kon alleen maar dit:![]()
- Vraag werd gesteld: Wat zijn de 2 beste eigenschappen van de ander: Uiteraard was Michelles antwoord over Iris volledig in Michelles dienst. Iris vindt het mooi dat Michelle 'intens geniet' van ALLES. En ze vindt dat Michelle veel meer moet kunnen (?) en veel insprirerender moet zijn (?).
- Verbeterpunt in eigen karakter: Iris wilt een ander niet verbeteren. Ze laten elkaar in elkaars waarde. Michelle denkt dat Iris haar een ongeleid projectiel vindt, maar Iris krijgt een knalrode kop en ontkent het glashard. Uiteindelijk is Iris' grootste irritatie aan Michelle dat ze niet slaapt (?) Michelle vindt het irritant aan Iris dat Iris aan het moederen is en veel vragen stelt. Iris is te zorgzaam.
- Michelle is nog niet helemaal gescheiden, die scheiding moet er nog doorheen komen.
- Ze was 2,5 maand alleen geweest na het uit elkaar gaan en daarna kwam ze samen met degene waarop ze (al eerder) verliefd was geworden. Ze was in de laatste periode van de poly al alleen. En dat hebben mensen niet gezien en heeft ze niet verteld dus kunnen we haar dat niet kwalijk nemen. Dus voor 'het verhaal' is Michelle degene die vreemd is gegaan (????) met de persoon waarmee ze later alsnog een relatie kreeg. En dat verhaal neemt ze. Er zat meer omheen, maar dat is niet relevant (meer).
- Iris vindt het mooi dat Michelle niet alles deelt uit respect naar de vader van haar kinderen. Iris weet niet of ze hetzelfde zou doen, maar er uiteindelijk wel zou komen. ((Onderhuids heb ik het idee dat er inderdaad héél veel speelt en speelde, waar wij geen weet van hebben.))
- Michelle accepteert de rol van slechterik(ok?)
- Dan komt er een bizar gebrabbel over haters
- Iris scrolde door top100 podcasts en ziet dat de keuze reuze is. ((Iedereen en z'n moeder start er 1))
- Gebrabbel over Iris' delulu zijn en sence of time (dit was volledig in het Engels)
- Heleboel veren in elkaars reet
- Blablabla
- Welke eigenschap van de ander zouden ze wel willen: Iris zou Michelles naïviteit willen hebben (roze bril). Michelle zou Iris' verstand willen hebben. Niet IQ, maar het verstandige ((Zeg dat dan))
- Mooiste herinneringen aan elkaar: het dagje weg met Omoda (?) een lunch in Althea, met de kinderen samen optrekken. En een boottocht en iets met een groene trui.
- Michelle wilt echt nog een 5e kind met Tim, een 2e leg, de broedsheid straalt ervan af.
- Er is een filmpje waar ze Can't Fight The Moonlight nadoen in een bar, maar die mag niet gepost worden.
- Blabla veren in de reet
- Bla
- Koen heeft de kinderen ong. 2,5 a 3 dagen in de week, dus Michelle heeft ze vaker.
- Ze waarderen beiden de tijd weg van de kinderen, het was een leerproces
- Afsluitend: Ze gaan rijdend naar Moreira via Parijs
Opvallende dingen:
1) Iris blijft proberen om Michelle bepaalde uitspraken te ontlokken over haar ex-relatie
2) Michelle kan zó goed over zichzelf lullen, echt verbijsterend
Zo, nu ga ik mijn oren & ogen schoonmaken
Iris is een wolf in schaapskleren. MCW trouwens ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:59 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Storend ook hoe zij over dit soort onderwerpen (ontslaggesprekken) zo lacherig doet. Ze komt ontzettend onnozel en onprofessioneel over. Gek, voor iemand die van personal branding haar werk heeft gemaakt.
Gemeen gedacht van mij maar Iris versterkt dat alleen nog maar extra, met dat ge"schat" de gehele tijd. Ik krijg het idee dat ze hartstikke sarcastisch naar MCW is (bv ook die opmerking in een andere snippet over het presteren van het journaal) en dat MCW dat helemaal niet door heeft.
En nu ik toch bezig ben; waarom liep MCW de afgelopen tijd te klagen dat ze er (in de tijd van de poly) 'altijd alleen' voorstond? Terwijl MCW alles wat mevrouw niet leuk vond/vindt (de kinderen opvoeden, ontslaggesprekken, het huishouden/koken, bedrijfsvoering van JN) uitbesteedt. KB en JvP hebben daar waarschijnlijk uiteindelijk voor gepast maar grootste liefde Timmie is nog zo gek ook om alles van MCW over te nemen en/of dat te faciliteren.
😱 nou, inderdaad! Dat post je toch niet?!quote:Op zondag 5 juli 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:
Dat filmpje van een van die tweeling van HVK.. Met die hoge hakschoenen, die borstel wrijven over haar Bovenbeen en die tong zo uitsteken.. Ik krijg daar vreemde vibes bij.
quote:Op zondag 5 juli 2026 09:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dank je! Ik wilde net in de tuin aan de slag en tegelijkertijd de podcast proberen te luisteren. Niet meer nodig. Tuin wel, podcast niet.
Doing the lords work 🙏🙏🙏🙏quote:Op zondag 5 juli 2026 08:53 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Samenvatting Podcast:
- Gelul over hoe ze elkaar hebben leren kennen, volgden elkaar al eerder, maar ontmoetten elkaar IRL op een of ander event waar ze beiden iets hadden van "Wat doen we hier". ((Je werd betaald om er te zijn, duhh))
- Iris was de eerste die behoorlijke vragen stelde en 'losging' over de poly, toen het net was begonnen. Maar niet richting Koen, wel richting Sjaak. Michelle kon alleen maar dit:![]()
- Vraag werd gesteld: Wat zijn de 2 beste eigenschappen van de ander: Uiteraard was Michelles antwoord over Iris volledig in Michelles dienst. Iris vindt het mooi dat Michelle 'intens geniet' van ALLES. En ze vindt dat Michelle veel meer moet kunnen (?) en veel insprirerender moet zijn (?).
- Verbeterpunt in eigen karakter: Iris wilt een ander niet verbeteren. Ze laten elkaar in elkaars waarde. Michelle denkt dat Iris haar een ongeleid projectiel vindt, maar Iris krijgt een knalrode kop en ontkent het glashard. Uiteindelijk is Iris' grootste irritatie aan Michelle dat ze niet slaapt (?) Michelle vindt het irritant aan Iris dat Iris aan het moederen is en veel vragen stelt. Iris is te zorgzaam.
- Michelle is nog niet helemaal gescheiden, die scheiding moet er nog doorheen komen.
- Ze was 2,5 maand alleen geweest na het uit elkaar gaan en daarna kwam ze samen met degene waarop ze (al eerder) verliefd was geworden. Ze was in de laatste periode van de poly al alleen. En dat hebben mensen niet gezien en heeft ze niet verteld dus kunnen we haar dat niet kwalijk nemen. Dus voor 'het verhaal' is Michelle degene die vreemd is gegaan (????) met de persoon waarmee ze later alsnog een relatie kreeg. En dat verhaal neemt ze. Er zat meer omheen, maar dat is niet relevant (meer).
- Iris vindt het mooi dat Michelle niet alles deelt uit respect naar de vader van haar kinderen. Iris weet niet of ze hetzelfde zou doen, maar er uiteindelijk wel zou komen. ((Onderhuids heb ik het idee dat er inderdaad héél veel speelt en speelde, waar wij geen weet van hebben.))
- Iris scrolde door top100 podcasts en ziet dat de keuze reuze is. ((Iedereen en z'n moeder start er 1))
- Gebrabbel over Iris' delulu zijn en sence of time (dit was volledig in het Engels)
- Blablabla
- Welke eigenschap van de ander zouden ze wel willen: Iris zou Michelles naïviteit willen hebben (roze bril). Michelle zou Iris' verstand willen hebben. Niet IQ, maar het verstandige ((Zeg dat dan))
- Mooiste herinneringen aan elkaar: het dagje weg met Omoda (?) een lunch in Althea, met de kinderen samen optrekken. En een boottocht en iets met een groene trui.
- Michelle wilt echt nog een 5e kind met Tim, een 2e leg, de broedsheid straalt ervan af.
- Er is een filmpje waar ze Can't Fight The Moonlight nadoen in een bar, maar die mag niet gepost worden.
- Bla
- Koen heeft de kinderen ong. 2,5 a 3 dagen in de week, dus Michelle heeft ze vaker.
Opvallende dingen:
1) Iris blijft proberen om Michelle bepaalde uitspraken te ontlokken over haar ex-relatie
Respect dat je door die podcast komt, mij lukt het nooit 🫣quote:Op zondag 5 juli 2026 08:53 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Samenvatting Podcast:
- Blablabla
- Bla
Opvallende dingen:
Ik denk dat bepaalde volgers hier heel blij van worden. (Als je begrijpt wat ik bedoel🤢)quote:Op zondag 5 juli 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:
Dat filmpje van een van die tweeling van HVK.. Met die hoge hakschoenen, die borstel wrijven over haar Bovenbeen en die tong zo uitsteken.. Ik krijg daar vreemde vibes bij.
Schaam me zelf beetje van de gedachte... maar bij hvk heb ik soms het gevoel of ze dm's krijgt van een bepaalde groep volgers die dan zeggen "50 euro voor een filmpje dat de tweeling in een veel te kort rokje van de trap af loopt" of hakjes... sexy dansje enzovoort... dat ze op die manier onopvallend* wat bij verdient...quote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde volgers hier heel blij van worden. (Als je begrijpt wat ik bedoel🤢)
Ze heeft wel een nagel bij geknipt he!! En een blik krosanten open getrokken 👌 zitten er 6 in... dus ieder 2!! Lekkurrrrquote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand lekkere receptjes voor de zondagochtend-traditie van Sanneke?😂
Ik denk een 1 voor M. en 5 voor de 2 smikkelberen van de fam.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft wel een nagel bij geknipt he!! En een blik krosanten open getrokken 👌 zitten er 6 in... dus ieder 2!! Lekkurrrr
Iris en de Engelse taal is geen match.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:53 schreef Lostit het volgende:
Ik zag net een snippet van de podcast dat Iris graag meer sense of timing zou willen hebben. En dan begint ze over dat haar medewerkers ofzo vaak vinden dat ze teveel in 8 uur wil. Dat is natuurlijk geen sense of timing, want dat gaat over op welk moment je iets moet doen/laten/zeggen etc. Niet over hoeveel je kan doen.
Ik denk 1 voor m 2 voor dion en 3 voor de echte smikkelbeer... want die is gefrituurd en heeft het verdientquote:Op zondag 5 juli 2026 09:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk een 1 voor M. en 5 voor de 2 smikkelberen van de fam.
Ik ook. Maar gezien haar werk in het verleden is dat wel een gedachte die dan ongewenst bij me opkomt😭. Ik hoop 100% dat ik het verkeerd ziequote:Op zondag 5 juli 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Schaam me zelf beetje van de gedachte... maar bij hvk heb ik soms het gevoel of ze dm's krijgt van een bepaalde groep volgers die dan zeggen "50 euro voor een filmpje dat de tweeling in een veel te kort rokje van de trap af loopt" of hakjes... sexy dansje enzovoort... dat ze op die manier onopvallend* wat bij verdient...
Is ze nu nog steeds gefrituurd? Dat gaat nog wat worden als het volgende week weer warmer gaat worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk 1 voor m 2 voor dion en 3 voor de echte smikkelbeer... want die is gefrituurd en heeft het verdient
Doen ze ook met vlees volgens mij. Een verpakking van 4 voor hun 3en. Terwijl Mijan helemaal niet veel vlees nodig heeft. 2 hamburgers is genoeg voor hun 3enquote:Op zondag 5 juli 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft wel een nagel bij geknipt he!! En een blik krosanten open getrokken 👌 zitten er 6 in... dus ieder 2!! Lekkurrrr
Ik verwacht weer heel veel jank stories en geklaag. Maar goed, dit is al bij normaal weer.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef papierentas het volgende:
[..]
Is ze nu nog steeds gefrituurd? Dat gaat nog wat worden als het volgende week weer warmer gaat worden.
Uiteraard moet er weer eten gekoppeld worden aan een nog te starten traditie. Bizar hoe alles bij haar om eten draait.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef Johanna38 het volgende:
Gelukkig valt de ergste warmte in het weekend. Kan zij lekker in bed frituren en Dion iets leuks gaan doen met M. Wat ik nog zou begrijpen ook, lekker rustig zijn eigen gang gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:01 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik verwacht weer heel veel jank stories en geklaag. Maar goed, dit is al bij normaal weer.
Geen horren, geen zonwering. Dat heeft niemand verteld dat dat handig is. Dat geld kun je beter besteden aan eten enzo.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Uiteraard moet er weer eten gekoppeld worden aan een nog te starten traditie. Bizar hoe alles bij haar om eten draait.
En ze zeurt al weken over muggen maar blijkbaar is er nog geen hor aangeschaft.
En Nederlands is ook niet echt haar ding…quote:Op zondag 5 juli 2026 09:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iris en de Engelse taal is geen match.
Sorry dat vindt jij , ik had ook drie hamburgers gemaakt en ons kind daar een halve van gegeven bvquote:Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Doen ze ook met vlees volgens mij. Een verpakking van 4 voor hun 3en. Terwijl Mijan helemaal niet veel vlees nodig heeft. 2 hamburgers is genoeg voor hun 3en
Huisvolkids_quote:Op zondag 5 juli 2026 10:26 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Ik lees al een hele tijd met jullie mee, maar ik kom er maar niet uit wie jullie met hvk bedoelen..?
Ik kijk nooit meer bij haar maar nav hier weer even gekeken. Die vrouw......dat filmpje dat ze in dat witte jurkje staat. Zij is onnozel, is echt wat mis mee hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:45 schreef Weerikier het volgende:
Dat filmpje van HVK met die dochter op glitter hakken , wijdbeens op een krukje met de tong eruit, kan echt, echt, echt niet! Ik heb het gerapporteerd.
Dat valt toch wel mee? Ik heb ook wel jurken met die lengte (denk ik, ik heb het niet exact opgemeten).quote:Op zondag 5 juli 2026 10:32 schreef Jenn1806 het volgende:
En HVK vindt op haar beurt weer dingen in de kast van haar dochters? Jemig wat is dat jurkje kort!
Ook even gekeken, maar inderdaad kaak op de vloer. Dat is toch bewust zo door de moeder in beeld gezet.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:46 schreef Roosjemeroosje het volgende:
[..]
Thanks. Even snel gekeken.. maar jeetje.
Gisteren ook dat de tweeling zich aan het opmaken was en een van de 2 haar wimpers aan het krullen was.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat filmpje van haar dochter met die hakken en die tong, dat zet je toch niet op het internet?
De pep was op 🤡quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit viel me vanmorgen ook op, heel raar
Het is bij Sanneke in ieder geval geen raadsel waar haar gewicht vandaan komt.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef Johanna38 het volgende:
Ja er is genoeg van Sanneke waar ik kritisch over ben maar dat je als volwassene gewoon een hele hamburger wil eten vind ik volkomen begrijpelijk. En dat je dan als je kind maar een halve hoeft allebei nog een kwart extra neemt vind ik ook heel normaal.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Sorry dat vindt jij , ik had ook drie hamburgers gemaakt en ons kind daar een halve van gegeven bv
Dank voor deze fantastische samenvatting 😂quote:Op zondag 5 juli 2026 08:53 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Samenvatting Podcast:
- Blablabla
- Bla
Opvallende dingen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |