abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221244799
Debbie op tiktok met dat weegschaal verhaal en de nijntjes, die is nog gekker dan ik dacht, ze heeft dus serieus een keukenweegschaal mee naar de winkel genomen om die dingen te wegen 🤦♀ dan spoor je dus echt niet
pi_221245001
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Haha, ik wilde echt precies hetzelfde posten over die wereldreis :')
Naaaaaah 😂😂😂😂 ze doet alsof ze weken weggaat, met nu kan het nog ff
pi_221245094
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op tiktok met dat weegschaal verhaal en de nijntjes, die is nog gekker dan ik dacht, ze heeft dus serieus een keukenweegschaal mee naar de winkel genomen om die dingen te wegen 🤦♀ dan spoor je dus echt niet
😳
Dan heb je niet één steekje los. Er zit gewoon echt niks vast.
pi_221245209
quote:
17s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Toen ging het ook helemaal nog niet goed met haar. Bijzondere kijk heb je hierop. Echt 0 empathie.
En toch is het een cruciaal onderdeel van herstel. Nu ken ik de voorgeschiedenis van Pascal niet, dus geen idee hoelang ze al bij haar moeder woont.
Met empathie heeft het in iedergeval niets te maken.
pi_221245380
Wat eten ze bij HVK?. Spinazie, aardappelschijfjes en...
Kaasburger ofzo?
pi_221245768
Ik lees hier dus al een tijdje mee, maar ik kan het nu echt niet langer voor me houden.

Gad-ver-damme… die eendenhartjes van MG.

Ik ben echt geen zielepiet met eten. Ik heb best wat geprobeerd in mijn leven.

Maar eendenhartjes op zo’n stokje? Voor kinderen?

Ik heb die dingen tien jaar geleden ooit aan mijn katten gegeven en zelfs díe keken me vragend aan.

En dan zie ik mensen dat dus gewoon vrolijk op de barbecue gooien voor hun kinderen. Hoe dan? Hoe krijg je dat aan je kind verkocht?

“Hier lieverd, lekker hartje op een stokje.”

Gadverdegadver.

Maar goed, wie ben ik. Smaken verschillen. De Geertsen eten immers ook allemaal slakken

[ Bericht 1% gewijzigd door FokkingGezellig op 05-07-2026 17:49:58 (Geen kippen maar eendenhartjes ) ]
pi_221245814
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:45 schreef FokkingGezellig het volgende:
Ik lees hier dus al een tijdje mee, maar ik kan het nu echt niet langer voor me houden.

Gad-ver-damme… die kippenhartjes van MG.

Maar kippenhartjes op zo’n stokje? Voor kinderen?

Ik heb die dingen tien jaar geleden ooit aan mijn katten gegeven en zelfs díe keken me vragend aan.

En dan zie ik mensen dat dus gewoon vrolijk op de barbecue gooien voor hun kinderen. Hoe dan? Hoe krijg je dat aan je kind verkocht?

Gadverdegadver.

Maar goed, wie ben ik. Smaken verschillen. De Geertsen eten immers ook allemaal slakken
De Geerts kinderen lusten alles 🫣
pi_221245824
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😳
Dan heb je niet één steekje los. Er zit gewoon echt niks vast.
Het word tijd dat ze een echte baan zoekt, zodat ze wat nuttigs kan doen. Mafklapper
pi_221245841
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben je moe? Even op je blote voeten door het bos lopen helpt.
Gezien bij Lotte.
Ik kan je vertellen dat als je in een stuk glas trapt je gelijk een stuk meer adrenaline krijgt :Y
Twiddel
pi_221245896
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:45 schreef FokkingGezellig het volgende:

Gad-ver-damme… die eendenhartjes van MG.

Maar eendenhartjes op zo’n stokje? Voor kinderen?

Gadverdegadver.

Waar lezen we dat van de eendenhartjes?
AM is toch 'vrij' op zondag.

Maar ik snap het wel: bij de Geertsen is alles uniek, baanbrekend, taboe doorbrekend en doen zij het op de Geertsen manier.
Dus of de kinderen het lekker vinden weet niemand, maar je eet het gewoon want je moeder heeft de camera aan.
pi_221245934
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen dat als je in een stuk glas trapt je gelijk een stuk meer adrenaline krijgt :Y
Au😢
pi_221245940
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:57 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Maar ik snap het wel: bij de Geertsen is alles uniek, baanbrekend, taboe doorbrekend en doen zij het op de Geertsen manier.
Dus of de kinderen het lekker vinden weet niemand, maar je eet het gewoon want je moeder heeft de camera aan.
Zullen ze weten wat ze eten? Of is het gewoon een stukje vlees voor?
pi_221245958
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:57 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Vandaag heeft papa Geerts zijn camera aan. Te zien op zijn account
pi_221245960
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dan ook nog vragen welke winkel een bepaalde nijntje heeft, toen zou ik reageren stel dat hij in het noorden van Friesland of her zuiden van Limburg ze heeft vlieg je daar dan naartoe?
pi_221245981
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dan komt de huil wél los 🤣
pi_221245983
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat eten ze bij HVK?. Spinazie, aardappelschijfjes en...
Kaasburger ofzo?
Kaassouffle uit de koekenpan
pi_221245992
Leuk uitje doet Sanneke vandaag met M en Dion.

Alleen ergens wel weer jammer dat het wéér met eten te maken heeft. Die gaat niet weg zonder een ijsje.

Ergens hoop ik, als ze ooit hulp gaat zoeken en dat hoop ik toch. Ook hiermee hulp krijgt.

We lullen een eind raak over mensen die te dun zijn/anorexia hebben maar ik vind wat Sanneke qua eten mankeert ook niet helemaal normaal. Ik durf daar zelf geen label aan te plakken, want ik ben geen expert.

Ze laat ook soms express bepaalde voedingsmiddelen uit haar shoplog of benoemd dat het voor Dion is. En later hoor je dan dat ze bijvoorbeeld bijna 2 taarten samen hebben weggewerkt.
Ik denk dat zij echt heel vaak stiekem heel veel ongezonde troep naar binnen werkt om bepaalde dingen niet te voelen.

Daarom ook de etentjes en altijd zo gefixeerd op boodschappen en haar uitjes hebben altijd als doel eten. Abnormaal.
pi_221246003
Ik zag bij feesboek voorbij komen dat een van de kinderen van die bellinga familie een liedje heeft uitgebracht.
Niet op geklikt maar wel de comments gelezen, die liegen er niet om.
Mensen halen flink uit naar de ouders, en terecht ook. Ik blijf die bellinga kinderen zielig vinden, compleet gestoorde ouders, groeien wereldvreemd en in luxe isolatie op, gaan niet naar regulier onderwijs en ik vraag me ook sterk af of ze wel vriendjes en vriendinnetjes hebben.

Ben benieuwd of dat gezin nog lang in Nederland blijft wonen met die nieuwe wet gezien ze stug hun inkomen van hun kinderen blijven halen.
Twiddel
pi_221246007
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:07 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dan komt de huil wél los 🤣
Als het daar nog niet los komt dan wel bij de tetanus prik in het ziekenhuis erna 😈
Twiddel
pi_221246043
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

Alleen ergens wel weer jammer dat het wéér met eten te maken heeft. Die gaat niet weg zonder een ijsje.

[….]

Daarom ook de etentjes en altijd zo gefixeerd op boodschappen en haar uitjes hebben altijd als doel eten.
Ik vind dat je overdrijft. Dit uitje lijkt me als doel ‘leuk voor M ‘ te zijn. Want gras en dieren.
En dan eten ze misschien een ijsje. Nou nou poeh poeh.
pi_221246108
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vind dat je overdrijft. Dit uitje lijkt me als doel ‘leuk voor M ‘ te zijn. Want gras en dieren.
En dan eten ze misschien een ijsje. Nou nou poeh poeh.
Ik geef ook als eerste aan dat ik het leuk vind dat ze een uitje samen met M doen.

Maar ik vraag mezelf bij Sanneke werkelijk af of ze dacht OMG IJS! Of Ohhh wat leuk voor M! Kom!
pi_221246132
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:29 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik geef ook als eerste aan dat ik het leuk vind dat ze een uitje samen met M doen.

Maar ik vraag mezelf bij Sanneke werkelijk af of ze dacht OMG IJS! Of Ohhh wat leuk voor M! Kom!
Dat is dan weer anders dan je ‘uitjes hebben altijd eten als doel’
pi_221246223
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

Ergens hoop ik, als ze ooit hulp gaat zoeken en dat hoop ik toch. Ook hiermee hulp krijgt.

We lullen een eind raak over mensen die te dun zijn/anorexia hebben maar ik vind wat Sanneke qua eten mankeert ook niet helemaal normaal. Ik durf daar zelf geen label aan te plakken, want ik ben geen expert.

Ze laat ook soms express bepaalde voedingsmiddelen uit haar shoplog of benoemd dat het voor Dion is. En later hoor je dan dat ze bijvoorbeeld bijna 2 taarten samen hebben weggewerkt.
Ik denk dat zij echt heel vaak stiekem heel veel ongezonde troep naar binnen werkt om bepaalde dingen niet te voelen.

Daarom ook de etentjes en altijd zo gefixeerd op boodschappen en haar uitjes hebben altijd als doel eten. Abnormaal.
Ik ben het met je eens. Leuk dat Dion dat doet :)

Als Sanneke dingen zou doen met het doel dat het leuk is voor Mijan, zou ze dat doordeweeks ook wel doen.
Vorig weekend hadden ze toch nog ruzie over die kinderboerderij? En nu staat ze er? Je zou bijna denken dat Dion haar heeft omgekocht met een ijsje.

Misschien ben ik iets te gekleurd als het om Sanneke gaat, maar ik kan echt niks positiefs bij haar bedenken.
pi_221246275
Als ik naar M. kijk vind ik hem best instabiel voor een kindje van die leeftijd.
Wel een leuk uitje voor hem!
pi_221246288
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:03 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Vandaag heeft papa Geerts zijn camera aan. Te zien op zijn account
Wil papa Geerts verder online adverteren/bekend worden met zijn grillmaster skills? Dan kan hij wel een samenwerking opstarten met de broer van. Depappavan volgt online de broer van nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')