Er zijn mij net even teveel fluflu’s die zichzelf (of hun kinderen) hoogbegaafd noemen.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze zei iets als in dat mensen dan denken dat ze aan de drugs zou zitten.
De vorige podcast was ze nog into de drugs. Zal ze wel het nodige commentaar op hebben gehad en bedacht hebben achteraf dat dat niet zo slim was.
Ze is hoogbegaafd verteld ze en ze heeft veel kennis. Ze kan het alleen niet toepassen. Ook is ze naïef. En ze zou meer rust willen, maar ze heeft het nodig om te fladderen en zij en Timmie kunnen gewoon niet op tijd naar huis als het gezellig is.
Ik denk dat niemand dat weet sinds wanneer. Iris wist het in iedergeval ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Hoogbegaafd? Sinds wanneer? Ik neem dat met een korrel zak zout hoor.
Ik houd wel van dieren. Bij de fam Geerts zit geen dierenliefde. Wie geeft dit aan zijn kind sowieso wie eet dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat eten ze allemaal voor dingen bij de Geertsen 😖 oké ik ben geen alle dieren liefhebber maar eten kinderen echt eenden hartjes 🤯
Ja, maar in Amsterdam vindt ze het zo fijn. In het dorp kan ze niet over straat met haar hoge rode lak leren mary poppins, kort ruitrokje en rode pinojas.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:50 schreef Maremare het volgende:
Joh MCW verzint het waar je bij staat. Komt een hoop onzin uit die kromme duim van d'r. Alles om maar mensen over aan het praten te krijgen. Maximaal leeg bestaan die vrouw.
Ik snapquote:Op zondag 5 juli 2026 08:35 schreef Hope88 het volgende:
Dat filmpje van een van die tweeling van HVK.. Met die hoge hakschoenen, die borstel wrijven over haar Bovenbeen en die tong zo uitsteken.. Ik krijg daar vreemde vibes bij.
Werd dit letterlijk gezegd? Dan zou dat wel heel veelzeggend zijn, en ook verklaren waarom ze zo mager is terwijl ze al dat eten wegwerkt.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:45 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel in de podcast dat mbt het ‘moederen’ van Iris dat Michelle zei dat Iris vroeg: heb je geslapen, heb je al gegeten, heb je vandaag al gespuugd?? Van de stress of bewust?
En volgens mij hintte Michelle ook op middelen naast kalmeringspillen maar daar werd verder niet op ingegaan.
Ik bedoelde kwa vlees eten 😂 beetje verkeerd geformuleerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:55 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ik houd wel van dieren. Bij de fam Geerts zit geen dierenliefde. Wie geeft dit aan zijn kind sowieso wie eet dit.
zeg maar zijn we 3 seconden samen, dan is het al heb je geslapen? Heb je gegeten? Heb je al gespuugd vandaag? Heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Werd dit letterlijk gezegd? Dan zou dat wel heel veelzeggend zijn, en ook verklaren waarom ze zo mager is terwijl ze al dat eten wegwerkt.
Dat idee heb ik al langere tijd en hier ook vaker geschreven.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:50 schreef Maremare het volgende:
Joh MCW verzint het waar je bij staat. Komt een hoop onzin uit die kromme duim van d'r. Alles om maar mensen over aan het praten te krijgen. Maximaal leeg bestaan die vrouw.
Zoals de wind waait, waait het korte ruiten rokje.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al langere tijd en hier ook vaker geschreven.
Dit lijkt me de ultieme tip voor Sanneke!quote:Op zondag 5 juli 2026 15:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben je moe? Even op je blote voeten door het bos lopen helpt.
Gezien bij Lotte.
Oh nou, dan kan ik al me schoenen weg doen 😂😂quote:Op zondag 5 juli 2026 15:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben je moe? Even op je blote voeten door het bos lopen helpt.
Gezien bij Lotte.
Alsof het niet een mega alarmbel is als je elke dag spuugt, al dan niet expres? Dat gaat helemaal mis daar.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:25 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
zeg maar zijn we 3 seconden samen, dan is het al heb je geslapen? Heb je gegeten? Heb je al gespuugd vandaag? Heb ik dat gedaan?
Ja. En dat ik dat ik ik zei op een gegeven moment letterliik mama ik ga even mama Iris bellen of dat aan tafel dat ik zei mama belt. Mommy is calling,
Ja, maar ik probeer daar wel op te letten. Maar inderdaad met het eten enzo bij jou als jij als jij weer 4 kg eraf hebt gestrest dan ja dan hoor je mij wel. Dat snap ik wel
Ja. En dan is het: "We gaan in kleinere maaltiiden en we gaan den schat. I know
Was zo aan het overleven dat zeg maar heel veel andere dingen niet per se prioriteit hadden. En nu komt er veel meer rust. Er is veel meer rust.
Echt bizar dat ze nog een kind wil, en sneu voor de kinderen ook. En hoe gaat ze dat dan doen, dan kan ze niet meer spontaan overal naartoe, laat op stap etc?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze zei iets als in dat mensen dan denken dat ze aan de drugs zou zitten.
De vorige podcast was ze nog into de drugs. Zal ze wel het nodige commentaar op hebben gehad en bedacht hebben achteraf dat dat niet zo slim was.
Ze is hoogbegaafd verteld ze en ze heeft veel kennis. Ze kan het alleen niet toepassen. Ook is ze naïef. En ze zou meer rust willen, maar ze heeft het nodig om te fladderen en zij en Timmie kunnen gewoon niet op tijd naar huis als het gezellig is.
En dat wil nog een kind. Want het is toch wel naar dat ze dan nu samen is met de man waar ze al 20 jaar mee bevriend is, waar ze altijd al te veel van hield maar toch ieder hun eigen pad waren gegaan enzo en dat ze dan nu samen zijn maar geen kindje samen zouden krijgen.
Iris vind het een mooie eigenschap dat Michelle altijd haar hart volgt. Ik denk dat ze bedoelde dat Michelle altijd haar poes volgt.
Maudje.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar dat ze nog een kind wil, en sneu voor de kinderen ook. En hoe gaat ze dat dan doen, dan kan ze niet meer spontaan overal naartoe, laat op stap etc?
Toen ging het ook helemaal nog niet goed met haar. Bijzondere kijk heb je hierop. Echt 0 empathie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:32 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de periode dat ze niet uitbehandeld was, en het beter ging, die periodes waren er ook. Uiteraard nu ze op sterven na dood is dat natuurlijk totaal niet van toepassing.
Je snapt toch hoop ik zelf ook wel dat ze dat niet zo letterlijk bedoelt? Maar gewoon dat hij al zo groot is? Ze is daar in echt niet de enige die dat op die manier zo zegt. Vind je al die andere mensen ook zo dom?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm......🤦♂️🤦♂️🤦♂️ haar kind is 8 en bijna 2 meter... echt snapt dat kind niet dat zo dom overdrijven gewoon niet grappig is maar dom??? En ze vond het niet leuk toen hij baby was want hij was veel ziek en pijn in zijn buik... 🤔 zoiets heet krampjes... en ja ik denk dat het gewoon krampjes waren bij haar 2 meter lange baby.... aangezien een snotneus een bijna dood ervaring is daar...
Maar dan moet ze er eerst nog héén..quote:Op zondag 5 juli 2026 15:48 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dit lijkt me de ultieme tip voor Sanneke!
Of haar oudste zoon, dat is immers ook al een puber 🤦♀quote:
Even hoor; spiervlees van een kip of eend is wel goed maar orgaanvlees niet?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:55 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ik houd wel van dieren. Bij de fam Geerts zit geen dierenliefde. Wie geeft dit aan zijn kind sowieso wie eet dit.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:50 schreef Maremare het volgende:
Joh MCW verzint het waar je bij staat. Komt een hoop onzin uit die kromme duim van d'r. Alles om maar mensen over haar aan het praten te krijgen. Maximaal leeg bestaan die vrouw.
Haha, ik wilde echt precies hetzelfde posten over die wereldreisquote:Op zondag 5 juli 2026 13:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Gaat DBM een wereldreis maken? Even nog voor de vakantie langs bij opa en oma? Ze gaat 4 a 5 dagen? Weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |