Die zit waarschijnlijk weer vastgezogen op de bank in pannetje 5 na alle activiteiten van gisteren.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:12 schreef Lalaland79 het volgende:
Vaak als Sanneke niets of weinig post dan speelt er iets. Dan zit ze totaal niet goed in dr vel.
Inderdaad nu zie je bijna nog beter hoe idioot klein die fiets isquote:Op maandag 6 juli 2026 15:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Ziet er toch niet uit, dat filmpje van lot op haar kleine fiets
Volgens mij ging die sneer over Sannekequote:Op maandag 6 juli 2026 15:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar doe 'sneer' van thezhoufamily is van gisteren, DBM heeft toch pas vandaag haar mcdonalds dilemma gedeeld? 😅
Krijgt hij dan ook de dildo op zijn hoofd? Wel leuk, dan zien we ook AM rijden in plaats van alleen van bovenop.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef FokkingGezellig het volgende:
Oh, de afstandsbediening gaat bij J op de motor. AM voelt zelf natuurlijk ook wel aan dat deze vorm van multitasken niet helemaal haar sterkste kant is.
Ik hoop echt dat hij gewoon “vergeet” de boel aan te zetten. Gewoon genieten van je reis en klaar.
Sorry, door de antibiotica en menstruatie ben ik zo wazig als iets. Je hebt gelijk!quote:Op maandag 6 juli 2026 16:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij ging die sneer over Sanneke
Kijk dát lijkt me nou nog eens verfrissende contentquote:Op maandag 6 juli 2026 16:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AM kan genieten als er niet gefilmd is.
Als zij er 's avonds achterkomt dat er geen beelden zijn raakt ze, denk ik, in paniek.
Dat doet ze af en toe ook, vorige week nog tegen een hekje. En dat is voor AM de reden om vol te houden dat ze nog niet naar een maatje groter mag.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:39 schreef brilduiker1973 het volgende:
Dat fietsen van Lot is zo onveilig als wat. Ik dacht de hele tijd ze knalt tegen iets aan.
Komt eerder geïrriteerd over vanuit Dion. Hij gooit ze bijna op de grond. Zo van: kijk eens wat achterlijk veel we er in huis hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:59 schreef Kiekembah het volgende:
Sanneke.
Wat doen hun met al die boekjes op de grond bij Mijan😳
Dat kind weet van gekkigheid niet wat ie moet pakken.
Ga gewoon samen met hem een boekje lezen
Beterschap en je hebt toch wel Snuggs aan he? Anders zijn er vast nog wel kortingscodes?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sorry, door de antibiotica en menstruatie ben ik zo wazig als iets. Je hebt gelijk!
Zo gaat het daar.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:59 schreef Kiekembah het volgende:
Sanneke.
Wat doen hun met al die boekjes op de grond bij Mijan😳
Dat kind weet van gekkigheid niet wat ie moet pakken.
Ga gewoon samen met hem een boekje lezen
Kind weet niet beter. Krijgt stuiterballen of boeken toegegooid.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Komt eerder geïrriteerd over vanuit Dion. Hij gooit ze bijna op de grond. Zo van: kijk eens wat achterlijk veel we er in huis hebben.
Nee gewoon die van de hema, zonder kortingcode🤑quote:Op maandag 6 juli 2026 17:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Beterschap en je hebt toch wel Snuggs aan he? Anders zijn er vast nog wel kortingscodes?
Kunnen ze lekker hun tanden breken 🙈quote:Op maandag 6 juli 2026 17:08 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh moeten ze nu al snoep scheppen voor kamp over 2 weken??
😂😂quote:Op maandag 6 juli 2026 15:57 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Naam is geregeld hoor: De Droge Doos.
Eigenlijk zou me dat ook verbazen, ze heeft met de hele familie ruzie. Overigens zagen we de dochter van Wouter wel zogenaamd niet in beeld tijdens de campingvakantiemethetgrotegezin.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Lijkt mij uitgesloten een pleegkind, AM is niet geïnteresseerd in mensen of dieren, het zal hooguit een nichtje zijn.
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat de familie W niet in staat is om MCW in het gareel te houden. Ik heb het al wel eens eerder gezegd in een ander topic: in heel veel families zijn ze niet in staat om elkaar goed in de ogen te kijken en de zorgen te uiten. Doodsbang voor waar het dan op uitdraait. En ik heb intuitief het vermoeden dat dat hier ook speelt. Maar ik heb het heel graag misquote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Misschien eindelijk een interventie van de Walkies en de allerliefste BFFs? Zeker na alles wat ze in de laatste podcast weer uitkraamde (heb 'm niet geluisterd, alle lof voor de heldin die hier gisteren een samenvatting postte!). Niet dat er een taboe zou moeten zijn op het gebruik van kalmeringsmiddelen oid maar het is vooral de luchtigheid en onnozelheid. Het is een serieus middel voor serieuze issues. En die heeft ze volgens mij (misschien de druk/verantwoordelijkheid van een eigen bedrijf?, de verantwoordelijkheid over 4 kinderen?). Tijd dat ze dat onder ogen gaat zien (en dan laat ik het manische, maximale gedrag nog buiten beschouwing).
Als hij zo denkt moet ie er wat aan doen i.p.v. ervoor te zorgen dat ie zo op insta wordt gezet.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Komt eerder geïrriteerd over vanuit Dion. Hij gooit ze bijna op de grond. Zo van: kijk eens wat achterlijk veel we er in huis hebben.
Het lijkt mij lastig om een volwassene die op zichzelf woont in het gareel te houden. Persoonlijk denk ik dat ze al blij zijn dat het nog niet volledig uit de hand gelopen is.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:15 schreef AmbtenaarRO het volgende:
[..]
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat de familie W niet in staat is om MCW in het gareel te houden. Ik heb het al wel eens eerder gezegd in een ander topic: in heel veel families zijn ze niet in staat om elkaar goed in de ogen te kijken en de zorgen te uiten. Doodsbang voor waar het dan op uitdraait. En ik heb intuitief het vermoeden dat dat hier ook speelt. Maar ik heb het heel graag mis
Ja, want zo doen wij Geertsen datquote:Op maandag 6 juli 2026 17:08 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh moeten ze nu al snoep scheppen voor kamp over 2 weken??
Maar echt... Waarom filmt ze dit? Hij gooit ze op de grond zo van zoek het uit... wat is het doel? Dat het kind eerder leest dan loopt?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |