Jolijn kan af en toe zo lekker scherp uit de hoek komen, hou ik van!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
Maar ze had behoorlijk wat last van haar hammen en kon daarom alleen bij The Stone hammen-verbergende- broeken vinden. De hamvraag bij mij is of dat bij KvK of haar gezeur over hammen een dealbreaker was en ze haar hebben afgewezenquote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ze straalt totaal niks uit, en ze heeft geluk met goede genen. Eerst was het een koekje weglaten en welke fantasie verhalen heeft ze nog meer verteld. Zal ze door gaan met haar sportclubje op de donderdag. De hamvraag haar droom was het toch om me te doen aan kamp van koningsbrugge
Dat wordt een boek over hoe om te gaan met de premenopauze met acht kinderen. Het totale lifestyle praatje kan ze hierin kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Je ziet het aankomen, he 😜?
Lijf & leden en overgang, dat wordt het binnenkort. Er zal wel weer een hoop misplaatste wijsneuzerigheid over ons worden uitgestort.
En een doos.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:14 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat wordt een boek over hoe om te gaan met de premenopauze met acht kinderen. Het totale lifestyle praatje kan ze hierin kwijt.
Dan haak ik af. Zo'n intellectueel en nietszeggend lichtgewicht kunnen mijn perimenopauzale hormonen echt niet aan.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:14 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat wordt een boek over hoe om te gaan met de premenopauze met acht kinderen. Het totale lifestyle praatje kan ze hierin kwijt.
Een kookboek , een kortingsbon voor een overgangsmassage.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een doos.
Met een wurksjop met een overgangssupplementen, een boek over het een en ander, glijmiddel, een slaapmasker en een waaier en je kunt een heks fröbelen.
Wie vult aan?
Met yonistoomcursus en kortingsbon voor een yonistoomkruk inclusief kruiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een doos.
Met een wurksjop met een overgangssupplementen, een boek over het een en ander, glijmiddel, een slaapmasker en een waaier en je kunt een heks fröbelen.
Wie vult aan?
Een droge doos crčmequote:Op maandag 6 juli 2026 15:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Een kookboek , een kortingsbon voor een overgangsmassage.
Als je kinderen hebt: gewoon dreigen dat hij die niet meer mag zien 🤡🤪quote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Hor blokkeer ik mn partner ol de app en zorg dat hij dan niet wegloopt bij me
Oja en die gegeven wordt in een live met Alruina (of hoe heet ze ook alweer)quote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Met yonistoomcursus en kortingsbon voor een yonistoomkruk inclusief kruiden.
Toch wel van de bosnimf alruina?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Met yonistoomcursus en kortingsbon voor een yonistoomkruk inclusief kruiden.
Naam is geregeld hoor: De Droge Doos.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een doos.
Wie vult aan?
Het is een vorm van aandacht vanuit haar ES. Die wil vooral goedkeuring en lovende reacties. En helaas reageren er nog altijd volgers dat ze er goed uit ziet (hoe kan je het typen vraag ik me af), haar haar zo mooi zit, dat ze een powervrouw is. En dat is de voeding die haar ES nodig heeft om de boel in stand te houden. Argumenten te bedenken waarom ze op eigen kracht nu niet in gewicht kan toenemen, altijd met refeeding excuus en sondetrauma te komen. De laatste tijd is het allemaal heel kinderlijk, nu weer dat shirt... en ze is toch al 28quote:Op maandag 6 juli 2026 15:47 schreef Fliennepien het volgende:
Pascal poseert in haar nieuwe Ajax shirt. Je schrikt je iedere keer het apelazerus hoe ze eruit ziet.
Zou dat een vorm van aandacht vragen zijn? Of ziet ze totaal iets anders in de spiegel wat wij zien?
Wie betaalt die bepaalt, dus Jim zal aan het werk moeten. Die krijgt dit rondje IJsland niet voor niets.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef FokkingGezellig het volgende:
Oh, de afstandsbediening gaat bij J op de motor. AM voelt zelf natuurlijk ook wel aan dat deze vorm van multitasken niet helemaal haar sterkste kant is.
Ik hoop echt dat hij gewoon “vergeet” de boel aan te zetten. Gewoon genieten van je reis en klaar.
Niets voor je cortisol? Dat is ook helemaal van nu🫣quote:Op maandag 6 juli 2026 16:06 schreef rebel-angel het volgende:
ik vroeg aan chat wat er in zou kunnen zitten:
Breaking: binnenkort de 'Overgang Survival Gift Box'.
Inhoud (volledig volgens de geitenwollensokken-wellness-bingo):
Een biologisch linnen oogkussen gevuld met lavendel.
Een handgeschreven affirmatiekaart: "Ik omarm mijn innerlijke warmte."
Een zakje "moon tea" waarvan niemand precies weet wat erin zit.
Magnesiumvlokken die overal worden aangeprezen.
Een mini-flesje etherische olie voor "balans".
Een houten massagepaddestoel voor je gezicht.
Een ademhalingskaart met de instructie: "Adem in. Adem uit. Herhaal tijdens een opvlieger."
Een bijenwaskaars met de geur "boswandeling na een ijsbad".
Een notitieboekje om je hormonen "liefdevol te observeren".
Een kortingscode voor de volgende box.
En natuurlijk de dagelijkse content:
☕ "Mijn ochtendritueel voor hormonale balans."
🍵 Elke dag een ander kruidenbrouwsel.
🥖 Net zolang obsessief één ingrediënt promoten tot de samenwerking afloopt.
🌿 En afsluiten met: "Zóveel mensen vroegen hiernaar..." terwijl werkelijk niemand ernaar vroeg.
Ik denk niet dat AM kan genieten als er niet gefilmd is.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:04 schreef FokkingGezellig het volgende:
Oh, de afstandsbediening gaat bij J op de motor. AM voelt zelf natuurlijk ook wel aan dat deze vorm van multitasken niet helemaal haar sterkste kant is.
Ik hoop echt dat hij gewoon “vergeet” de boel aan te zetten. Gewoon genieten van je reis en klaar.
Dat straalt er ook helemaal vanaf. Ik denk dat zij een soort bore out heeft ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:12 schreef Lalaland79 het volgende:
Vaak als Sanneke niets of weinig post dan speelt er iets. Dan zit ze totaal niet goed in dr vel.
Dan moet de rit worden overgedaan. Kijken of ze ieder de groep dan ook nog mee krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AM kan genieten als er niet gefilmd is.
Als zij er 's avonds achterkomt dat er geen beelden zijn raakt ze, denk ik, in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |