En vorige week zei ze dat ze maandag (vandaag dus) pas kon bellen met het ziekenhuis over haar zoon en nu hebben ze een afspraak IN het ziekenhuis. Ze kletst maar wat.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
DBm praat ook alles door elkaar zou ze dat nu zelf niet in de gaten hebben?
Eerst zegt ze om 13.00 uur een afspraak te hebben en daarna door te rijden naar het park .
10 uur later zegt ze dat ze om 12 uur
Wegrijden en dat ze daarvoor nog een afspraak heeft.
Ik heb gehoord dat er gemalen kinderen i de hamburgers zit. Ik weet niet of dat ook iets over die muesli zegt 😂quote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat er voor wondermiddel in McD voer zit, een soort poepgarantie zoals de muesli van AM ?
Ja, ook dat nog. Met dikke handschoenen het juiste knopje indrukken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen dan
Gaat toch niet werken op de motor? Plus ze heeft handschoenen aan, ik neem aan dat die over de pols komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De afstandsbediening van de dildocamera werkt heel goed! Volgens AM dan.
Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..
Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?
Ben benieuwd.
Zeker met de motoriek van stuntvrouw AM. Laat haar de handen maar aan het stuur houden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔
Welkom!quote:Op maandag 6 juli 2026 12:24 schreef Miemieser het volgende:
Hi, ik lees ook al een lange tijd mee en ga ook voorzichtig meeschrijven.
Het ging hier ook wel eens over Josinewille, die heeft denk ik een midlifecrisis. Elk weekend naar feestjes 🙈
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kopquote:Op maandag 6 juli 2026 12:32 schreef Miezemuis76 het volgende:
Die afstandsbediening bij AM, wat een armoe toch ook. De meisjes gezellig aan het kletsen in de bakfiets en AM alleen maar druk met haar nieuwe speeltje. Ik vind het echt verdrietig.
Je weet wel gelijk wie het is ( zelfs als je je bril niet op hebt🤣)quote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kop
Ja joh, ik neem veel producten mee als ik een weekje wegga zoals zout, peper, boter etc maar zeker ook eten mee voor de eerste dag! Hoe moeilijk kan je het jezelf maken?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Lodelie het volgende:
Wat een wereldprobleem van dbm:ze komt om 17:00 uur en dan moeten ze eten en boodschappen doen. En daar gaat ze NU over nadenken.
Ze had boodschappen mee kunnen nemen, ze had eten kunnen koken en mee kunnen nemen.
Ze kan soep opwarmen met stokbrood, ei bakken, tosti maken, brood maken, kant en klaarmaaltijd halen, broodje hamburger.
Ik schud het zomaar uit mijn mouw he...
Nou zeker te weten dat ik gluren op hun insta!quote:Op maandag 6 juli 2026 10:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er worden ook filmpjes van de tochten geplaatst op insta van die organisatie. Al vraag ik me af of die ook de kneuzen laten zien, want geen reclame. Maar je ziet wel beelden van de omstandigheden denk ik.
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅quote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Je zal haar tegenkomen met die dildo op haar kop
Bij een foto moment kijk je normaliter naar de camera. Hier stond ze verdwaasd om zich heen re kijken.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:38 schreef AnnArt het volgende:
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?
*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:
[..]
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅
Ik vind de beelden niet echt mooi. Vervormd.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Miezemuis76 het volgende:
[..]
Hij staat nu fier recht op haar stuur! 😅
Als het niet past of werkt krijgt Maarten de schuld. En krijgt hij na de vakantie alsnog een paar dagen silent treatment want haar content verpest.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat ze het bedienen met de handschoen aan of past die daar overheen.?
Als een bezetene trappend ook altijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef Lalaland79 het volgende:
2 van die grote meiden in de bakfiets en een chagrijnig kijkende moeder. Dat beeld is toch oscar waardig🥰🥰. Dit had niemand toch willen missen?
Ik moest lachen!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
Ig naam?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
+ blokkeren!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als het niet past of werkt krijgt Maarten de schuld. En krijgt hij na de vakantie alsnog een paar dagen silent treatment want haar content verpest.
😅quote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zeker met de motoriek van stuntvrouw AM. Laat haar de handen maar aan het stuur houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |