Interessantdoenerij is haar niet vreemd he?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)
Dat boek over pleegzorg wat ze toen ook ineens naar voren school...
Maar dan plaats je dat toch niet zelf op je insta? Of wel maar dan met de tekst “ik dacht dat hij een foto ging maken.” Ik vrees echt dat ze zo is..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:38 schreef AnnArt het volgende:
Dat ongemakkelijke filmpje van Sanneke met M. Dacht zij niet gewoon dat het een fotomoment was, door zo stil te gaan staan. En had zij niet door dat het een filmpje was en gewoon mocht bewegen?
*poging om dit ongemakkelijke tafereel te verklaren. Normaliter, op de bank, communiceert ze toch wel met M?
Als en ik zeg als ik voor social media op de foto moet dan wil ik er ook op mn voordeligst op staan😅. En anders gaat zo'n foto direct de prullenbak in👍quote:Op maandag 6 juli 2026 10:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Maar dan plaats je dat toch niet zelf op je insta? Of wel maar dan met de tekst “ik dacht dat hij een foto ging maken.” Ik vrees echt dat ze zo is..
Lijkt mij uitgesloten een pleegkind, AM is niet geïnteresseerd in mensen of dieren, het zal hooguit een nichtje zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zou het? Een logerend nichtje noem je toch geen pleegkind? (Of AM wel?)
Dat boek over pleegzorg wat ze toen ook ineens naar voren school...
Ik herinner mij nog goed die keer oefenen in het bos. Hoe vaak zij wel niet stil stond..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik het filmpje zie bij Ridewithlocals.is gaat AM het best zwaar krijgen.
Staand rijden (zouden de BB lessen genoeg zijn geweest?) door los zand en je moet een flinke snelheid hebben om daar doorheen te komen.
Er worden ook filmpjes van de tochten geplaatst op insta van die organisatie. Al vraag ik me af of die ook de kneuzen laten zien, want geen reclame. Maar je ziet wel beelden van de omstandigheden denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog goed die keer oefenen in het bos. Hoe vaak zij wel niet stil stond..
Maar dat gaan wij allemaal niet zien joh. We horen achteraf weer hoe fantastisch het was en dat ze het echt wel kon. Daar doet ze het voor.
Nee, want zij ging op doktersrecept naar de mcdonalds vanwege de darmen van flip/flap.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Nou zo spannend bij DBM en hoe moet ze het nu doen met eten, want om 12 uur gaan ze richting Leeuwarden en dan naar de camping en daar is alleen maar een cafetaria. Dus McD of cafetaria, maar dat is niet gezond. Gewoon een paar boterhammen smeren en een paar appels meenemen komt niet in haar op? Ik zou ook beginnen met McD, kan ze morgen meteen naar de Hap met een verstopt kind.
En haar haar ook zo slonzig daar. Ze ziet er echt wel onder invloed van iets uit..quote:Op maandag 6 juli 2026 09:31 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik heb het even terug gekeken van die lipgloss ja en zo hyper…. Wow. Echt niet gezond
Dan ben ik wel benieuwd wat er voor wondermiddel in McD voer zit, een soort poepgarantie zoals de muesli van AM ?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee, want zij ging op doktersrecept naar de mcdonalds vanwege de darmen van flip/flap.
Wat maakt t nou uit? Ga een keer naar de mcdonalds en zeik niet zo. De rest van de week kan je toch normaal doen? Het is niet alsof zij anders zo weinig calorieën eet.
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪quote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Nou zo spannend bij DBM en hoe moet ze het nu doen met eten, want om 12 uur gaan ze richting Leeuwarden en dan naar de camping en daar is alleen maar een cafetaria. Dus McD of cafetaria, maar dat is niet gezond. Gewoon een paar boterhammen smeren en een paar appels meenemen komt niet in haar op? Ik zou ook beginnen met McD, kan ze morgen meteen naar de Hap met een verstopt kind.
Bij iedere keer dat ze mee moeten boodschappen doen en wassen, krijgen ze vast een LOL poppetje. Vrijdag huurt DBM vast een aanhanger voor alle meuk die ze gekocht heeft inclusief 1749 knuffels per kind.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪
Hoe zal ze het daar doen met boodschappen halen? Dan moeten flip en flap mee en dat geeft vaak error. En een moeder die geen nee kan zeggen en er dus heel veel onnodige extra's in de kar liggen
Ze heeft meegelezenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Tja wat boeien al haar stories??? Het is treurig, lachwekkend, gênant, verbazingwekkend maar boeiend of interessant nooit.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM: wat boeit het de volgers nou dat Maarten al naar zijn werk is vertrokken (we zagen hem wegrijden ja) omdat hij een afspraak heeft in Rotterdam?
MCWquote:Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Ze heeft gister boodschappen gedaan, dat moet mee en dan heeft ze op de terugweg meer plek over in de auto. De handdoeken blijven ook achter. Al geloof ik er weinig van dat zij voor 5 dagen eten meeneemt, normaal zijn de weekboodschappen ook met 2 dagen op.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of maak thuis een pan nasi, bami of lasagne. Kan je het daar opwarmen. Klaar💪
Hoe zal ze het daar doen met boodschappen halen? Dan moeten flip en flap mee en dat geeft vaak error. En een moeder die geen nee kan zeggen en er dus heel veel onnodige extra's in de kar liggen
Ik heb ook van die mouwen, handig hè 🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Lodelie het volgende:
Wat een wereldprobleem van dbm:ze komt om 17:00 uur en dan moeten ze eten en boodschappen doen. En daar gaat ze NU over nadenken.
Ze had boodschappen mee kunnen nemen, ze had eten kunnen koken en mee kunnen nemen.
Ze kan soep opwarmen met stokbrood, ei bakken, tosti maken, brood maken, kant en klaarmaaltijd halen, broodje hamburger.
Ik schud het zomaar uit mijn mouw he...
Waar? Wat voor korting? Ik ga ook zo naar de Hema🤑quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef Lodelie het volgende:
Oh jongens, ik ga bijna onderweg (😜), naar de Hema en nu deelt Sanneke een kortingscode!
Wat een top influencer
Ze maakt het zichzelf zo onnodig moeilijkquote:Op maandag 6 juli 2026 10:10 schreef papierentas het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Miezemuis76 het volgende:
Oh jongens, ik ga heel voorzichtig uit de meelees modus...
Jullie weten niet hoe ik hier altijd zit te genieten van al jullie beschouwingen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |