Gezellig, gewoon meeschrijven hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef Miezemuis76 het volgende:
Oh jongens, ik ga heel voorzichtig uit de meelees modus...
Jullie weten niet hoe ik hier altijd zit te genieten van al jullie beschouwingen!
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze maakt het zichzelf zo onnodig moeilijk
Ik lig hier in een deuk want ik zie het zo voor me, morgenochtend een story dat Flipje niet naar de wc kon, maar het zal niet door de Mac komen hoor, uiteraard niet! En ze komt weer thuis op karakter.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat verlopen 🫣
Precies dit! Haha zo begreep ik het ookquote:Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
tja, klinkt logisch he, behalve voor DBM,moeilijk doen over mc donald of snackbarquote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat ze niet voor de eerste avond en ochtend alvast boodschappen meeneemt? Dan hoef je pas na het ontbijt wat boodschappen te doen.
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat verlopen 🫣
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft gister boodschappen gedaan, dat moet mee en dan heeft ze op de terugweg meer plek over in de auto. De handdoeken blijven ook achter. Al geloof ik er weinig van dat zij voor 5 dagen eten meeneemt, normaal zijn de weekboodschappen ook met 2 dagen op.
edit; Ow ik lees dat ze pas om 17 uur aankomt? Dan was ik zeker vanmorgen al eerder vertrokken en dan moet ze kennelijk weer boodschappen doen. Terwijl ze gisteravond deelt dat ze boodschappen heeft gedaan en er geen boodschappen mee terug gaan. Maar 4 uur van huis? Vorig jaar was Brabant ook al zo'n lange wereldreis waar ze 4 uur over deden.
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻quote:Op maandag 6 juli 2026 11:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het zit die Wieteke wel allemaal weer dwars he? Wat een parel
DBM is niethet scherpste mes in de la, en plannen en vooruit denken (in oplossingen) lukt haar nietquote:Op maandag 6 juli 2026 11:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als wij naar zo'n huisje gaan eten we de eerste avond altijd daar op zo'n park friet/pizza/brasserie als dat er is. Voor mij os de vakantie dan ook begonnen en onze oudste heeft altijd een wenperiode nodig, dus wil ik me niet 'druk' maken om het eten. Ik begrijp DBM dr probleem niet. Je wist dat je nog een afspraak had, je weet hoe lang t rijden is, ik weet niet waar ze heen gaat maar wij hebben nog geen vakantie dus (als ze richting het zuiden gaat) zal t ook druk zijn op de weg.
Maarja ADHD (ole ole) he🤓
Nee iedereen moet gewoon z'n kritiek voor zich houden zodat zij zich niet beperkt voelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
Het raakt haar.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me weer over dit vrouwmens. Ze zet mensen die commentaar leveren weg als zielsongelukkig. En als ze zoveel moeite heeft met haar socials en de gevolgen daarvan moet ze lekker wat nuttigs gaan doen met haar leven. Daaaaaag Wieteke 👋🏻
Ze had ook handschoenen voor op de motor gekregen toch? Lijkt me echt heel handig bedienen danquote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De afstandsbediening van de dildocamera werkt heel goed! Volgens AM dan.
Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..
Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?
Ben benieuwd.
Dat is bijna vragen om ongelukken 🤔quote:Op maandag 6 juli 2026 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De afstandsbediening van de dildocamera werkt heel goed! Volgens AM dan.
Dat ze opzij moet kijken naar dat ding en dan 1 hand los moet laten om op een knopje te drukken..
Op de bakfiets lukt dat misschien, maar staand op de moter al rijdend in het zand?
Ben benieuwd.
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂quote:Op maandag 6 juli 2026 11:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, want ze zegt gister dat ze boodschappen heeft gedaan en dat er vrijdag extra plek is in de auto omdat er geen boodschappen mee terug gaan. Dus je doet boodschappen, maar je neemt niks mee voor de eerste avond, hoe verzint ze het.
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of ze heeft weekboodschappen gedaan voor haar man, dan is hij wel een grote smikkelbeer 😂
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rustquote:Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kan ook! Vraag me af of haar grote aapje überhaupt iets zelf kan behalve werken.
Ja en een keer uit eten met een vriend ofzo, pizza bestellen, bij vrienden eten etc.. Maar misschien heeft ze wel een hele grote pan chili achter gelaten voor hem, met ananas en worst erdoor, heerlijk en hoeft hij nergens meer aan te denken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik stiekem toch vrij nemen en lekker een week op de bank gaan liggen gamen! Eindelijk beetje rust
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |