Ik moest lachen. Sanne vinkt alle boxjes af!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jolijn Zhou doet even een sneertje naar Sanneke over haar 6 weken vakantie opmerking 🫣
Ze straalt totaal niks uit, en ze heeft geluk met goede genen. Eerst was het een koekje weglaten en welke fantasie verhalen heeft ze nog meer verteld. Zal ze door gaan met haar sportclubje op de donderdag. De hamvraag haar droom was het toch om me te doen aan kamp van koningsbruggequote:Op maandag 6 juli 2026 14:01 schreef AnnArt het volgende:
AM met haar bikinipost tikt mijn pannetje 5 qua irritatie wel weer aan. Er is zó weinig sympathieks aan die vrouw te vinden. Oh, wat is zij verguld van zichzelf.
Ik wacht op haar boodschappen. Ben nog op zoek naar inspiratie voor het avondeten.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
Zou Sanneke aan het shoppen zijn in de Hema, ze is zo stil vandaag . 😆
Die staat denk ik nog steeds daar wezenloos bij die kinderboerderij te lopen te staan.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:10 schreef IlseMarije het volgende:
Zou Sanneke aan het shoppen zijn in de Hema, ze is zo stil vandaag . 😆
Oh ja dit, voor de drukte op rijden. Was vorig jaar ook zo. Dit soort mensen begrijp ik sws nooit...quote:Op maandag 6 juli 2026 11:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er mag wel niks tegenzitten onderweg, anders zit ze zelf in paniek en trekt ze zeker Flip er weer in mee. Of ze loopt de boel gewoon een beetje op te hitsen met haar 4 uur rijden en overdreven gedoe.
Dag 1 is in ieder geval al voorbij. Dag 5 gaat ze niet halen. Morgen heeft er vast iemand verkeerd gepoept, of een snotje, dus moet ze een dokter zoeken, daarna 2 dagen druk met wassen, medicijnen regelen, redbull kopen en een speelgoedwinkel zoeken omdat de kinderen zo dapper zijn geweest en dan in paniek donderdagmiddag in de spits weer naar huis.
Ik hoop voor die kinderen dat dit het niet gaat zijn en ze lekker 4 dagen kunnen zwemmen en spelen, misschien nog naar een pretpark/ dierentuin gaan en niet in de paniek van hun moeder hoeven zitten.
Als het betaalde partnerschap is afgelopen niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ze straalt totaal niks uit, en ze heeft geluk met goede genen. Eerst was het een koekje weglaten en welke fantasie verhalen heeft ze nog meer verteld. Zal ze door gaan met haar sportclubje op de donderdag. De hamvraag haar droom was het toch om me te doen aan kamp van koningsbrugge
Hamburgers, zalm, watermeloen, rijstwafels met een smaakje.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wacht op haar boodschappen. Ben nog op zoek naar inspiratie voor het avondeten.
Goede genen in de zin dat ze met weinig inspanning op gewicht blijft.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:04 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ze straalt totaal niks uit, en ze heeft geluk met goede genen. Eerst was het een koekje weglaten en welke fantasie verhalen heeft ze nog meer verteld. Zal ze door gaan met haar sportclubje op de donderdag. De hamvraag haar droom was het toch om me te doen aan kamp van koningsbrugge
Een heel normaal lijf vind ik het. Met vetjes, met pezen etc. Niet slecht en ook niet fantastisch.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Goede genen in de zin dat ze met weinig inspanning op gewicht blijft.
Een mooi lijf heeft ze niet, daarvoor is ze veel te pezig en heeft ze te weinig vorm. Wat overigens geen zak uitmaakt natuurlijk.
Je ziet het aankomen, he 😜?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De bikini bulk is nodig als voorloper voor overgangscontent, haar nieuwe focus
Hier hetzelfde, vakantie met de kinderen is fijn, maar tegen het einde heeft iedereen, incl de kinderen, het wel een beetje gehadquote:Op maandag 6 juli 2026 13:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Nu moet ik zeggen dat ik er nu mega zin in heb die 6 weken... maar weet ook dat ik er over een week of 4 anders over denk 🤣😂 (en pas over 2 weken vakantie)
Nou eet ik geen vis maar met de rest kan ik wel wat. Ik zag dat de AH rijstwafels met paprika smaak heeft. Die haal ik want dan heb ik ook groente gehad.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hamburgers, zalm, watermeloen, rijstwafels met een smaakje.
Ze is bijna 50 en heeft gewoon een prima lijfquote:Op maandag 6 juli 2026 14:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Goede genen in de zin dat ze met weinig inspanning op gewicht blijft.
Een mooi lijf heeft ze niet, daarvoor is ze veel te pezig en heeft ze te weinig vorm. Wat overigens geen zak uitmaakt natuurlijk.
De bikini bulk is nodig als voorloper voor overgangscontent, haar nieuwe focus
Ik ben regelmatig blij dat ik na het weekend weer een dagje mag werken hahahaquote:Op maandag 6 juli 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, vakantie met de kinderen is fijn, maar tegen het einde heeft iedereen, incl de kinderen, het wel een beetje gehad
Ze is 50. En precies. Gewoon prima. Niet interessant om te laten zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is bijna 50 en heeft gewoon een prima lijf
Miss het ziekenhuis eens loslaten,zou veel tijd (die ze volgens zichzelf niet heeft schelen) bespaar je die kids ook een traumaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En vorige week zei ze dat ze maandag (vandaag dus) pas kon bellen met het ziekenhuis over haar zoon en nu hebben ze een afspraak IN het ziekenhuis. Ze kletst maar wat.
Ja, inderdaad. Zo voorspelbaar die vrouw.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Je ziet het aankomen, he 😜?
Lijf & leden en overgang, dat wordt het binnenkort. Er zal wel weer een hoop misplaatste wijsneuzerigheid over ons worden uitgestort.
Hoe doet ze dat straks zonder dat uurtje rust?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zo voorspelbaar die vrouw.
Nee, die houdt zich gewoon even gedeisd. De vorige keer ging de podcast tijdelijk offline, deze keer niet, en werd het weer opgepikt door RealityFBI. Morgen komen er weer allerlei farmlife filmpjes alsof er niets aan de hand is. Het moet allemaal ge-edit worden en ik heb niet het idee dat ze dat zelf doet / kan.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Misschien eindelijk een interventie van de Walkies en de allerliefste BFFs? Zeker na alles wat ze in de laatste podcast weer uitkraamde (heb 'm niet geluisterd, alle lof voor de heldin die hier gisteren een samenvatting postte!). Niet dat er een taboe zou moeten zijn op het gebruik van kalmeringsmiddelen oid maar het is vooral de luchtigheid en onnozelheid. Het is een serieus middel voor serieuze issues. En die heeft ze volgens mij (misschien de druk/verantwoordelijkheid van een eigen bedrijf?, de verantwoordelijkheid over 4 kinderen?). Tijd dat ze dat onder ogen gaat zien (en dan laat ik het manische, maximale gedrag nog buiten beschouwing).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |