fuck je bottom page.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
echt? Ik bedoel we weten allemaal dat dat een non match was dankzij Koeman. Ik had graag gezien dat ze Canada domineerden dan had ik me beter gevoeld over Koeman zijn besluit. Want dan kun je idd beter de zaak dichtgooien.
Maar het is er gewoon niet. Canada pressed ze de hele eerste helft uit hun spel?
Ik klikte al bijna mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Het Nederland Marokko topic staat ook weer bijna bovenaan zag ik lol
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonus
Oh jammer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.
Geen topic van @Mexicanobakker, die was lui.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
waarom heeft dit topic niet zo'n mooie OP als de andere? Stukje racisme?
Redelijk gelijkwaardig dusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeld
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat Marokko een zeer matig elftal heeft
Lekker maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Pak er maar een voor ze op zijn (volgende lading zit al in de frituurpan)
[ afbeelding ]
Ik pak er één maar laat hem nog even liggen, voordat ik mijn gehemelte brand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
"lui"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen topic van @:mexicanobakker, die was lui.
Ligt aan de TS?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou nu kunnen zeggen 'wie', maar deze ken ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wayne Gretzky uitfluiten, dan snap je er niks van.
Niet zo onaardig doen tegen de persoon die de moeite nam een topic hiervoor aan te maken. Niet iedereen schrijft een e-book in de OP.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeld
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat Marokko een zeer matig elftal heeft
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Het Nederland Marokko topic staat ook weer bijna bovenaan zag ik lol
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen tegen de persoon die de moeite nam een topic hiervoor aan te maken. Niet iedereen schrijft een e-book in de OP.
Geen idee? Woon daar best een eindje vandaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het je ook opgevallen dat iedere avond de ME aanwezig is in het centrum
Dit wordt u aangeboden door @Paul .quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dood spul in het midden.
Is dikke maatjes met Trump geloof ik, dat valt niet overal goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wayne Gretzky uitfluiten, dan snap je er niks van.
Bedankt, ik werd al een beetje onzekerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een prima OP hoor @:r-woud93
Laat je niet gek maken!
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komen
Daar heeft RR echt een dagtaak aan!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niks mis mee hoor en leuk om te lezen, maar voor een live topic toch iets te veel van het goede naar mijn meningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.
Gestolen. De verdachte heeft een lichtgetinte huid, kort zwart haar en droeg op dat moment een bodywarmer over een grijs shirt, met een zwarte broek, badslippers en een nektasje met ruitpatroon.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dikke maatjes met Trump geloof ik, dat valt niet overal goed.
Goede bedoelingen maar niet goed uitgepaktquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dood spul in het midden.
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niks mis mee hoor en leuk om te lezen, maar voor een live topic toch iets te veel van het goede naar mijn mening
Ik zou het heel leuk voor je vindenquote:
Ik lees het meestal ook niet echtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.
Die zijn de boeken van Michiel van Egmond gewend?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.
Oh wel. Weer te veel reclame op die hoere streamquote:
Hoezo ben jij in TDF? Heb jij ook dat virus?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is nog niet gescoordquote:
en de heineken ontvoering.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn de boeken van Michiel van Egmond gewend?
Stukje ontkenningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Marokko goed speelt vanavond?![]()
![]()
Die zou ik best wel willen lezen.quote:
Als ik zit te poepen struin ik wel eens wat rondquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in TDF? Heb jij ook dat virus?
Ah dat was het. Dom van me.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is nog niet gescoord
Heb je nog meer vragen?
Ik blijk te positief in het leven te staan voor dat gespeelde cynische vol dooddoeners.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.
Dat eeuwige gezeur op dezelfde zaken zijn ook niet mijn ding maar nogmaals, geweldig dat iemand er zoveel moeite insteekt en dan mag je uiteraard je eigen verhaal schrijven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik blijk te positief in het leven te staan voor dat gespeelde cynische vol dooddoeners.
Verder wel respect voor de OP's
Marokko is wakker , canada is de lulquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef littlemindy het volgende:
[..]
![]()
Onjuist.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nummer 4 van Canada er niet bij tegen Frankrijk/Paraguay
Zou het wat uitmaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nummer 4 van Canada er niet bij tegen Frankrijk/Paraguay
Ik ben helemaal niet boosquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
jaaaaaaaaa golazooquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef littlemindy het volgende:
[..]
![]()
Dat respect meen ik ook oprecht. Ik vind het alleen niet leuk meer als ik de sport zo cynisch moet benaderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeur op dezelfde zaken zijn ook niet mijn ding maar nogmaals, geweldig dat iemand er zoveel moeite insteekt en dan mag je uiteraard je eigen verhaal schrijven.
Nee hoor. het blijft een spelletje en deze zat er lekker inquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
Lekker racistisch weer hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
Oei. Die mensen mogen lekker naar achteren gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze gast had vorige wedstrijd en deze wedstrijd al rood moeten krijgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Lothiriel het volgende:
Marokko had intussen wel al met 10 moeten staan
Valt mee. Maar Marokka heeft hier geen gunfactor. Eigen schuld ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
Wij kunnen geen vrienden meer zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Als er geen vlammetjes in zitten dan hoef ik het nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
In 020 hier is al het gezelligquote:
Ik raak daar altijd aan de schijterij van.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er geen vlammetjes in zitten dan hoef ik het niet
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Valt mee. Maar Marokka heeft hier geen gunfactor. Eigen schuld ook.
Ja jammer want op zich intrinsiek leuk teamquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Alle Marokkanen voor de buis gekluisterd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef xzaz het volgende:
Ik was vergeten mijn fiets op slot te doen...
Maar hij staat er nog ... Raar normaal is die zo weg.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee de IJslandse actquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft het publiek van Marokko nou die Noorse roei-act gestolen?
Nee die roepen wat anders terwijl ze klappen. Ik versta het alleen niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd weer stelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23:00 frankrijk en daarna niets meer tot morgen 22:00 uur.
Dat was veel beter geweest ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat worden
Denk je wel aan je hart?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Marokko was vroeger ook vrij actief met bootjes, piraterij, slavenhandel en plunderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Mora bitterballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is die Ijslandse act.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha shalomquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Stelen ies cultuur.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothiequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit te dubben om bier bij te halen om het verlies van Canada te verdrinken
Klinkt als IJsland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat zij wel scoren? Dat schijnt de essentie van voetbal te zijn. Dat Canada kansloos was stond vooraf al vast door het kwaliteitsverschil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Kom je hier ook langs?quote:
Mietjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raak daar altijd aan de schijterij van.
Geniet van je algen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothie
2e helftngewoon primaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Man wat moet die Koeman zich schamen. Dat Marokko is zo matig en dan zo laf spelen. Schaam je kapot.
Zwakste team bij de laatste 16 denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada heeft natuurlijk ook niks bij de laatste acht te zoeken.
heb eerder al groente en een appel gegeten vandaagquote:
Dat is wel wat ver weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeeuh ben er bang van maar in nieuwegein sure.
Belgiëquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zwakste team bij de laatste 16 denk ik.
Zo sneu is dat. Al die landen met verschillende culturen, taal en muziek en haast niemand kan zelf iets leuks en origineel verzinnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat ze er niet afgestuurd wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat zij wel scoren? Dat schijnt de essentie van voetbal te zijn. Dat Canada kansloos was stond vooraf al vast door het kwaliteitsverschil.
Die hadden we nog tegoed van ze na 68 jaar oorlog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klinkt als IJsland.
Die zijn met dat soort geluiden begonnen.
Jatten hoort bij nu eenmaal bij supporters.
Zo hebben Nederlanders ooit het Spaanse "olé" gestolen.
Dat zal. Maar die 1e helft was zo slecht. Dat zegt wel genoeg. En Koemand deed alsof we tegen prime Brazilie speelden. Zo woest nog op die vent. Kaapverdie liet meer zien dit WK.quote:
Van linksquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Zo sneu is dat. Al die landen met verschillende culturen, taal en muziek en haast niemand kan zelf iets leuks en origineel verzinnen.
en al ruim 15.000 stappen gelopenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb eerder al groente en een appel gegeten vandaag
Neus dichtknijpen en gieten maar!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
spinazie, mango, kiwi, avocado, gember en whey
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zal dit zijn om mijn Mobiele Eenheid vaardigheden te testen? Dat ik ook de straat op ga om de line te holden? Ben benieuwd, ik hoor het graag.
Canada begon fel, had marokko nie verwachtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zal. Maar die 1e helft was zo slecht. Dat zegt wel genoeg. En Koemand deed alsof we tegen prime Brazilie speelden. Zo woest nog op die vent. Kaapverdie liet meer zien dit WK.
Ik twijfel, Paulaner of Weihenstephaner?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit te dubben om bier bij te halen om het verlies van Canada te verdrinken
Olé!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die hadden we nog tegoed van ze na 68 jaar oorlog.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik twijfel, Paulaner of Weihenstephaner?
beiden ok, maar wel wat licht ik moet aan de tripels denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja ik ging nog steeds een tray John Smith's Extra Smooth bestellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niks, lekkere Duitse weizen doet het goed bij mijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
beiden ok, maar wel wat licht ik moet aan de tripels denk ik
Klopt. En je ziet hoe slordig ze dan kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada begon fel, had marokko nie verwacht
Of een type Messi.quote:
Laat ook maar wat honden los.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ x ]
Waterkanon staat ook al klaar
Naar Oss gelopen als training voor de vierdaagsequote:
Nee heel Nederland wilde met 5 verdedigers en geen middenveld spelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef William_Papadin het volgende:
En Nederland scheet in zijn broek voor dit Marokko. Och och.
Ga dan even voor die 50.000 nog dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar Oss gelopen als training voor de vierdaagse
Want als je uit Oss komp
Een stuk gezonder dan snuiven bij een oefenwedstrijd. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar Oss gelopen als training voor de vierdaagse
Want als je uit Oss komp
Ik moet over twee weken 4x50 km lopen, dus dit valt nog meequote:
Nou ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet over twee weken 4x50 km lopen, dus dit valt nog mee
Je sluit je bij het Russische leger aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bunkerbuster Larin.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
Larin doe je best anders kunnen de Feyenoorders niet losgaan
Wie is Rutger van Barneveld?quote:
Ik heb er zo'n spijt van dat ik dat tegen Ronald en Ruud heb gezegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee heel Nederland wilde met 5 verdedigers en geen middenveld spelen.
DE ZON ZIEN ZAKKEN IN DE ZEEquote:
Ze spelen tegen Canada.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat dit Marokko van Frankrijk gaat winnen
Lekker toch. De avond is nog jong.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, heb geen zin in een verlenging.
En NLquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Je neemt verlof op om te gaan lopen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Caland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
IK WIL
DE ZON ZIEN ZAKKEN IN DE ZEE
banger
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Lekkere plaat bohhhhhhhquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
IK WIL
DE ZON ZIEN ZAKKEN IN DE ZEE
banger
Nee, ik loop voor een goed doel dus mag daar maatschappelijke dagen voor inzettenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je neemt verlof op om te gaan lopen?
Hier was ik al maanden naar op zoek, dankjequote:
Opeens? Altijdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:31 schreef StephanL het volgende:
Nouja je mag ook niks meer.
Opeens hebben de Marokkanen last van aanstelleritus
Dat vind ik wel netjes. Respect kerel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik loop voor een goed doel dus mag daar maatschappelijke dagen voor inzetten
Bank CAO genot
Lekker geregeld wel daar bij de geldgraaierijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik loop voor een goed doel dus mag daar maatschappelijke dagen voor inzetten
Bank CAO genot
Hij is tegenwoordig wel wat kilo's aangekomen, deze ken ik nog wel van Fok!quote:
Aaah, onze stoorzendert. Heb je nog wat corona voor me?quote:
Probeer dit maar niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |