fuck je bottom page.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
echt? Ik bedoel we weten allemaal dat dat een non match was dankzij Koeman. Ik had graag gezien dat ze Canada domineerden dan had ik me beter gevoeld over Koeman zijn besluit. Want dan kun je idd beter de zaak dichtgooien.
Maar het is er gewoon niet. Canada pressed ze de hele eerste helft uit hun spel?
Ik klikte al bijna mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Het Nederland Marokko topic staat ook weer bijna bovenaan zag ik lol
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonus
Oh jammer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.
Geen topic van @Mexicanobakker, die was lui.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
waarom heeft dit topic niet zo'n mooie OP als de andere? Stukje racisme?
Redelijk gelijkwaardig dusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeld
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat Marokko een zeer matig elftal heeft
Lekker maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Pak er maar een voor ze op zijn (volgende lading zit al in de frituurpan)
[ afbeelding ]
Ik pak er één maar laat hem nog even liggen, voordat ik mijn gehemelte brand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
"lui"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen topic van @:mexicanobakker, die was lui.
Ligt aan de TS?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou nu kunnen zeggen 'wie', maar deze ken ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wayne Gretzky uitfluiten, dan snap je er niks van.
Niet zo onaardig doen tegen de persoon die de moeite nam een topic hiervoor aan te maken. Niet iedereen schrijft een e-book in de OP.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Oranje heeft vooral zichzelf uitgeschakeld
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat Marokko een zeer matig elftal heeft
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Het Nederland Marokko topic staat ook weer bijna bovenaan zag ik lol
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen tegen de persoon die de moeite nam een topic hiervoor aan te maken. Niet iedereen schrijft een e-book in de OP.
Geen idee? Woon daar best een eindje vandaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het je ook opgevallen dat iedere avond de ME aanwezig is in het centrum
Dit wordt u aangeboden door @Paul .quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dood spul in het midden.
Is dikke maatjes met Trump geloof ik, dat valt niet overal goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wayne Gretzky uitfluiten, dan snap je er niks van.
Bedankt, ik werd al een beetje onzekerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een prima OP hoor @:r-woud93
Laat je niet gek maken!
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komen
Daar heeft RR echt een dagtaak aan!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komen
Ja niks mis mee hoor en leuk om te lezen, maar voor een live topic toch iets te veel van het goede naar mijn meningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.
Gestolen. De verdachte heeft een lichtgetinte huid, kort zwart haar en droeg op dat moment een bodywarmer over een grijs shirt, met een zwarte broek, badslippers en een nektasje met ruitpatroon.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dikke maatjes met Trump geloof ik, dat valt niet overal goed.
Goede bedoelingen maar niet goed uitgepaktquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dood spul in het midden.
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niks mis mee hoor en leuk om te lezen, maar voor een live topic toch iets te veel van het goede naar mijn mening
Ik zou het heel leuk voor je vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |