en ze poetsen de bajonetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk slijpt de ME momenteel de knuppels.
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
FOK! liep even vast hier, dat vind ik niet eerlijk
Dat is het moment dat je op "ja" klikt bij "wil je je post echt weggooien?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Erwin of Ronald?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:31 schreef William_Papadin het volgende:
Zullen we het weer over Koeman hebben
Nee ik ben klaar. maar niet minder zuur hahaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:31 schreef William_Papadin het volgende:
het is tijd voor een doelpuntquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Commentator heeft wel gelijk, de boel kakt behoorlijk in
De kool viel op een goed momentquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:31 schreef William_Papadin het volgende:
wat is de visgraad nu?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik ben klaar. maar niet minder zuur haha
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Mora?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
in de rust maar eens wat party mix in de AF douwen @:Zipportal
Als ze hadden gezegd "dat is niet nodig iedereen heeft beloofd lief te zijn" was er ws wel commentaar geweestquote:
In ieder geval fit op vakantie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Canada kijkt tenminste niet toe, bij Oranje was het steeds energie besparen, alsof iedereen bang is gewisseld te worden als ze er iets te vermoeid uitzien
Je kunt ook maar beter strijdend ten onder gaan, hadden wij ook moeten doenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Canada kijkt tenminste niet toe, bij Oranje was het steeds energie besparen, alsof iedereen bang is gewisseld te worden als ze er iets te vermoeid uitzien
Over een week heb ik ook vakantie!quote:
Stukje zelfrespect.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook maar beter strijdend ten onder gaan, hadden wij ook moeten doen
hallo dit is een andere wedstrijdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lukte ons in 1940 al niet. TYPISCH NEDERLANDSquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij zijn het voorvocht van Europaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukte ons in 1940 al niet. TYPISCH NEDERLANDS
We haalden het WK van 1942 ook al niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukte ons in 1940 al niet. TYPISCH NEDERLANDS
Boah dat is geil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zijn het voorvocht van Europa
De twee halve finales moet ik missen omdat ik dan een midweekje weg ben, Onlogisch neemt dan mijn taken tijdelijk overquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus dan ben je wel elke wedstrijd hier?
Een Elfstedentocht organiseren lukt ons niet eens meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zijn het voorvocht van Europa
Nog nooit zo WOEDEND geweest op een bondscoach als deze idiootquote:
waarom post die dronkelap niet meequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Like Alert
04-07-2026 @ 19:35:07
tong80 heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zaterdag 4 juli 19:00] Canada - Marokko #1"
de echte likes die er toe doen.
Ik krijg dan het idee dat het de denkwijze is van 'niet als een domoor hollen hollen hollen, maar de bal het werk laten doen' en dan willen ze in de verdediging ook zo efficient mogelijk met de krachten omgaan. Vervolgens hopen ze met dwingend kijken de verdediger af te stoppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
#howmuchbetterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De twee halve finales moet ik missen omdat ik dan een midweekje weg ben, Onlogisch neemt dan mijn taken tijdelijk over
Zonder drinkpauze was Curacao weer in de wedstrijd gekomen tegen Duitslandquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinkpauzes zijn pure competitievervalsing
Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat diezelfde Mazraoui die ooit bij Ajax speelde?
En zelfs dat hadden we gewoon gewonnen maar ex deus koemanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ronde van 32 was de Marokkaanse finale, snap ik wel.
Hopen op een bondscoach met iets meer lefquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik krijg dan het idee dat het de denkwijze is van 'niet als een domoor hollen hollen hollen, maar de bal het werk laten doen' en dan willen ze in de verdediging ook zo efficient mogelijk met de krachten omgaan. Vervolgens hopen ze met dwingend kijken de verdediger af te stoppen.
Salah-Eddine ook wel hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
Saibari geblesseerd
Dat gun je niemand. Behalve Saibari
Hou op hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:40 schreef OmniRocket het volgende:
Echt een land om je tactiek voor aan te passen Marokko
Meestal met een bijvoeglijk naamwoord erbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Van die mensen die helemaal uit hun pannetje gaan omdat iemand 'je moeder!' ofzo heeft gezegd, man man man.
quote:
Dat gebeurt ook niet vaak. Normaal is het meteen een heel groepje...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
In de minderheid tegen twee Marokkanen.
Goh.
DIZKRIEMIENAATZIEquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hakimi heeft stress omdat hij zich moet verantwoorden voor mogelijke verkrachting
oh was dat die smerige verkrachtaapquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Met een beetje geluk mag hij binnenkort zeepjes gaan oprapen in de gevangenis
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal met een bijvoeglijk naamwoord erbij.
Tja, daar zou ik me geen kaart voor aan laten naaien hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal met een bijvoeglijk naamwoord erbij.
Poging mishandeling.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Parafernalia het volgende:
Dat gespuug mag ook wel eens verboden worden.
Besnijdenisquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
hoe kan je nu zo een kort lontje hebben
ies koeltoerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
Te weinig buurthuizen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
Koeman is een fraudeur maat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goh, met een fatsoenlijke tactisch plan is Marokko helemaal niet zo bijzonder
Dat was op de Afrika Cup al duidelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje trouwen hier en daar met je nichtjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
Zelfs een ijshockeycoach pakt het beter aan dan onze Koemanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet eens een tactisch plan, maar gewoon 4-3-3 gaan staan, druk zetten bij balverlies en tempo maken/aanvallen bij balbezitquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel fok had het beter gedaan want die hadden gewoon gezien dat dat Marokko er niks van bakt en je ze gewoon als Zweden 2.0 moet behandelen. Maar koeman heeft een tumor in zijn hoofd of early onset dementia.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs een ijshockeycoach pakt het beter aan dan onze Koeman
als je zelf de bal hep ken de tegenstander niet scoren!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Niet eens een tactisch plan, maar gewoon 4-3-3 gaan staan, druk zetten bij balverlies en tempo maken/aanvallen bij balbezit
Nederland deed het allemaal niet
Wil je klappen hebben?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Marokko is kenkerslecht en ook weer aan het schoppen en zuigen.
Kut Koemanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs een ijshockeycoach pakt het beter aan dan onze Koeman
Nooit echt een tactisch genie geweest, maar ik vond hem altijd wel een redelijk goede trainer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat er vanzelf aan denken hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:46 schreef Haags het volgende:
Zit ik naar de slag om Neurenberg te kijken of zo
Wat denk jij dan dat onder de noemer tactiek valt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Niet eens een tactisch plan, maar gewoon 4-3-3 gaan staan, druk zetten bij balverlies en tempo maken/aanvallen bij balbezit
Nederland deed het allemaal niet
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je laat je weer lekker kennen maat.
Oud en laag testosteron waardoor hij mega risico avers is geworden. Net als met de Japan wissels.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heel fok had het beter gedaan want die hadden gewoon gezien dat dat Marokko er niks van bakt en je ze gewoon als Zweden 2.0 moet behandelen. Maar koeman heeft een tumor in zijn hoofd of early onset dementia.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef ISVV het volgende:
Zijn jullie klaar voor een inhoudelijke bijdrage mijnerzijds?Dat was dit topic ook even nodig, bedankt makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Als ik Belg was zou ik me maar even gedeisd houdenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische commentator lacht de Marokkanen inmiddels uit.
Die gaat het uitvallen van Saibari benoemen...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef littlemindy het volgende:
Benieuwd wat Appelvlaai in de rust gaat zeggen
Die krijgt dan ook klappen van onze lokale Marok supporters.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische commentator lacht de Marokkanen inmiddels uit.
Ze zijn rete slecht. Mijn excuus. Ik had dat woord niet moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.
Dat zit erin iddquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Die gaat het uitvallen van Saibari benoemen...
Als ze intelligenter waren geweest waren ze geen profvoetballer gewordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doen ze altijd met z'n 2en tegen 1 verdediger in zo'n situatie. Dan wordt er 100% tegen je gefloten. Voetballers zijn echt kankidom
Kan gebeuren, laten we nu weer van de wedstrijd genieten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze zijn rete slecht. Mijn excuus. Ik had dat woord niet moeten gebruiken.
En dat alsof dat woord niet enorm populair is onder de Marokkaans-Nederlandse diaspora lol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.
dombo, ggmm of coco?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet,. gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
Ik vond hem ook altijd wel aardig hoor als trainer, maar zijn tweede periode is gewoon flink mislukt, al verbloemt het resultaat in '24 nog wat met die halve finale.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nooit echt een tactisch genie geweest, maar ik vond hem altijd wel een redelijk goede trainer.
Maar de laatste jaren saboteerde hij de boel inderdaad. Ik kreeg er een vPersie gevoel bij. Hij was zo overtuigd van zijn eigen gelijk en zodra iemand zijn gebrekkige logica ten twijfel trok werd hij driftig.
We roddelen hier niet. @GGMMquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet, gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
kak zag ik te laat. maar akkoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kan gebeuren, laten we nu weer van de wedstrijd genieten.
Desnoods met de brancard.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
Sorry, maar hier ben ik dan toch!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet, gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
De lezers van FOK! hebben aangegeven meer grinta te willen zien van de users.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
ik like posts van mensen waar ik regelmatig mee clash. het is niks persoonlijks en als je iets zinnigs zegt ben ik je man.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dan moet je wel afzien van de bitterballen waarmee we straks rondgaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Tegengewicht voor het gedrag op straatquote:
Dat was grappig.quote:
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Is Mexico - Engeland eigenlijk al officieel verzet?
Frankrijk hoort dit toernooi sowieso met twee vingers in de neus te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef kilon het volgende:
Frankrijk lacht zich een deuk. Veel zwakker krijg je de route naar de (halve) finale niet.
Nouja kaal, haar is een millimeter lang denk ikquote:
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.quote:
Heerlijk warm schuimbad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.
@Caland maakt een verstandige opmerking hier allen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk hoort dit toernooi sowieso met twee vingers in de neus te winnen
Ik kijk bij de Belgquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Is Mexico - Engeland eigenlijk al officieel verzet?
Beginnen het ook wel waar te maken moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eens. Voor de Engelsen wel heerlijk natuurlijk, lekker om 1 uur helemaal lam in de kroeg staan.quote:
nee weerwolven is een spel van 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
dat wolven is toch gewoon een kopie van de verraders? Waarom moet dat van mijn belastinggeld! En dan cancellen ze first dates @:pisces29 ik ben woest
Spanje klein kansjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beginnen het ook wel waar te maken moet ik zeggen.
Normaliter gaat geen enkele ploeg daarvan winnen.
Die halve finale was ook wel door het gelukkige programma na beste derde te zijn geworden. Het was echt belachelijk wat Koeman dat WK deed met koppeltjes aan de rechterkantquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd wel aardig hoor als trainer, maar zijn tweede periode is gewoon flink mislukt, al verbloemt het resultaat in '24 nog wat met die halve finale.
Ook dat rare selectiebeleid met een Wijnaldum en Depay maar blijven selecteren, en andere jongens klaarblijkelijk bewust over het hoofd zien.
Hahaha madquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je miste de t op een haar na.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een onhandige typefout van mij zojuist.
Ja die gasten huppelen er gewoon tussendoor.quote:
In dit topic schenken we alleen evenementenbier.quote:
niet mad broer. maar jullie zijn echt niet goed. noem 1 pot die respect af dwong behalve een gelijkspelletje tegen Brazillie (hahah vergane glorie)quote:
Als moderator sta ik achter de tapquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In dit topic schenken we alleen evenementenbier.
Ja ze tastten elkaar nog een beetje af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk nu ook, eerste helft was wat gezapig?
Ja, maar door alle overtredingen toch wel een beetje genotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Verkoop je ook het een en ander onder de toonbank door?quote:
Gezapig zeker niet, heel veel kaarten. Canada betere kansen, Marokko letterlijk 0. Spel heel matig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
ik volg de africa cup niet neequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
vul_maar_in lijkt constant een beetje bozig en gedraagt zich als iemand die eens in de twee jaar voetbal kijkt
Rijp voor een pak sloag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is jullie mening over Donny? (die 'rapper')
Ik denk dat hij ook de straat oversteekt zodra hij een groepje hangjeugd ziet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
vul_maar_in lijkt constant een beetje bozig en gedraagt zich als iemand die eens in de twee jaar voetbal kijkt
Vermakelijk en mokerslechtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Ah, als het genieten van de overtredingen moet komen ben ik wel blij dat ik niet heb gekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar door alle overtredingen toch wel een beetje genoten
Is dit geil? @de_boswachterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ze tastten elkaar nog een beetje af.
dan heb je het heerlijke theater in de finale dus gemistquote:
die pakt gewoon een ton (VAN ONS STATIEGELD)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:58 schreef heywoodu het volgende:
"Hij leidt je gewoon de kanker in"
Afellay is lichtjes gefrustreerd.
Dat neem je terug.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook de straat oversteekt zodra hij een groepje hangjeugd ziet.
Moët Dat Nou????quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind em wel een toffe gast. Maar goed, ik ben ook constant een beetje bozig en kijk eens in de twee jaar voetbalquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem wel grappig, soms. Hij weet wel een perfect verdienmodel te creëren terwijl hij helemaal niks kanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen aan vriendenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Verkoop je ook het een en ander onder de toonbank door?
Lijkt mij ook geen domme jongen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig, soms. Hij weet wel een perfect verdienmodel te creëren terwijl hij helemaal niks kan
Afellay mag ook gewoon lekker opsodemieteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Snap wel waarom Bosz het graag alleen bij Maas wilt houden.
Akkoord, dan kom ik na de wedstrijd nog wel even langs vriend. Heb waarschijnlijk wat sterkers nodig voor Paraguay - Frankrijk.quote:
Om 7 uur elke avond FC StraatJihad gepresenteerd door straatcoach J Paternottequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Afellay mag ook gewoon lekker opsodemieteren.![]()
Misschien is er bij NPO Marokko plek.
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet mad broer. maar jullie zijn echt niet goed. noem 1 pot die respect af dwong behalve een gelijkspelletje tegen Brazillie (hahah vergane glorie)
Het lijkt wel of Ibi voor Marokko isquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Saibari speler van het toernooi, is goed Ibi.
Niet meer? Nooit gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afellay nemen we al jaren niet serieus meer.
Small club mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonus
echt? Ik bedoel we weten allemaal dat dat een non match was dankzijKkoeman. Ik had graag gezien dat ze Canada domineerden dan had ik me beter gevoeld over Koeman zijn besluit. Want dan kun je idd beter de zaak dischtgooien.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |