Alleen aan vriendenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Verkoop je ook het een en ander onder de toonbank door?
Lijkt mij ook geen domme jongen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig, soms. Hij weet wel een perfect verdienmodel te creëren terwijl hij helemaal niks kan
Afellay mag ook gewoon lekker opsodemieteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Snap wel waarom Bosz het graag alleen bij Maas wilt houden.
Akkoord, dan kom ik na de wedstrijd nog wel even langs vriend. Heb waarschijnlijk wat sterkers nodig voor Paraguay - Frankrijk.quote:
Om 7 uur elke avond FC StraatJihad gepresenteerd door straatcoach J Paternottequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Afellay mag ook gewoon lekker opsodemieteren.![]()
Misschien is er bij NPO Marokko plek.
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet mad broer. maar jullie zijn echt niet goed. noem 1 pot die respect af dwong behalve een gelijkspelletje tegen Brazillie (hahah vergane glorie)
Het lijkt wel of Ibi voor Marokko isquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Saibari speler van het toernooi, is goed Ibi.
Niet meer? Nooit gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afellay nemen we al jaren niet serieus meer.
Small club mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft de finale al gespeeld, door NL uit te schakelen. Alles wat nu gebeurd is bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |