Als moderator sta ik achter de tapquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In dit topic schenken we alleen evenementenbier.
Ja ze tastten elkaar nog een beetje af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk nu ook, eerste helft was wat gezapig?
Ja, maar door alle overtredingen toch wel een beetje genotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Verkoop je ook het een en ander onder de toonbank door?quote:
Gezapig zeker niet, heel veel kaarten. Canada betere kansen, Marokko letterlijk 0. Spel heel matig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
ik volg de africa cup niet neequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
vul_maar_in lijkt constant een beetje bozig en gedraagt zich als iemand die eens in de twee jaar voetbal kijkt
Rijp voor een pak sloag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is jullie mening over Donny? (die 'rapper')
Ik denk dat hij ook de straat oversteekt zodra hij een groepje hangjeugd ziet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
vul_maar_in lijkt constant een beetje bozig en gedraagt zich als iemand die eens in de twee jaar voetbal kijkt
Vermakelijk en mokerslechtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Felagund het volgende:
Ah, als het genieten van de overtredingen moet komen ben ik wel blij dat ik niet heb gekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar door alle overtredingen toch wel een beetje genoten
Is dit geil? @de_boswachterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ze tastten elkaar nog een beetje af.
dan heb je het heerlijke theater in de finale dus gemistquote:
die pakt gewoon een ton (VAN ONS STATIEGELD)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:58 schreef heywoodu het volgende:
"Hij leidt je gewoon de kanker in"
Afellay is lichtjes gefrustreerd.
Dat neem je terug.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook de straat oversteekt zodra hij een groepje hangjeugd ziet.
Moët Dat Nou????quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind em wel een toffe gast. Maar goed, ik ben ook constant een beetje bozig en kijk eens in de twee jaar voetbalquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem wel grappig, soms. Hij weet wel een perfect verdienmodel te creëren terwijl hij helemaal niks kanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |