De lezers van FOK! hebben aangegeven meer grinta te willen zien van de users.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
ik like posts van mensen waar ik regelmatig mee clash. het is niks persoonlijks en als je iets zinnigs zegt ben ik je man.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
Dan moet je wel afzien van de bitterballen waarmee we straks rondgaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Tegengewicht voor het gedrag op straatquote:
Dat was grappig.quote:
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Is Mexico - Engeland eigenlijk al officieel verzet?
Frankrijk hoort dit toernooi sowieso met twee vingers in de neus te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef kilon het volgende:
Frankrijk lacht zich een deuk. Veel zwakker krijg je de route naar de (halve) finale niet.
Nouja kaal, haar is een millimeter lang denk ikquote:
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.quote:
Heerlijk warm schuimbad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.
@Caland maakt een verstandige opmerking hier allen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk hoort dit toernooi sowieso met twee vingers in de neus te winnen
Ik kijk bij de Belgquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Is Mexico - Engeland eigenlijk al officieel verzet?
Beginnen het ook wel waar te maken moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eens. Voor de Engelsen wel heerlijk natuurlijk, lekker om 1 uur helemaal lam in de kroeg staan.quote:
nee weerwolven is een spel van 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
dat wolven is toch gewoon een kopie van de verraders? Waarom moet dat van mijn belastinggeld! En dan cancellen ze first dates @:pisces29 ik ben woest
Spanje klein kansjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beginnen het ook wel waar te maken moet ik zeggen.
Normaliter gaat geen enkele ploeg daarvan winnen.
Die halve finale was ook wel door het gelukkige programma na beste derde te zijn geworden. Het was echt belachelijk wat Koeman dat WK deed met koppeltjes aan de rechterkantquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd wel aardig hoor als trainer, maar zijn tweede periode is gewoon flink mislukt, al verbloemt het resultaat in '24 nog wat met die halve finale.
Ook dat rare selectiebeleid met een Wijnaldum en Depay maar blijven selecteren, en andere jongens klaarblijkelijk bewust over het hoofd zien.
Hahaha madquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hoor. de enorme nep hype. Jullie bakken er niks van. En de NPO maar doen alsof Nederland voor Marokko juicht terwijl jullie dat nooit doen. Dat schuurt een beetje.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je miste de t op een haar na.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een onhandige typefout van mij zojuist.
Ja die gasten huppelen er gewoon tussendoor.quote:
In dit topic schenken we alleen evenementenbier.quote:
niet mad broer. maar jullie zijn echt niet goed. noem 1 pot die respect af dwong behalve een gelijkspelletje tegen Brazillie (hahah vergane glorie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |