De lezers van FOK! hebben aangegeven meer grinta te willen zien van de users.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
ik like posts van mensen waar ik regelmatig mee clash. het is niks persoonlijks en als je iets zinnigs zegt ben ik je man.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
Dan moet je wel afzien van de bitterballen waarmee we straks rondgaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Tegengewicht voor het gedrag op straatquote:
Dat was grappig.quote:
Blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon op oorspronkelijke tijdstip staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Is Mexico - Engeland eigenlijk al officieel verzet?
Frankrijk hoort dit toernooi sowieso met twee vingers in de neus te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:52 schreef kilon het volgende:
Frankrijk lacht zich een deuk. Veel zwakker krijg je de route naar de (halve) finale niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |