als je zelf de bal hep ken de tegenstander niet scoren!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Niet eens een tactisch plan, maar gewoon 4-3-3 gaan staan, druk zetten bij balverlies en tempo maken/aanvallen bij balbezit
Nederland deed het allemaal niet
Wil je klappen hebben?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Marokko is kenkerslecht en ook weer aan het schoppen en zuigen.
Kut Koemanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs een ijshockeycoach pakt het beter aan dan onze Koeman
Nooit echt een tactisch genie geweest, maar ik vond hem altijd wel een redelijk goede trainer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat er vanzelf aan denken hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:46 schreef Haags het volgende:
Zit ik naar de slag om Neurenberg te kijken of zo
Wat denk jij dan dat onder de noemer tactiek valt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:45 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Niet eens een tactisch plan, maar gewoon 4-3-3 gaan staan, druk zetten bij balverlies en tempo maken/aanvallen bij balbezit
Nederland deed het allemaal niet
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je laat je weer lekker kennen maat.
Oud en laag testosteron waardoor hij mega risico avers is geworden. Net als met de Japan wissels.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heel fok had het beter gedaan want die hadden gewoon gezien dat dat Marokko er niks van bakt en je ze gewoon als Zweden 2.0 moet behandelen. Maar koeman heeft een tumor in zijn hoofd of early onset dementia.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef ISVV het volgende:
Zijn jullie klaar voor een inhoudelijke bijdrage mijnerzijds?Dat was dit topic ook even nodig, bedankt makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Als ik Belg was zou ik me maar even gedeisd houdenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische commentator lacht de Marokkanen inmiddels uit.
Die gaat het uitvallen van Saibari benoemen...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef littlemindy het volgende:
Benieuwd wat Appelvlaai in de rust gaat zeggen
Die krijgt dan ook klappen van onze lokale Marok supporters.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Belgische commentator lacht de Marokkanen inmiddels uit.
Ze zijn rete slecht. Mijn excuus. Ik had dat woord niet moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.
Dat zit erin iddquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Die gaat het uitvallen van Saibari benoemen...
Als ze intelligenter waren geweest waren ze geen profvoetballer gewordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doen ze altijd met z'n 2en tegen 1 verdediger in zo'n situatie. Dan wordt er 100% tegen je gefloten. Voetballers zijn echt kankidom
Kan gebeuren, laten we nu weer van de wedstrijd genieten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze zijn rete slecht. Mijn excuus. Ik had dat woord niet moeten gebruiken.
En dat alsof dat woord niet enorm populair is onder de Marokkaans-Nederlandse diaspora lol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoezo vind je het normaal om met kenker te schelden.
dombo, ggmm of coco?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet,. gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
Ik vond hem ook altijd wel aardig hoor als trainer, maar zijn tweede periode is gewoon flink mislukt, al verbloemt het resultaat in '24 nog wat met die halve finale.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nooit echt een tactisch genie geweest, maar ik vond hem altijd wel een redelijk goede trainer.
Maar de laatste jaren saboteerde hij de boel inderdaad. Ik kreeg er een vPersie gevoel bij. Hij was zo overtuigd van zijn eigen gelijk en zodra iemand zijn gebrekkige logica ten twijfel trok werd hij driftig.
We roddelen hier niet. @GGMMquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet, gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
kak zag ik te laat. maar akkoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kan gebeuren, laten we nu weer van de wedstrijd genieten.
Desnoods met de brancard.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De discussies zijn fel in dit topic, maar gelukkig kunnen we aan het eind van de avond nog allemaal door 1 deur
Sorry, maar hier ben ik dan toch!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Een bepaalde user is er niet, gelijk een leuke sfeer. @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |