Boah dat is geil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zijn het voorvocht van Europa
De twee halve finales moet ik missen omdat ik dan een midweekje weg ben, Onlogisch neemt dan mijn taken tijdelijk overquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus dan ben je wel elke wedstrijd hier?
Een Elfstedentocht organiseren lukt ons niet eens meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zijn het voorvocht van Europa
Nog nooit zo WOEDEND geweest op een bondscoach als deze idiootquote:
waarom post die dronkelap niet meequote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Like Alert
04-07-2026 @ 19:35:07
tong80 heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zaterdag 4 juli 19:00] Canada - Marokko #1"
de echte likes die er toe doen.
Ik krijg dan het idee dat het de denkwijze is van 'niet als een domoor hollen hollen hollen, maar de bal het werk laten doen' en dan willen ze in de verdediging ook zo efficient mogelijk met de krachten omgaan. Vervolgens hopen ze met dwingend kijken de verdediger af te stoppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook maar beter strijdend ten onder gaan, hadden wij ook moeten doen
#howmuchbetterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De twee halve finales moet ik missen omdat ik dan een midweekje weg ben, Onlogisch neemt dan mijn taken tijdelijk over
Zonder drinkpauze was Curacao weer in de wedstrijd gekomen tegen Duitslandquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinkpauzes zijn pure competitievervalsing
Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat diezelfde Mazraoui die ooit bij Ajax speelde?
En zelfs dat hadden we gewoon gewonnen maar ex deus koemanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ronde van 32 was de Marokkaanse finale, snap ik wel.
Hopen op een bondscoach met iets meer lefquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik krijg dan het idee dat het de denkwijze is van 'niet als een domoor hollen hollen hollen, maar de bal het werk laten doen' en dan willen ze in de verdediging ook zo efficient mogelijk met de krachten omgaan. Vervolgens hopen ze met dwingend kijken de verdediger af te stoppen.
Salah-Eddine ook wel hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
Saibari geblesseerd
Dat gun je niemand. Behalve Saibari
Hou op hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:40 schreef OmniRocket het volgende:
Echt een land om je tactiek voor aan te passen Marokko
Meestal met een bijvoeglijk naamwoord erbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Van die mensen die helemaal uit hun pannetje gaan omdat iemand 'je moeder!' ofzo heeft gezegd, man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |