Nee de IJslandse actquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft het publiek van Marokko nou die Noorse roei-act gestolen?
Nee die roepen wat anders terwijl ze klappen. Ik versta het alleen niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd weer stelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23:00 frankrijk en daarna niets meer tot morgen 22:00 uur.
Dat was veel beter geweest ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat worden
Denk je wel aan je hart?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Marokko was vroeger ook vrij actief met bootjes, piraterij, slavenhandel en plunderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Mora bitterballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Dit is die Ijslandse act.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha shalomquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Stelen ies cultuur.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothiequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit te dubben om bier bij te halen om het verlies van Canada te verdrinken
Klinkt als IJsland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat zij wel scoren? Dat schijnt de essentie van voetbal te zijn. Dat Canada kansloos was stond vooraf al vast door het kwaliteitsverschil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Kom je hier ook langs?quote:
Mietjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raak daar altijd aan de schijterij van.
Geniet van je algen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothie
2e helftngewoon primaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Man wat moet die Koeman zich schamen. Dat Marokko is zo matig en dan zo laf spelen. Schaam je kapot.
Zwakste team bij de laatste 16 denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Canada heeft natuurlijk ook niks bij de laatste acht te zoeken.
heb eerder al groente en een appel gegeten vandaagquote:
Dat is wel wat ver weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeeuh ben er bang van maar in nieuwegein sure.
Belgiëquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zwakste team bij de laatste 16 denk ik.
Zo sneu is dat. Al die landen met verschillende culturen, taal en muziek en haast niemand kan zelf iets leuks en origineel verzinnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat ze er niet afgestuurd wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat zij wel scoren? Dat schijnt de essentie van voetbal te zijn. Dat Canada kansloos was stond vooraf al vast door het kwaliteitsverschil.
Die hadden we nog tegoed van ze na 68 jaar oorlog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klinkt als IJsland.
Die zijn met dat soort geluiden begonnen.
Jatten hoort bij nu eenmaal bij supporters.
Zo hebben Nederlanders ooit het Spaanse "olé" gestolen.
Dat zal. Maar die 1e helft was zo slecht. Dat zegt wel genoeg. En Koemand deed alsof we tegen prime Brazilie speelden. Zo woest nog op die vent. Kaapverdie liet meer zien dit WK.quote:
Van linksquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Zo sneu is dat. Al die landen met verschillende culturen, taal en muziek en haast niemand kan zelf iets leuks en origineel verzinnen.
en al ruim 15.000 stappen gelopenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb eerder al groente en een appel gegeten vandaag
Neus dichtknijpen en gieten maar!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
spinazie, mango, kiwi, avocado, gember en whey
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zal dit zijn om mijn Mobiele Eenheid vaardigheden te testen? Dat ik ook de straat op ga om de line te holden? Ben benieuwd, ik hoor het graag.
Canada begon fel, had marokko nie verwachtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zal. Maar die 1e helft was zo slecht. Dat zegt wel genoeg. En Koemand deed alsof we tegen prime Brazilie speelden. Zo woest nog op die vent. Kaapverdie liet meer zien dit WK.
Ik twijfel, Paulaner of Weihenstephaner?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit te dubben om bier bij te halen om het verlies van Canada te verdrinken
Olé!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die hadden we nog tegoed van ze na 68 jaar oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |