SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze gast had vorige wedstrijd en deze wedstrijd al rood moeten krijgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Lothiriel het volgende:
Marokko had intussen wel al met 10 moeten staan
Valt mee. Maar Marokka heeft hier geen gunfactor. Eigen schuld ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
MONDJES GESNOERD
ALLE WITTE MENSEN BOOS.
Wij kunnen geen vrienden meer zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Als er geen vlammetjes in zitten dan hoef ik het nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
In 020 hier is al het gezelligquote:
Ik raak daar altijd aan de schijterij van.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er geen vlammetjes in zitten dan hoef ik het niet
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Valt mee. Maar Marokka heeft hier geen gunfactor. Eigen schuld ook.
Ja jammer want op zich intrinsiek leuk teamquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Alle Marokkanen voor de buis gekluisterd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef xzaz het volgende:
Ik was vergeten mijn fiets op slot te doen...
Maar hij staat er nog ... Raar normaal is die zo weg.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |