Nee de IJslandse actquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft het publiek van Marokko nou die Noorse roei-act gestolen?
Nee die roepen wat anders terwijl ze klappen. Ik versta het alleen niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd weer stelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23:00 frankrijk en daarna niets meer tot morgen 22:00 uur.
Dat was veel beter geweest ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel jammer dat Engeland -Mexico niet eerder gespeeld gaat worden
Denk je wel aan je hart?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Marokko was vroeger ook vrij actief met bootjes, piraterij, slavenhandel en plunderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen Mora bitterballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes, bitterballen, kipfingertjes en mini mexicano's. Geen mini frikandelletjes meer. Ik vind het een verbetering.
Dit is die Ijslandse act.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha shalomquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Stelen ies cultuur.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothiequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit te dubben om bier bij te halen om het verlies van Canada te verdrinken
Klinkt als IJsland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat zij wel scoren? Dat schijnt de essentie van voetbal te zijn. Dat Canada kansloos was stond vooraf al vast door het kwaliteitsverschil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het zit Marokko ook niet bepaald tegen dit WK.
Kom je hier ook langs?quote:
Mietjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raak daar altijd aan de schijterij van.
Geniet van je algen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo ongezond, ik zit aan een heerlijke groene smoothie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |