Ik lees het meestal ook niet echtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.
Die zijn de boeken van Michiel van Egmond gewend?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het voor VBL ook wel eens gedaan (niet zo lang natuurlijk) maar dat leest toch vrijwel niemand dus ja.
Oh wel. Weer te veel reclame op die hoere streamquote:
Hoezo ben jij in TDF? Heb jij ook dat virus?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag een OP in het TDF forum daar is echt niet doorheen te komen
Er is nog niet gescoordquote:
en de heineken ontvoering.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn de boeken van Michiel van Egmond gewend?
Stukje ontkenningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Marokko goed speelt vanavond?![]()
![]()
Die zou ik best wel willen lezen.quote:
Als ik zit te poepen struin ik wel eens wat rondquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in TDF? Heb jij ook dat virus?
Ah dat was het. Dom van me.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is nog niet gescoord
Heb je nog meer vragen?
Ik blijk te positief in het leven te staan voor dat gespeelde cynische vol dooddoeners.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet altijd deels wel van de OP's maar die is er iets teveel in gaan geloven ja. Maar er zijn ontzettend veel mensen die het leuk vinden en hij steekt er moeite in dus kudo's.
Dat eeuwige gezeur op dezelfde zaken zijn ook niet mijn ding maar nogmaals, geweldig dat iemand er zoveel moeite insteekt en dan mag je uiteraard je eigen verhaal schrijven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik blijk te positief in het leven te staan voor dat gespeelde cynische vol dooddoeners.
Verder wel respect voor de OP's
Marokko is wakker , canada is de lulquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:10 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Marokko goed speelt vanavond?![]()
![]()
Onjuist.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nummer 4 van Canada er niet bij tegen Frankrijk/Paraguay
Zou het wat uitmaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nummer 4 van Canada er niet bij tegen Frankrijk/Paraguay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |