Ben jij Spaans?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap de aversie tegen dit voetbal van Spanje wel.
Blitzkrieg na de drankpauzequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou me niet verbazen dat de Oostenrijkers gaan stunten
Kun je niet gewoon een tv kopen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon audio van voetbal op de achtergrond en als er wat gebeurt spoel ik stukje terug.
Nee, dit is VBL!!!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je dit iets voorzichtiger brengen
@Pisces29 houdt niet van softies.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je dit iets voorzichtiger brengen
Ik ben bereid om te donerenquote:
Nou je moet het zelf weten maar het lijkt mij vreselijk kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Zal even switchen boys.
Eensch.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook, je hebt met het WK nu allemaal aanbiedingen!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid om te doneren
Dit kan echt niet
Lekker proberen af te spreken met meisjes van 15.quote:
Weten jullie nog dat ik een venijnige opmerking hierop maakte?quote:
Nouja 90% kijk ik niksquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou je moet het zelf weten maar het lijkt mij vreselijk kijken.
JUICEquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lekker proberen af te spreken met meisjes van 15.
Vieze vetzak dat het is.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik een venijnige opmerking hierop maakte?
Nu weten jullie waarom
Ik weet niet waar dit over gaatquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik een venijnige opmerking hierop maakte?
Nu weten jullie waarom
zou leuk zijn, 1 van mijn grote helden is in oostenrijk geboren , in braunauquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oei je onthoudt de avonden hier nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat
Graag uitleg
ik heb de zee zien zakken in de zonquote:
Sterfquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb de zee zien zakken in de zon
Ik heb de zak zien zonnen in de zee
Ik heb zon zien Zeeën in de zak
Waar is je plaatje?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb de zee zien zakken in de zon
Ik heb de zak zien zonnen in de zee
Ik heb zon zien Zeeën in de zak
Zo wit mogelijk anders komt ICE ze uit het veld rukken en naar El Salvador trappenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
Smeren ze over die banen in het gras kalk ofzo, erg wit
Klaus Eberhartinger?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zou leuk zijn, 1 van mijn grote helden is in oostenrijk geboren , in braunau
Josef Reiter?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zou leuk zijn, 1 van mijn grote helden is in oostenrijk geboren , in braunau
Of ik heb niet élke opmerking hier gelezenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei je onthoudt de avonden hier niet
Doe dit maar in KPDquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik heb niet élke opmerking hier gelezen
Ik ben vaak vooral met mezelf bezig
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik heb niet élke opmerking hier gelezen
Ik ben vaak vooral met mezelf bezig
quote:
Ik kom niet in die onzinquote:
Gisteravond was al heftig genoegquote:
Oh jezus dat is een week gelezen manquote:
Misschien dat het topic over hele grote kokosnoten je helpt te komen.quote:
een week gelezenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jezus dat is een week gelezen man
Dat jullie dat nog wetenBlijkbaar gebeurt er verder heel weinig in jullie leven
Op donderdag 2 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
Daar zal ik mee moeten leren leven.quote:
Mn fans onthouden ditquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jezus dat is een week gelezen man
Dat jullie dat nog wetenBlijkbaar gebeurt er verder heel weinig in jullie leven
ik moet zeggen dat ik na de eerste helft in bedje kruipquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:22 schreef OmniRocket het volgende:
Kan je het nog wel uithouden met zo weinig slaap afgelopen nacht @:capuchon_jongen ?
wtfquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik na de eerste helft in bedje kruip
Slaap lekker alvastquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verstandige jongen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik erger me al jaren dood. 2 jaar geleden leek het eindelijk weer eens ergens op. Nu, ja, niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
Zelfs opperSpanjefapper @:mexicanobakker stoort zich aan dit Spanje.
quote:
@Alaphilippe_ steun je deze motie?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik erger me al jaren dood. 2 jaar geleden leek het eindelijk weer eens ergens op. Nu, ja, niet.
gras is groen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Spanje speelt echt doodvermoeiend voetbal.
Ik ken oostenrijk ergens anders van.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Zonder de echte prompt jullie doen het er maar mee.
[ link | afbeelding ]
Koekoek.quote:
Naakt?quote:
De eerste keer is het leuk de 2e keer is het opeens een verplichtingquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:GGMM heeft wel gelijk elke dag een plaatje posten voor de wedstrijd is veel moeite pfff
TV op de slaapkamer of laptop op de schoot of op de Phone/tablet?quote:
Neem lekker een dagje vrijquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:GGMM heeft wel gelijk elke dag een plaatje posten voor de wedstrijd is veel moeite pfff
I got your back buddy. Ik voelde al dat het hem niet ging worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tv op de slaapkamerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TV op de slaapkamer of laptop op de schoot of op de Phone/tablet?
Waarom verzinnen, laat AI zelf die prompt schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
De eerste keer is het leuk de 2e keer is het opeens een verplichting
Ik zal een nieuw prompt verzinnen ik kijk wel even of er iets leuks uitkomt.
Ik heb een beetje het idee dat hij voor Spanje is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk is dat een overtreding Jeroen.
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de handquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk is dat een overtreding Jeroen.
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland. Mag gewoon niet in 5 meter gebied.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de hand
Ik vind hem erg leukquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het met m'n vorige prompt (die ik vergeten ben) leuker
Maar jullie doen het er maar mee.
Inderdaad die Marokkaan gaf een elleboog, scheids deed alsof hij niks gezien had.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef PSVCL het volgende:
ze laten veel toe dit wk en dan dit afkeuren
Als @Paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtredingquote:
Die 2-1 vond ik ook makkelijk afgeflotenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland.
arsenal is op die manier kampioen geworden @Gunnerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland. Mag gewoon niet in 5 meter gebied.
Jij bent echt fkng blind he.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de hand
@yvonnequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het met m'n vorige prompt (die ik vergeten ben) leuker
Maar jullie doen het er maar mee.
tenzij ze tegen marokko spelenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
Deze commentator is ook echt de meest partijdige die er rond loopt bij de NOS.
Ik vond het ook wel makkelijk afgefloten jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Swiebertje memories.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Zwabber scoorde dus dan is afkeuren altijd terecht.
Dat is denk ik ook één van de redenen dat ze hier scherper op zijn. En terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arsenal is op die manier kampioen geworden @:gunner
Fok @Paulquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als @:paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtreding
Ah wat schattig, @R-woud93 is in zijn slaap aan het shitposten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als @:paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtreding
Cubarsí probeert alleen maar de keeper te hinderen, volgens Collina's instructies is dat op dit WK een overtreding.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tentosdeschotosquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef Qarrad het volgende:
Wat is schiettent in het Spaans?
Ongelooflijk dat hij er nog niet in ligt ..
Galería de tiroquote:
Mensen vinden dit liedje niet zo leuk heb ik gehoord hierquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:paul
Er is daar ook een Vlaamse versie van
Daarom wordt hier op het WK extra op gelet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arsenal is op die manier kampioen geworden @:gunner
Kun je met die headset tegenwoordig ook al op fok posten?quote:
Dit is een hele vervelende man.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:paul
Er is daar ook een Vlaamse versie van
Mehr Sturmdrang!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oostenrijk heeft meer Abwehr nodig.
Schlager zingt dit nog wel een tijdje uit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oostenrijk heeft meer Abwehr nodig.
Dat is prima juist, hoef je alleen te kijken als ie roeptquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef golfer het volgende:
Ik vond Grueter een leuke enthousiaste vent, maar al die stemverheffingen als er iets op het veld gebeurd zijn niet nodig.
Ik schrik steeds op van mijn dutje.
Erst der Anschluss. Dan kan Musiala ook meedoen met Oostenrijk.quote:
Gewoon voor thuis op de schoorsteenmantel?quote:
Doe die maar jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wil je een grote of een MIDDELMAAT!
Net als gisteren bij de 2-0quote:
Arnold Schwarzenegger?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel Oostenrijkers die wat aanvallender van aard waren dan die 11 op het veld.
1-0
Poolboyquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon voor thuis op de schoorsteenmantel?
Toen ben ik gaan slapen ja. Was wel een verrassing toen ik wakker werd.quote:
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Wie? Je vriendin?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat Spanje na de WK finale in 2010 geen enkele knock-out wedstrijd meer wist te winnen op een WK.
Ik denk dat ze daar misschien verandering in zal brengen
Spanje, VS EN Oostenrijk? Toe maar.quote:
Vrij racistisch beeld van de keeper welquote:
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektquote:
Vanaf nu is deze taak voor jouquote:
Käsespätzle zijn wel lekker ja.quote:
Laatst? die wedstrijd was gister.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
We hebben nog een lul nodig die @onlogisch zijn taak overneemt. Je taken zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou ook wel een taakje willen.
Straftaakje kun je krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen hequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Ik weet niet of je die druk aankanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar verschillen wij van mening.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
Colombiaquote:
Wel ja vanmorgen eigenlijkquote:
Een soort Filip Joos maar dan andersomquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
Tegen Congo waren ze niet zo lief.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen he
Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?quote:
Daarom is het nog wel een kutland.quote:
Al eeuwen nietquote:
Uitstekende keeper was datquote:
Als supporters dat zingen vind ik dat altijd zo gezelligquote:
Polsterquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Oostenrijk miste een type aanvaller...kom even niet op zijn naam.
Hans Krankl?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Arnautovicquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, net een wedstrijdje gerend.
Nu lekker een wedstrijdje voetbal kijken met een biertje in de hand
Hitlerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ernst Happelquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe tevreden ben je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hansi Hinterseer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Gewonnen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet ook nog een Oostenrijker die dacht dat Spanje wel zou toekijken terwijl hij wilde aanvallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Oostenrijk denkt dat Spanje wel toekijkt terwijl ze aanvallen
Ja dat was de assistent van Florisquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?
Eentje die af en toe het gas stevig open draaide zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Je had de bus gemist?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat volkslied van Oostenrijk hebben de Verstappen Fans al eeuwen niet meer gehoord inderdaad. Was dus schrikken toen ze het volkslied hoorden op TVquote:
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.quote:
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanjequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?
Dat was Sindala.quote:
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijdenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die wedstrijden rennen zijn bovengemiddeld lelijk.
Ik kom meestal al na een minuut of 3.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.
Voetbal is oorlogquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind oorlog niet leuk.
Het beste en het mooiste voetbal zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanje
Eerlijkheid kan ik waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijden
Lievvvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |