Dat noemen we ook wel Belgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstappen fans gaan straks iets bekend in de oren klinken
Wat is jouw favoriete M&S nummer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE kregen als NL trouwens gisteravond nog een aantal sneren van de zanger van M&S.
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstappen fans gaan straks iets bekend in de oren klinken
Believe.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete M&S nummer?
Ik begin: Little Lion Man
Dust Bowl Dancequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer dan terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE kregen als NL trouwens gisteravond nog een aantal sneren van de zanger van M&S.
Laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van
Wat een pisvent is dat zeg
Ik vind hem ook niet erg sympathiek, maar hij is wel erg kundig in dat spelletje van hem.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van
Wat een pisvent is dat zeg
geen M&S maar wel mooi: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nochtans een bekende kledingwinkel!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
geen Kings of leon maar wel mooi: Bekijk deze YouTube-video
In 2010 was ik groot fan van de band. Ik heb ze toen zelfs nog in het oude Tivoli gezien, mooi optreden. Daarna was het inderdaad te veel van hetzelfde en dat kan ik alleen van Oasis of Motörhead waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van M&S vind ik Hopeless Wanderer.
Maar ik moet zeggen dat het niet mijn muziek is. Te veel van hetzelfde en toen ze met die banjo stopten klonk het als Kensington.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |